Skocz do zawartości

za ktorym kopnieciem mz etz


rybson13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Nigdy nie odpalalem swojej Etki inaczej, a jezdzilem okragly rok - snieg, zima - zapalala jak z nut w ten sposob.

A mialem kolege, ktory wlasnie przekopywal motocykl bez ssania na zaplonie, az mu kopka odbila i dopiero kopal mocno. Szopki, cuda, kombinacje. Rzadko udawalo mu sie szybko odpalic maszyne ;).

 

Pozdrawiam

 

DOPISANE:

http://republika.pl/zbyhu1/etz.avi

Oto jak zapalala wspomnianym sposobem moja etka ;). Na filmiku zimny silnik, nie palony od tygodnia, temperatura 11 stopni :notworthy:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Mialem w Simku gaznik mikuni:P Ale mialem tak ze jak zimny ze silni zamarzniety raz stal w zimie na dwoze calą noc nawt przy minus 5:P:P przyszedlem zaszroniony...kopnelem bez gazu chodzi:P ale jak mi sie fest nagzal tak w lato np to juz mi palil za 2:P za p1 lapal a za 2 odpalal ale to mysle ze przez te moje kanaly :D pod wplywem temp sie rozszerzaly i dlatego mzoe nie wiem:P:)pozdrawiam a ETz FAjnie palą;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba je umiescic tak zebu utworzyl sie jak najlepszy korytarz poiwetrzny juz do gardzieli gaznika;]Panowie samo to ze wentylatory pomogą w dostarczeniu powietrza nie bedzie tracona energia na zasys to juz to moze dac jakis efekt;]To jest wykonalne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoja ecie zawsze pompne(nie kopne) ze 2 razy na ssanku zeby zassala paliwka pod tlok,bo jak moze nie kazdy wie benzyna sama w sobie sie niepali a jej opary wymieszane z powietrzem,wyczowam silnik tak zeby kopiac go tlok startowal z GMP i etka pali od jednego strzala nie wazne ile mrozu i jak dlugo stala,goraca oczywiscie na dotyk,a jak jest taka letnia i niejestem pewien czy zajara od jednego strzala to wole dac ssanie pompnac raz zeby przezuciala,i wtedy kopa i chodzi,ale trzeba uwazac zeby nie zalac bo zalac goracy silnik to gorzej niz zimny,moze pozniej wyniknac przy kopaniu jakies kichanie w rure itp a wiadomo ze to obciach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie - włączony zapłon, zaciągnięte ssanie, pali zawsze z 2. kopa, cofam ssanie jak tylko załapie, później stoję na małych obrotach - ok. 1500, jak zacznie sam trzymać 1100-1200, to ruszam, przez pierwszy km delikatna jazda, później już ostrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem skonczony silnik (o czym sie dowiedzialem po dokladnych ogledzinach naprawczych) ale pare razy podpompowalem i na jednego kopa zapalala. A na stygnacy silnik jest rada. :) Kilka sposobow:

-ssanie i pelny gaz

-zapalanie z minimalna iloscia gazu

-pompniecie na ssaniu i zapalanie bez ssania z gazem

-zaciagniecie ssania na pare sekund przy otwartym kraniku przed zapaleniem i zapalanie bez ssania (ssanie dziala na zasadzie przelewu komory plywakowej a nie na zasadzie zasloniecia gardzieli) jakby ktos mial jeszcze jakies pomysly to uprasza sie o udzielenie sie na 4um.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi palila zawsze za pierwszym najpier dwa razy na ssaniu a potem od pierwszego ale moja ETZ 251 miala przejechane niecale 2 tys km od nowosci :!: nigdy niebylo nic robiona wygladala jakby z fabryki przyjechala mam fotki dla zainteresowanych :) ale w pewnym momencie mojej slabosci finansowej 8) poszla za 3500 zł :) i teraz sobie w brode pluje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...