ReD-GreeN Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) A ta DT się nie nada? Tylko koledzy jak z tym grzaniem, jest to straszliwe? ja na 1. moto miałem DT 50 fajne to było pierwszy sezon ale potem troche brak już mocy bo sie okazuje że z tego żadne enduro ale jak chcesz piłować na prostych/lakach to 80 może Ci wystarczy :) ps. z tym grzaniem to bez przesady - fakt weźmiesz ja w piach to dostanie po tyłku ale to jak każde moto tym bardziej 50/80cc Edytowane 15 Listopada 2011 przez ReD-GreeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Więc kilka rundek po hektarowym polu mu nic nie zrobi. To dobrze. Mnie potrzeba 80 tylko do łąk/pola, ew. większych wybojów. A jakbym jeszcze miał okazję zdobyć DT 125, duża poprawa jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Zdrową DT 125 można już konkretnie pojeździć. Troszkę kuleje zawieszenie ale jak nie ważysz ponad 70 kg to da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burbon Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Mam koło 50 kg. Jeszcze sprawa, czy przy moim wieku (w profilu) i wzroście (około 176) dam radę ujechać 80 lub 125? Nie chcę się rozczarować tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 siemanko o toż chce porobić trochę zmian w mojej dt1co mogę zrobić aby była głośniejsza , czy da się cos zrobić aby miała podobny głos silnika jak np yz 80 2 chcę latać po torze na razie do 1.5 mogę skakać amory nie pójdą motor chce już na następny sezon szykować 3Czy opłaca się kupować hand-bary oni tyko chronią dłonie czy również przy upadki żeby klamka nie je*nęła 4Chcę również startować w zawodach tor mamy dla amatorów więc dam radę,mogę skakać podwójne hopki dam foto zaraz dodałem foty mogę tak skakać , czy coś trzeba przerobić5Czy da się z tylu zamontować prosty błotnik od full crossa zaraz dam fote mojej yamaszki na razie to wszystko proszę ws o szybkie odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 DT jest to enduro i nie za bardzo nadaje się do skakania po torze, szybko zawiecha padnie.Markowe pełne handbary uchronią dłonie i klamki. Badziewnych nie warto kupować bo więcej mogą zaszkodzić niż pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 to jak ulepszyć te zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) Kupić nowe. Chłopie daj sobie spokój, za zrobienie tego moto do jazdy na torze + wartość motocykla kupisz jakąś starszą wyczynówkę. DT moim skromnym zdaniem ani mocą, ani zawiasem nie nadaje się na tor. Zresztą zaraz kolega Bananek ostudzi twoje zapędy :icon_twisted: Edytowane 19 Listopada 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 powiem tak i tak będę jeździł po torze nie musze skakać aż tak wysoko te 1 czy nawet mniej chyba do hu*a można co nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."S. Lem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 ja coś ku*wa czuję ,ze ja ci dam idiotę ku*wa nie wypowiadaj się spec od motorów się ku*wa znalazł anie chmie ku*wa gęś zajebię , jak masz dawac ku*wa taką odpowiedz to do hu*a lepiej już nic nie pisz zrozumieliśmy się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Twoja wypowiedz jest nadwyraz komincza ; kur** jako przecinek . gratuluje , masz 13 lat wiec idz sie lepiej ucz a nie jeździj po torze jeżeli nie potrafisz pogodzić tych dwóch rzeczy .. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 to jak ulepszyć te zawieszenienie będę się wtrącał w wasze spory. Ale najtaniej to by było sprzedać DT i kupić jakas tanią starszą YZ, CR itp. Znajomy kupił YZ 125 z 84r jeszcze na bębnach za 1600zł i naprawde fajnie to skakało i mocy nie brakowało chyba że chodzi Ci o żywotność silnika? to kup ramę od krosówki i wsadź silnik od DT ale najlepiej 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartuńczyk Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 No nie zabardzo dt na tor.Jak już coś to latanie polach i takich średnich górach.Wiem co da się wykrzesać z dt no i na tor nie polecam.Tak samo latałem troche na torze w tamtym roku i przy większej hopce(no miałem te 80km/h)felgi połamane i o amory do naprawy.Więc nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 nie będę się wtrącał w wasze spory. Ale najtaniej to by było sprzedać DT i kupić jakas tanią starszą YZ, CR itp. Znajomy kupił YZ 125 z 84r jeszcze na bębnach za 1600zł i naprawde fajnie to skakało i mocy nie brakowało chyba że chodzi Ci o żywotność silnika? to kup ramę od krosówki i wsadź silnik od DT ale najlepiej 125 Starszy cross dobry pomysł ale nie z takich rozczników. Myślę, że początek lat 90 to minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.