Shinigami Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Kompresje to sprawdza się przyrządem do tego przeznaczonym "manometrem" a nie kopką. Druga sprawa to nie zdejmuj cylindra na pałę, bo uszczelki pod głowicę zwykle są jednorazowe.Może być inna ale musi mieć identyczne parametry których niestety nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieekr Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Witam. Do rzeczy od razu:) Jako że wstawiam silnik od Yamahy DT 50 Mx (powietrzak) do simsona, muszę rozgryźć na nowo instalację. Zapłon mam taki :http://img11.tablica.pl/images_tablicapl/76139599_1_644x461_zaplon-electronic-yamaha-dt-80-50-mx-lc-plonsk.jpg dodatkowo moduł CDI no i cewkę WN. Teraz chodzi mi o podłączenie kabli. Z silnika wychodzą 3: jeden od cewki zasilającej CDI, drugi od impulsatora i trzeci od cewki od świateł. Od modułu wychodzą 4. Jeden jest pod cewkę, jeden pod impulsator, jeden pod masę(czarny pewnie) i jeden do cewki WN(pomarańczowy?). Czyli dobrze kombinuję jak to podłączyć?Kabel od cewki zasilającej CDI złączyć z kablem o odpowiednim kolorze przy module. Tak samo z kablem od impulsatora? I czy czarny to jest masa napewno?I jeszcze jedno. Czy mogę zastosować cewkę WN np od simsona? Ewentualnie od jakiegoś innego moto czy spasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Witam, Przepraszam jeśli było ale ciężko przeszukać niemal 300 stron :). Remontuję Yamahe Dt 80 lc2 i chciałbym jak najbardziej utwardzić zawieszenie przednie wyczytałem o zmianie oleju na gęstszy czy 30w to maksymalna gęstość?http://allegro.pl/bel-ray-fork-oil-30w-1l-olej-do-lag-amortyzatorow-i4154022545.htmlCzy taki olej będzie odpowiedni oraz ile wchodzi na lagę?Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Witam, Przepraszam jeśli było ale ciężko przeszukać niemal 300 stron :). Remontuję Yamahe Dt 80 lc2 i chciałbym jak najbardziej utwardzić zawieszenie przednie wyczytałem o zmianie oleju na gęstszy czy 30w to maksymalna gęstość?http://allegro.pl/bel-ray-fork-oil-30w-1l-olej-do-lag-amortyzatorow-i4154022545.htmlCzy taki olej będzie odpowiedni oraz ile wchodzi na lagę?Z góry dziękuję 366 cm3 na jeden widelec Posiadam dyfuzor Gianelli i tłumik leovince Jakie są minusy zastosowania takiego układu wydechowego w DT80 ? Domyślam się że z minusów to zwiększy się spalanie, a jak z żywotnością cylindra i tłoka ? na takim układzie chyba mniej kilometrów się zrobi prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bananoweyo Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Witam, mam taki problemwyjmowałem gaźnik w celu wyczyszczenia i wymiany dysz.Wkladam z powrotem, wszystko jak nalezy tylko uszczekla przepuszcza wiec, wyjalem z powrotem, dokrecilem all, wkladam chce regulowac gaznik lecz wskakuje mi na 8k obrotow. Krecenie sruba od obrotow jak i od skladu mieszanki nic nie daje. wykrecalem ta od obrotow w celu zmniejszenia obrotow ofc az przyadkiem wykrecilem ja calkiem wypadla i zaczely wtedy obroty dopiero spadac. spadly i zgasl.Nastepnie dzwiek jakby ssania bo zaczelo sie cos gdzies przelewac jakbym spuszczal wode z wanny czy cos w ten desen. od tego czasu nie odpala w ogole. brzmi minimalnie inaczej podczas kopania niz przed nieudolna regulacja, bardziej mokry dzwiek jakby. wymienilem swiece i fajke, gaznik tez wyjalem oproznilem z benzyny na wszelki wypadek bo moglo sie za duzo benzyny dostac. dalej nie odpala. Macie pomysly co moze byc nie tak? Nie mam kompletnie zielonego pojecia co moze byc przyczyna i jak sie za to zabrac. Najgorsze jest to, ze chwilowo jest to moj jedyny srodek transportu, a mieszkam poza miastem w lesie, krotko mowiac musze jak najszybciej naprawic pojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiśniowiecki Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Witam,pewnie nie czytaliście mojego tematu w innym dziale więc nieco przybliże sprawę.Jeżeli sprawy finansowe pozwolą to w przyszłym roku planuję kupię pierwszy motocykl. Zacznę robić również prawko ale do tej poty kupię raczej 125cc.Jako, że jestem wysoki (200cm) to po różnych gdybaniach moja uwaga poszła na turystyki/enduro. Póki