Pt77 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Widzisz, zasobność portfela nie jest jakaś ogromna, ale większym problemem jest nastawienie tego użytkownika, zresztą sam nam pokazał kilka postów wyżejojoj to ja zacofany jestem. Umknęło mi parę postów po drodze, ale widze że kolega jest znany. I lubiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Przecież ten temat nadaje się tylko do zamknięcia... Gdzie jest moderator ja sie pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Siemka mam problem latałem dzis i wczoraj yamahą dt 80.Odstawiłem wczoraj ją i zachodzę wieczorem patrze mała plamka olejuDziś znowu odstawiłem dt zachodzę i znowu plamka oleju Co to może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 układ gwiazd na niebie, zachowanie zwierząt i talia kart tarota wskazują że będzie to mazut wyciekający z automatycznej skrzyni biegów :D tak ciężko wytrzeć motocykl szmatą do sucha odpalić albo przejechać się kawałek po suchym i postawić i zobaczyć chociaż skąd kapie ?? na 100% to jest olej robiłeś analizę składu fizykochemicznego ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 pewnie kapie Ci olej! ;] dokładnie obejrzyj silnik, jak nie będziesz widział wytrzyj go do sucha i następnego dnia na bank zlokalizujesz. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 nic nie kapie bo ja zapalę motor rozgrzeje go i patrze nic nie kapie jutro wezme wytre silnik dosucha a co to nic nie może już kapnąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Po pierwsze to jak szukasz wycieków to moto ma być czyściutkie, inaczej to se ptaka wsadź w wydech Chłopie masz 15 lat, a nie ogarniasz jak 8 latek który moto widział w tv. Tak cięzko umyc myjką ciśnieniową moto ? Jak masz upierdzielony silnik to jak chcesz zobaczyć skąd leci Ci olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 A może motocykl ma katar ? hmmm ? :ph34r: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Mam dt 80 jest po remoncie mam wszystkie stare części chce trochę ulepszyć zawieszenieco mogę zrobić aby moc przynajmniej skakać na torze powyżej 1 metrada się jakąś wzmocnić tylni amortyzator i coś z przednimi lagami przerobićtylko proszę was nie piszcie że dt w ogóle się nie powinno skakać chcę normalnie jeździć po torze czy jak będę skakał ten 1 metr nie na każdej hopie czy muszę wzmacniać zawieszenie dajcie szybkie odpowiedzi Edytowane 7 Grudnia 2011 przez marcinktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ....tylko proszę was nie piszcie że dt w ogóle się nie powinno skakać .... Then we're done here :icon_rolleyes: Skończyłeś temat na wstępie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 bezapelacyjnie wygrałeś konkurs na idiotę roku-który raz pytasz o skakanie na dt a który raz my ci odpowiadamy że się nie da ?? 5 ?? 15 ?? dobra więc spróbuje zachować się kulturalnie i ci odpowiadam jedynym bezsensownym wyjściem jest wymiana całego zawiasu, na np zawias od cr ale wymaga to przerobienia całego motocykla czyli mocowań w wahaczu, półek a i tak nikt nie da ci gwarancji że przy którymś lądowaniu nie pęknie wahacz albo nie puści rama na spawie.... najtańszym sprzętem na jakim nie bałbym się skakać byłaby rx125 albo kdx 125 albo crm jeśli już musisz skakać.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szogn507 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Siemanko Mam Dylemat A mianowicie TDR-ka dusi się nie wiadomo czemu membrana nowa, świeca też tłok Vertexa 4 szlif, wszystko było ok do czasu gdy jechaliśmy wczoraj w mróz z kolegami na wypad pojeździć po Lasach itp... Za nim wsiadłem na nią dobrze rozgrzałem, w garażu.. I tak sobie jadę odjechałem może z 17km od domu i zaczęła mi sprawiać psikusy Manetka na 3/3 4.5 do 6.0tys obrotów strasznie szarpała prędkość ze 100km/h spadła momętalnie do 20km/h kichała i takie jak by metalicznie strzelanie z dyfuzora zatrzymałem się i tak sobie postałem z 10min spaliłem papierosa wsiadłem odpaliłem normalnie ruszam i znowu nie wkręca się w ogóle na obroty strasznie dymi skończyła się jazda koledzy mnie scholowali do domu i siedziałem rozebrałem i posprawdzałem tak ; gaźnik,filtr powietrza, filtr paliwa, świece, membranę wsadziłem nową bo zamawiałem z Larsona , sprawdziłem simeringi są ok... a dodam jeszcze że sprawdzałem tłok i pierścionki też ok przy okazji zmieniłem uszczelki Więc Proszę o jakieś rady co to może być TDR-ke miałem na żyletki od dać ale mam sętymęta do niej i nie moge bd ją ratował Z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 JEśli "tuningowałeś" lub brałeś się za odblokowanie modułu CDI to zwyczajnie szlag go trafił. Jeśli go nie dotykałeś to źle sprawdziłeś świecę albo impulsator wyzwala iskrę w niewłaściwym momencie.Nie potrafię wyjaśnić skąd dymienie. Mówisz, że uszczelki itp wymienione/sprawdzone to raczej pompa chłodziwa odpada. Mam nadzieję, że nie użyłeś drugi raz uszczelki głowicy drugi raz jeśli jest blaszana/kryngielitowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szogn507 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Nie zakładam 2 razy tego samego xDKiedyś się na tym przejechałem więc wole kupić nowe dla świętego spokoju heModuł odpada bo mam drugi od kolegi z resztą na moim jego TDR-ka lata Impulsator???.... Hm sprawdzę ale zdaje mi się że to nie to zresztą mogę od kolegi przełożyć i sprawdzić jutro nie mam nic do roboty więc sprawdzę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Przełóż cały stojan, będzie prościej i szybciej. Trochę to słaszuje wyniki ale zawęzi pole poszukiwań do minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.