zbyhu Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Czolem! Nigdy nie odpalalem swojej Etki inaczej, a jezdzilem okragly rok - snieg, zima - zapalala jak z nut w ten sposob.A mialem kolege, ktory wlasnie przekopywal motocykl bez ssania na zaplonie, az mu kopka odbila i dopiero kopal mocno. Szopki, cuda, kombinacje. Rzadko udawalo mu sie szybko odpalic maszyne ;). Pozdrawiam DOPISANE:http://republika.pl/zbyhu1/etz.aviOto jak zapalala wspomnianym sposobem moja etka ;). Na filmiku zimny silnik, nie palony od tygodnia, temperatura 11 stopni :notworthy:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Ja Mialem w Simku gaznik mikuni:P Ale mialem tak ze jak zimny ze silni zamarzniety raz stal w zimie na dwoze calą noc nawt przy minus 5:P:P przyszedlem zaszroniony...kopnelem bez gazu chodzi:P ale jak mi sie fest nagzal tak w lato np to juz mi palil za 2:P za p1 lapal a za 2 odpalal ale to mysle ze przez te moje kanaly :D pod wplywem temp sie rozszerzaly i dlatego mzoe nie wiem:P:)pozdrawiam a ETz FAjnie palą;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 2t o dużych pojemnośćiach maja kłopoty z paleniem... mi TS 250/1 pali po 2-3 kopnieciach .. i silnik był kompletnie padnięty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Trzeba je umiescic tak zebu utworzyl sie jak najlepszy korytarz poiwetrzny juz do gardzieli gaznika;]Panowie samo to ze wentylatory pomogą w dostarczeniu powietrza nie bedzie tracona energia na zasys to juz to moze dac jakis efekt;]To jest wykonalne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 dibo chyba .. sie pomyliłeś.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 ja swoja ecie zawsze pompne(nie kopne) ze 2 razy na ssanku zeby zassala paliwka pod tlok,bo jak moze nie kazdy wie benzyna sama w sobie sie niepali a jej opary wymieszane z powietrzem,wyczowam silnik tak zeby kopiac go tlok startowal z GMP i etka pali od jednego strzala nie wazne ile mrozu i jak dlugo stala,goraca oczywiscie na dotyk,a jak jest taka letnia i niejestem pewien czy zajara od jednego strzala to wole dac ssanie pompnac raz zeby przezuciala,i wtedy kopa i chodzi,ale trzeba uwazac zeby nie zalac bo zalac goracy silnik to gorzej niz zimny,moze pozniej wyniknac przy kopaniu jakies kichanie w rure itp a wiadomo ze to obciach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 U mnie - włączony zapłon, zaciągnięte ssanie, pali zawsze z 2. kopa, cofam ssanie jak tylko załapie, później stoję na małych obrotach - ok. 1500, jak zacznie sam trzymać 1100-1200, to ruszam, przez pierwszy km delikatna jazda, później już ostrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Mz 250 odpalała zawsze za drugim kopem (bez pompowania na wyłączonym zapłonie).Mz 150 za trzecim kopem (dwa bez zapłonu i trzeci odpala). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 zalezy jak kto woli,ja wole przepompowac i pali od pierwszego zawsze...kwestia wlasnego upodobania,a jak mialem 150 to tez palila od 2 kopa,zaplon ssania 2 razy i chodzi,kwestia regulacji...i stanu silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 ja mialem skonczony silnik (o czym sie dowiedzialem po dokladnych ogledzinach naprawczych) ale pare razy podpompowalem i na jednego kopa zapalala. A na stygnacy silnik jest rada. :) Kilka sposobow: -ssanie i pelny gaz-zapalanie z minimalna iloscia gazu-pompniecie na ssaniu i zapalanie bez ssania z gazem-zaciagniecie ssania na pare sekund przy otwartym kraniku przed zapaleniem i zapalanie bez ssania (ssanie dziala na zasadzie przelewu komory plywakowej a nie na zasadzie zasloniecia gardzieli) jakby ktos mial jeszcze jakies pomysly to uprasza sie o udzielenie sie na 4um. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Mi palila zawsze za pierwszym najpier dwa razy na ssaniu a potem od pierwszego ale moja ETZ 251 miala przejechane niecale 2 tys km od nowosci :!: nigdy niebylo nic robiona wygladala jakby z fabryki przyjechala mam fotki dla zainteresowanych :) ale w pewnym momencie mojej slabosci finansowej 8) poszla za 3500 zł :) i teraz sobie w brode pluje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 pokaz te fotki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.