Skocz do zawartości

Burbon

Forumowicze
  • Postów

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krasnystaw

Osobiste

  • Motocykl
    VN 800 Classic 1997
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    31892435

Osiągnięcia Burbon

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Czyli jest "luźny" i przewiewny, a wnętrze nie rysuje?
  2. Możesz pokazać swój model? Rzekomo najtańszy oxford to taka oddychająca pałatka jest.
  3. Szukałem tego typu tematu, ale pojawiały się wątki jedynie o trzymaniu motocykla ma dworze. Ja chcę kupić pokrowiec tylko do trzymamia motocykla w garażu. Stoi jakieś dwa metry od grzejnika, a w pomieszczeniu obok znajduje się piec, więc w okresie grzewczym trochę się kurzy. Bieganie ze szmatkami lub sprężarkami do zdmuchiwania z kurzu jest delikatnie uciążliwe, a pod klasycznym prześcieradłem zrobi się siwy jeszcze bardziej. Dlatego też szukam pokrowca, aby tylko przykryć sprzęt i tenperatura powyżej 21-25 stopni po nagrzaniu grzejnikiem nie doprowadzały do tak zwanego kiszenia. Do garażowego celu wystarczy mi zwykły Oxford w wersji lekkoej, czy będzie nieoddychający? W załączniku zdjęcia garażu, za białymi drzwiami znajduje się kotłownia. Machina to Vulcan 800.
  4. Witajcie! Kupiłem właśnie VN 800 Classic i robię mu podstawowe wymiany, na koniec zostały mi świece. Chciałbym wymienić je na irydowe, z tym że czy NGK CR7EIX będą bezpośrednią alternatywą dla oryginalnie dedykowanych CR7E dla Vulcana 800? Tutaj mam jeszcze jedno pytanie - czy świece irydowe faktycznie mają jakiś sens w tego typu motocyklu?
  5. Już zatwierdzone. Takie są wersje: -Jeśli będę miał chęci zbierać do prawka to MZ ETZ 150/250, TS 150/250. -Jeśli nie będę robić prawka to Suzuki RG 80/Yamaha TZR 50. Tyle w tym temacie.
  6. Fajna ta Honda, ale jakoś tak średnio mi się podoba, bo... za nowo wygląda. Jednak mimo wszystko to się wydaje dobrą propozycją.
  7. To raczej zdecydję się na ETZ 150, ale cholinder dużo ostatnio kosztuje, a ma to być z papierem. Ciągnęło mnie mocno do CZ, ale zapewne ciężkie, na dodatek nie aż tak drogie, choć też ceny poleciały w górę. Uzbieram trochę kasy, bo na razie mam 70 zł :D Bo mnie rodzice mówią: SHL, MZ ETZ(jaki kolwiek), a CZ na moją odpowiedzialność, bo mówią, że na benzę nie wyrobię.
  8. Witajcie! Wiecie może, jak poprawnie wyregulować gaźnik w tym skuterze? Jeździ, ale ma przymuł, przez co czasem słabo przyspiesza. Gaźnik jest seryjny. Pozdrawiam!
  9. Suzuki Katana>Komar>WSK 125 M06B3
  10. No fakt dokonany to różnie może być. Zważmy, że w okolicy to chyba tylko mój tata i mojego kolegi znają się dobrze żeby czwórkę porządnie zrobić. Bo tata mówi, że jak znajdę jakiegoś fajnego MZta to pojedziemy sprawdzić, czy dam radę ujechać 250. Jak nie za bardzo to poszukam wersji 150, powinno być lżej. Co do samych CZ, nie wiem, czemu, ale mi się bardzo podobają. Dodatkowo Jawę 250 tata posiadał, więc wie, o co chodzi w czechosłowackiej technice. Tata jeździć jeździł na ETZ 250 i mówi, że wprew pozorom nie jest tak ciężka, więc może akurat. Dziękuję więc za rady i przedstawię im nowe argumenty/informacje. Co do środowiska jazdy. Ja po polu jeżdżę delikatnie, nie szarżuję. Dodatkowo koło cmentarza jest długa na około 100 metrów droga, potem delikatny skręt w kolejną taką, miałbym więc gdzie rozwijać trochę większe prędkości, tylko że wypada mieć papiery, bo jak policja najedzie to jeszcze zabiorą motocykl, choć tamtejsza droga jest niepubliczna.
