Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Widzisz, zasobność portfela nie jest jakaś ogromna, ale większym problemem jest nastawienie tego użytkownika, zresztą sam nam pokazał kilka postów wyżej

ojoj to ja zacofany jestem. Umknęło mi parę postów po drodze, ale widze że kolega jest znany.

 

I lubiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

układ gwiazd na niebie, zachowanie zwierząt i talia kart tarota wskazują że będzie to mazut wyciekający z automatycznej skrzyni biegów :D

 

tak ciężko wytrzeć motocykl szmatą do sucha odpalić albo przejechać się kawałek po suchym i postawić i zobaczyć chociaż skąd kapie ?? na 100% to jest olej robiłeś analizę składu fizykochemicznego ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to jak szukasz wycieków to moto ma być czyściutkie, inaczej to se ptaka wsadź w wydech banghead.gif Chłopie masz 15 lat, a nie ogarniasz jak 8 latek który moto widział w tv. Tak cięzko umyc myjką ciśnieniową moto ? Jak masz upierdzielony silnik to jak chcesz zobaczyć skąd leci Ci olej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dt 80

jest po remoncie mam wszystkie stare części

chce trochę ulepszyć zawieszenie

co mogę zrobić aby moc przynajmniej skakać na torze powyżej 1 metra

da się jakąś wzmocnić tylni amortyzator i coś z przednimi lagami przerobić

tylko proszę was nie piszcie że dt w ogóle się nie powinno skakać

chcę normalnie jeździć po torze czy jak będę skakał ten 1 metr nie na każdej hopie czy muszę wzmacniać zawieszenie

dajcie szybkie odpowiedzi

Edytowane przez marcinktm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezapelacyjnie wygrałeś konkurs na idiotę roku-który raz pytasz o skakanie na dt a który raz my ci odpowiadamy że się nie da ?? 5 ?? 15 ??

 

dobra więc spróbuje zachować się kulturalnie i ci odpowiadam

 

jedynym bezsensownym wyjściem jest wymiana całego zawiasu, na np zawias od cr ale wymaga to przerobienia całego motocykla czyli mocowań w wahaczu, półek a i tak nikt nie da ci gwarancji że przy którymś lądowaniu nie pęknie wahacz albo nie puści rama na spawie....

 

najtańszym sprzętem na jakim nie bałbym się skakać byłaby rx125 albo kdx 125 albo crm jeśli już musisz skakać....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemanko laugh.gif Mam Dylemat sad.gif

A mianowicie TDR-ka dusi się nie wiadomo czemu membrana nowa, świeca też tłok Vertexa 4 szlif, wszystko było ok do czasu gdy jechaliśmy wczoraj w mrózblush.gif z kolegami na wypad pojeździć po Lasach itp... Za nim wsiadłem na nią dobrze rozgrzałem, w garażu.. I tak sobie jadę odjechałem może z 17km od domu i zaczęła mi sprawiać psikusy blink.gif Manetka na 3/3 4.5 do 6.0tys obrotów strasznie szarpała prędkość ze 100km/h spadła momętalnie do 20km/h kichała i takie jak by metalicznie strzelanie z dyfuzora blink.gif zatrzymałem się i tak sobie postałem z 10min spaliłem papierosa wsiadłem odpaliłem normalnie ruszam i znowu nie wkręca się w ogóle na obroty strasznie dymi skończyła się jazda koledzy mnie scholowali do domu i siedziałem rozebrałem i posprawdzałem tak ; gaźnik,filtr powietrza, filtr paliwa, świece, membranę wsadziłem nową bo zamawiałem z Larsona , sprawdziłem simeringi są ok... a dodam jeszcze że sprawdzałem tłok i pierścionki też ok przy okazji zmieniłem uszczelki smile.gif

 

Więc Proszę o jakieś rady co to może być TDR-ke miałem na żyletki od dać ale mam sętymęta do niej i nie moge bd ją ratował wink.gif Z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEśli "tuningowałeś" lub brałeś się za odblokowanie modułu CDI to zwyczajnie szlag go trafił. Jeśli go nie dotykałeś to źle sprawdziłeś świecę albo impulsator wyzwala iskrę w niewłaściwym momencie.

Nie potrafię wyjaśnić skąd dymienie. Mówisz, że uszczelki itp wymienione/sprawdzone to raczej pompa chłodziwa odpada. Mam nadzieję, że nie użyłeś drugi raz uszczelki głowicy drugi raz jeśli jest blaszana/kryngielitowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładam 2 razy tego samego xD

Kiedyś się na tym przejechałem więc wole kupić nowe dla świętego spokoju he

Moduł odpada bo mam drugi od kolegi z resztą na moim jego TDR-ka lata

Impulsator???.... Hm sprawdzę ale zdaje mi się że to nie to zresztą mogę od kolegi przełożyć i sprawdzić jutro nie mam nic do roboty więc sprawdzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...