tomason2 Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Kiedys miałem zamair zrobić remont silnika w moim ogarze 205. Po zmianie karterów na lepsiejsze :), gdy przyszedł czas na założenie wału dostrzegłem "cos" Zauwazyłem ze wa trzeba zregenerować a wiadomo to wiąze sie z kosztami. Nie miałem w palnie zmiany wału. To mnie jakoś zniechęciło, bo szkoda w sumie dokładać kasy na taki (słaby) silniczek. Po dłuuugim zastanawianiu sie postanowiłem przerobic mojego ogarka, nawet powiem bardzo... Postanowiłem załozyc mocniejszy silnik oraz wzmocnić ramę. Przedstawiam tu 6 odsłon mojego bullet'a który jest ciągle w budowie. Te zdjęcia mają za zadanie pokazać mniej więcej jak będzie wyglądał. Oczywiście wyglad i konstrukacja sie zmienią. bullet 1bullet 2bullet 3bullet 4bullet 5bullet 6 Jak sie wam podoba i co sądzicie ? Fotki robione telefonem N 6600 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 O k...wa ale rzeźnik... weź to zabierz w ogóle... :? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Fajny Ogarek :twisted: Tez bym takeigo chcial :) silnik pewnie od wsk ?? zamiierzasz malowac tego potfora :( ja bym zostawil takeigo albo go na ciemny kolor pomalwoal ,np czarny bo wyglada bardzo oagresywnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 silnik pewnie od wsk ?? Napewno i to 125ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Dokładnie silnik od WSK 125ccm. Malowany bedzie na kolor czarny, ale to na samym końcu. W tej chwili juz prawie jest zrobiona kołyska pod silnik. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Pierwszy lepszy glina zabierze dowód z miejsca za takie cos. Kazdy wie jak wyglada silnik od WSK. Nie przejdzie jezdzenie na kartę z sinilnikiem 125ccm. A swoja droga, pomysł oryginalny. Kiedys widziałem motorynke z silnikiem od WSK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Nie nie. Wiadomo ze jak bedzie spotkanie z policją to bedzie przerąbane, ale jakos bede ich omijał. Oczywiście nie jest i nie będzie rejestorwany. Bullet nielegal :lol::lol: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 policja jak policja ale radze ci wzmocnij mocowanie silnika bo cherlawo to wygląda..........a pomysł ogólnie dużo lepszy niż wkładanie silnika wsk do motoryny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Właśnie pracuje nad dokończeniem dolnej kołyski i uchwytów pod silnik. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 prerabiasz go bardziej w strone sciganta? mała informacja musisz uwazac na przełozenie mocy na tylnie kolo jesli dasz za mała zebatke to silnik bedzią sie rezały łozyska, zebatki sie psuja itp. ja przełozylem silnik ogara 200 do motorynki. Ramy nie przerabialem wolałem zostawic orginalny styl Chopera :) i jedyne co zle zrobile to to ze dalem orginalna tynia zebatke na koło. silnik zaczal padac i nie chcial wchodzic na obroty po rozłozeniu wrzystkie lozyska siadły i zebatki dobrze ze dostalem drugi silnik zaczynam remoncik:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Mam zamiar wstawic orginalną od WSKI zebatke tylnią. Bo rometowska nie wytrzymałaby i zaraz by była zmielona. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 nie znowu........i znów mi sie będą poprzerabiane dziadki śniły....koszmar! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Rasowy ratbike, nie ma co. :) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Wiecie co-jedno w takich "potworach " jest bardzo pozytywne.Jak czlowiek sam go sobie zrobi,to lyknie przynajmniej conieco mechaniki,bedzie mial zajecie, i jakis cel.Z reguly efekty takich prac sa mizerne-bo to ani za dobrze jezdzic nie chce,ani tego nikt nie kupi,ani to legalne.Ale od czegos trzeba zaczac! A taki projekt wlasnie sie do eksperymentowania nadaje.Tutaj nie chodzi zbytnio o efekt koncowy,ale wlasnie o te nowe doswiadczenia ktorych czlowiek nabiera.Sam majac pierwsza ETZ 150 totalnie ja wyremontowalem,wymienilem wszystko co sie dalo-nie bylo rzeczy nietknietej przeze mnie w tym motocyklu.walczylem z tym ustrojstwem przez cala zime i wiosne. I co?Efekt zaden-bo to nadal tylko etka 150tka byla,a kupe czasu i pieniedzy w nia poszlo.Ale wlasnie na tym motocyklu zlapalem podstawy mechaniki,poznalem jej budowe, jak mi sie cos zepsulo to zawsze wiedzialem co.A potem wykorzystalem zdobyte doswiadczenie w nastepnej etce(ktora do dzis posiadam) i przynajmniej nie jest ona dla mnie "czarna magia".Takze warto sie bawic.Jak tylko czas i pieniadze pozwalaja to warto poznac moto "od srodka". I nie przejmuj sie glupimi komentarzami-bo nie wiem czy Ci ktorzy je rzucaja potrafia sami zrobic cokolwiek przy motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 tomason2 cieszy cie ze nie masz na to dokumentów? Jestes zalosny. W sumie nie wzmacniaj tego mocowania bo i na ch*j ci sie to przyda. To ze peknie ci rama na jakies polnej wiejskiej drodze (bo tylko tam to sie ewentualnie nadaje) jest pewne. Moze jak sie porządnie jebniesz w łeb to ci sie klepki poustawiają Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.