  11. Witam! Ogółem rzecz biorąc to motocykle mnie wciągnęły, sumiennie ćwiczę bezpieczną (o dziwo :D) jazdę na WSK 125, nawet powoli wychodzi mi mechanika, umiem sobie olej zmienić i takie tam pomniejsze rzeczy. W końcu pomyślałem, czy by na wakacje nie szukać czegoś innego. Wpierw pomyślałem o większej siostrze trójki, WSK 175. Rodzice mieli tego Kobuza i przez niego są strasznie sceptyczni do wszystkich czwórek, nie sposób mi ich przekonać do 175. Macie pomysł, jak? Teraz trochę zejdę z tematu polskich motocykli. Myślałem o MZ ETZ 251, rodzice się zgadzają, ale strasznie ciężko znaleźć coś ładnego z papierem i za rozsądną cenę. Jeszcze te opowieści o krzywych ramach mnie wystraszyły. ETZ 250 wydaje się fajny, ale boję się, że nie dam rady tym jeździć i tego uciężyć. W grę wszed ETZ 150, rodzice byly trochę sceptyczni, bo po co mi mniejszy MZ, skoro można za podobną kasę większego mieć, ale ten nie dość, że mało waży to i dość tanie są ładne egzemplarze z papierem. Kolejnym wariantem stał się Cezet. Ogółem rzecz biorąc w przypadku Cezeta rodzicom jest wsio jedno, ale straszą mnie wysokim spalaniem i większą awaryjnością, jak MZ. Jeszcze poruszę kolejny polski motocykl. SHL M11, do niego rodzice są nastawieni całkowicie pozytywnie. I teraz mam do Was 2 prośby. 1.Jak idzie przekonać rodziców na WSK 175? 2.Który z podanych (jeśli plan z WSK nie wypali) motocyklów byście mi polecili? Chodzi mi tu głównie o jak najmniejszą bezawaryjność i koszty napraw. Co najważniejsze, ważne, by dało się tym jeździć po polach. P.S. Na wszystkich, prócz SHL i WSK 175 nie jeździłem, więc jeszcze nie wiem, co się po nich spodziewać, z pewnością się sprawdzi w praktyce. Może akurat MZ ETZ 250 będzie dla mnie odpowiedni.
  12. Sorki, że tak odkopię swój własny temat. http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/136828 Nowe obicie siedzenia polepszyło stan wizualny motocykla. Jestem z niego wielce zadowolony, świetnie się na nim jeździ i jak na razi nie ma z nim problemów. Oby jak najdłużej. Temat w zasadzie można zamknąć, dziękuję wszystkim za pomoc, wiem już wszystko. Teraz powoli będę zbierać na jakieś enduro do jazdy po ulicy, bo Komar siły nie ma.
  13. Witajcie. A propos Komarów. Sam mam jednego, ale pytanie odnośnie regulacji gaźnika. Czy obroty mogę wyregulować w gaźniku dosłownie według własnych preferencji, czy jest jakieś ustawienie, którego powinien trzymać się każdy użytkownik tego Rometa?
  14. A kumpel z WSKą zrobił coś śmisznego. Na ramie zamontował rząd diod LED. Jednak nie jest to dla szpanu, ale ma zastosowanie. Te diody świecą dość mocno, przez co kumpel w nocy widzi, co mu koło przedniego koła się dzieje, praktyczny gadżet.
  15. Co do tego BMW, ciekawe, czy ta spluwa to atrapa. Najśmieszniejsze jest to, że ten kaem to radziecka konstrukcja, skąd się wzięła na BMW? Zdobyczne? xD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...