co wszędzie w takich przypadkach słyszałem jedno - Varadero, i przyznam, że spodobała mi się ta maszynka ale nie ukrywam, że ciągle myślę o jakimś enduro np. właśnie DT 125 :)Honda kosztuje więcej niż DT i tu moje pytanie, czy takim DT można śmiało jeździć na codzień po mieście ? Tak głównie będę używał motocykla póki co.Może ta yamaha nadaje się tylko w teren i nie ma racji bytu jako motocykl na codzień ? Nie ukrywam, że także chciałbym czasem zaliczyć wypad do rodzinnego miasta - ok 100km i tu już pewnie będzie ciężko ale no cóż, ciągnie mnie do tej yamaszki :)Z góry dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 no stary teraz to dowaliłeś jak walkman dla głuchego na gwiazdkę.... a czemu dt ma się nie nadawać na miasto ?? jest tyle stron i opini o tym motocyklu i nie wywnioskowałeś że to zwykły dual sport który jest w zasadzie czymś do wszystkiego , trochę w teren , trochę na drogę , trochę do tego i tamtego......trzeba trochę czytać a nie tylko na leniwca :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiśniowiecki Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Wiesz, jakoś nie widuje takich maszyn na mieście. Ale dobrze wiedzieć. Ceny są atrakcyjne. Z dłuższymi wyprawami pewnie gorzej co. Dobra a przy moim wzroście - 200 cm i wadze ponad 95kg nie będzie ona za mała ? Niestety przy moich warunkach ciężko coś znaleźć i nie wiem czy w ogóle brać ją pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbanowicz Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Chciałbym zapytać jaki motor mi Pan może polecić? Mogę wydać 3,5 tys wiem że cudów za to nie ma. Najlepiej coś takiego żeby nie było takich remontów jak w typowych crossach 2t i 4t :) rozglądam się za dt ale nie wiem czy to dobry wybór. Mam 165 cm wzrostu :) POZDRAWIAM :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Mogę wydać 3,5 tys wiem że cudów za to nie ma 125 2T duala kupisz przyzwoitego , ale jak oprócz simacza czy tam ogara nic nie miałeś to lepiej by było w sumie zacząć od dt 80... Dobra a przy moim wzroście - 200 cm i wadze ponad 95kg nie będzie ona za mała ? Niestety przy moich warunkach ciężko coś znaleźć i nie wiem czy w ogóle brać ją pod uwagę. no będziesz wyglądał jak pudzian na motorynie niestety , z wagą ona sobie poradzi my lataliśmy we 2 jeden 95 kg i jeden 80 i ponad 1 zł szła , ale wzrost może być przeszkodą trudno przez internet powiedzieć , w każdym razie przy 176 cm było ok....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zetwuka Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Panowie, z czego najlepiej wytoczyć tuleję do kopki w DT 80? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek3264 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Jako, że tamten temat został usunięty a takiego pytanie na forum znaleźć nie mogłem to zapytam ponownie.Czy mając 170cm wzrostu i 62kg wagi dam radę jeździć na Yamaha DT 80. Pytam, bo wydaje mi się, że to duży motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Dasz rade jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Dasz radę nawet na 125 Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadekkierowca Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Witam. Przeczytałem ten temat troche ale na pare pytań nie znalazłem odpowiedzi. Kupiłem mojej żonie do nauki DT50R z 2005r. jako że ostatnio na dwusuwie jeździłem 20 lat temu i technika poszła do przodu mam pare pytań:1. co to za ustrojstwo zaznaczone na foto, chyba powinno być podłączone ?2. czy lepiej zaślepić podawanie oleju i jeździć na mieszance czy skoro działa niech tak zostanie ?3. po czym poznać że silnik jest odblokowany ? mam wrażenie że nie ma więcej niż 3-4KM v-max ok 65km/h4 czy zmiana zębatek wpłynie znacząco na moc ? teraz mam 12-49, jeśli tak to na jakie zmienić ?5. jaka może być przyczyna że nie zawsze chce się wkręcić na obroty ciepły/zimny blokuje sie ok 7000rmp (świeca mowa BR7HS, poprzednia BR9HS)6. Wydech Technigas w środku wygląda tak, lepiej wywalić to włókno ? z góry dzieki pozdrawiam. Edytowane 30 Marca 2015 przez tadekkierowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.