trajka66 Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Witam !! Jak mozna rozebrac takie amory ?? Bo nigdzie nie znalazlem opisu co trzeba zrobic ? Czy jest to trudne ? Aha i jeszcze jedno gdybym teraz sie nie zdecydowal to przynajmniej zostanie na przyszlosc a mam pytanie co do wymiany oleju. Czy do spuszczania i wlewania nowego musze rozbierac cos ?? Jak to zrobic, bo musze nalac troszke gestszego oleju w amory. Pozdrawiam Grzechu !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Trajka poczytaj łaskawie co pisze Paweł powyżej Twojego tematu a potem pytaj. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Aha tylko co Ci da jak powiem ci ze mam Cagive super city 50, rocznik 94 ?? Nic bo i tak pewnie na oczy nie widziales takiego motorka dlatego pytam sie ogolnie, bo szczegolowo to nie ma po co- wtedy mi nikt nie odpowie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Wyobraź sobie że wiem jak się je rozbiera.Dwoma ręcami - lewą i prawą. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Spokojnie nie ma sie co napinać :-). http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1976940.html Tutaj trochę sie o tym produkowałem. Tak naprawdę upsy bardzo się nie różnią, tak samo masz górny korek, ktry musisz odkręcić zi zlania oleju i napiełnienia kolumny. Tak samo rozebranie "na pół" teleskopu następuje poprzez wykręcenie śruby mieszczacej się dołu. Reszt zzad podobna, trochę inna kolejnośc montażu, ale nie będę o tym pisać, wystarczy trochę zdrowego rozsądku (np. że trzeba najpierw założyć uszczelniacz na lagę, dopiero potem składać obie połówki. POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Tylko gdzie Ty tam masz wspomniane w tym artykule o USD :?: :? Ktoś nawet zadał takie pytanie poniżej i cisza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Niedawno rozbierałem coś takiego :1. Jak masz regulację napięcia sprężyn, to trzeba je na początku max rozprężyć - wykręcić śruby regulacji. Odkręcasz górny korek - najlepiej zacząć (poluzować ) jeszcze zamontowany w półkach, bo cężko jest to ruszyć bez specjalnego trzymania2. Wymontowujesz z półek3. Odkręcasz dolną śrubę (jest na dole przy otworze mocowania przedniej osi - z reguły śruba ampulowa wpuszczona i schowana) - wtedy zaczyna się lać olej4. Po zlaniu oleju podważasz osłonę przeciwkurzową i przesuwasz w górę,5. Wyciągasz jedną rurę z drugiej, jak masz problemy to można ręcznie szybkimi ruchami wyciągać-wybijać. Podczas tej operacji właśnie wyciągasz uszczeniacz. Jak już rozmontujesz, to dobrze jest wyczyścić środki obu rur, bo gromadzi się tam trochę syfu. Składanie w odwrotnej kolejności, przy czym jak napisał Paweł przed złożeniem zakładasz na rurę w odpowiedniej kolejności : osłonę i uszczelniacz, potem narzędziem specjalistycznym wbijasz uszczelniacz.Przy rozmontowaniu można się strasznie uświnić olejem, który cały czas cieknie, więc lepiej tego nie robić na dywanie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Qrde nie wiem co Ty rozbierałeś ale chyba będe potrzebował specjalnego klucza żeby odkrecic subę trzymającą tłok na długim pręcie (sruba jest pod przedluzeniem (tuleją) górnej zakrętki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 tak potrzeba tam specjalnego klucza. Ja rozbieralem w CRce z dziadkiem i doszedlem do tego momentu wyciagniecia wkladu amortyzatora i gleba co dalej zawiozlem do goscia ktory regeneruje amorki i mi to rozkrecil (mial klucz) nie wiem jak u ciebie ale u mnie jak dziadek juz wiedzial jak to wyglada to dorobil taki klucz i tyle ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.