Witam. Przeczytałem ten temat troche ale na pare pytań nie znalazłem odpowiedzi. Kupiłem mojej żonie do nauki DT50R z 2005r. jako że ostatnio na dwusuwie jeździłem 20 lat temu i technika poszła do przodu mam pare pytań: 1. co to za ustrojstwo zaznaczone na foto, chyba powinno być podłączone ? 2. czy lepiej zaślepić podawanie oleju i jeździć na mieszance czy skoro działa niech tak zostanie ? 3. po czym poznać że silnik jest odblokowany ? mam wrażenie że nie ma więcej niż 3-4KM v-max ok 65km/h 4 czy zmiana zębatek wpłynie znacząco na moc ? teraz mam 12-49, jeśli tak to na jakie zmienić ? 5. jaka może być przyczyna że nie zawsze chce się wkręcić na obroty ciepły/zimny blokuje sie ok 7000rmp (świeca mowa BR7HS, poprzednia BR9HS) 6. Wydech Technigas w środku wygląda tak, lepiej wywalić to włókno ? z góry dzieki pozdrawiam.