michoa Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Jak to jest w końcu z tym dozownikiem odłączać czy nie bo krążą takie mity jak na temat psujących się skrzyniach w WSK 4 i Junakach co orały w polu. Ile w tym prawdy ? Jak już odłączyć to tylko zapchać wężyk co idzie do króćca czy odłączyć cały silniczek ? nie odłaczać tylko dbać......pilnować żeby syfu w zbiorniczku dozownika nie było i tyle.....ja 0.5 roku zrobiłem dt z dozownikiem nawet do niego nie zaglądałem i wszystko ok... jak już odłaczać to wymontować w 100% Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 tzw. kiwaczka - system dźwigienek amortyzatora. Oś wahacza wybiłem ale nie było łatwo. Została mi kiwaczka przy ramie ta skręcana śrubką w śrubę nr 17 w katalogu części.. Nie ma tam za dużo miejsca żeby to wybić. Jedynie jakimś prętem po skosie ale wtedy za mało siły idzie. Spróbuje podgrzać palnikiem może puści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Tego o ile pamiętam też mi się nie udało ryszyć. Jeśli masz możliwość zdobądź jakąś solidną dłuuugą rurę, będziesz miał dźwignie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Niestety nie udało mi się tego wybić. Musiałem użyć drastycznych środków czyli szlifierki i uciąć tulejkę razem z śrubą. Tulejkę i tak trzeba zrobić nową bo cała zardzewiała, śrubę jakąś inna wykombinuje, łożyska nie są kosmiczne więc dostane w zwykłym sklepie. Gorzej będzie z uszczelniaczami 20x27x5 i 18x26x4,5 przejrzałem kilka katalogów i na razie się nie natknąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Nie znalazłeś bo źle kombinujesz. Ten układ został pomyślany pod śrubę nawiercaną z tak zwaną kalamitką. Otwór technologiczny do wtłaczania smaru stałego np. towot i w ten oto sposób nie trzeba uszczelniaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jeśli napisałem że są tam uszczelniacze to są, a kalamitki to tam nawet nie ma. Kalamitki są tam gdzie nie ma łożysk tylko zwykłe tuleje. Zaglądnij sobie w manual czy katalog części masz tam wszystko jak na dłoni. Ale co do kalamitek będę próbował je wstawić w miejsca w których nie ma. Oryginalne tuleje wytrzymały z 15 lat bo wątpię żeby to ktoś rozbierał. Wiadomo dotoczone nie wytrzymaja połowy tego ale myślę że jeśli raz w roku rozbiorę wyczyszczę i posmaruje to kilka sezonów przetrzymają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam. Bawił sie ktoś z Was w zmiane kół z SM na 21" i 18" w DT? Mam pytanie czy koła 21" i 18" będą pasować bez żadnych przeróbek np. tarczy hamulca która w SM jest dużo większa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleefik Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam co sądzicie na temat tej Yamahy DT 125? http://allegro.pl/yamaha-dt-125-gwarancja-...1206826327.html Gościu ma fakture na remont na kwotę 1500 zł,jeszcze na dotarciu,na gwarancji wszystkie częśći,nowe oponki,napęd i klocki starczą jeszcze na 2 sezony.Zawieszenie podobno ok,bez wycieków i luzów,myślicie że warto za tą cene? i na co ewentualnie zwrócić uwagę przy kupnie tej sztuki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 wygląda ok mnie sie wydaje że warto aczkolwiek i tak bym próbował sie targować :D ja bym patrzył na wszystko pamiętaj że żyjemy w Polsce..........nawet jak poprzedni właściciel pokaże ci stare klamoty i fakture za remont to i tak osłuchaj dokładnie silnik i sie przejedź.... dużo ludzi sprzedaje motocykl jak ,,spitolą'' remont i nie mają kasy żeby poprawić, także bądź czujny Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Tak na pierwszy rzut oka niefabryczny przedni plastik i z tyłu albo brak osprzętu albo akcesoryjny błotnik typu cross i boczek bez lakieru bez naklejek. Pewnie katował w terenie i chce kupić coś mocniejszego bo ten się znudził. Remont może zrobił ale nie wiadomo czy na odwal się czy poprawnie. Możesz próbować ale jak mówi "michoa" sprawdź go nawet od dołu albo jeszcze lepiej niech ktoś to zrobi za Ciebie (mi przy dokładnym sprawdzaniu umknął spaw ramy przy wahaczu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleefik Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 a co sądzicie na temat tej DT 125? Jest bez dokumentów, ale myślę że warto bo wygląda na zadbaną i to po wymianie tłoka i szlifie,nowy napęd i klocki,rok 2001,czy nie uważacie że troche za niska ta cena? http://allegro.pl/show_item.php?item=12202...82+wys%C5%82any. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 a co sądzicie na temat tej DT 125? Jest bez dokumentów, ale myślę że warto bo wygląda na zadbaną i to po wymianie tłoka i szlifie,nowy napęd i klocki,rok 2001,czy nie uważacie że troche za niska ta cena? http://allegro.pl/show_item.php?item=12202...82+wys%C5%82any. przednia czasza z polisporta zamiast seryjnej,brak licznika i nie ma żadnych 35KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Czy ma ktoś pod ręką wyciągniętą skrzynię od DT 80 ? Potrzebny mi wymiar kulki między popychaczami zanim rozłupię silnik i okaże się, że jest za duża. EDIT - Ja głupi nie sprawdziłem w serwisówce a tam jak na dłoni 4,75mm :) Aktualnie odkryłem, że mam sporo roboty przy DT -wstawienie nowego klinu, bo poprzedni zerwałem -zrobienie obrotomierza co się wiąże z 1 wymianą kartera 2 wymianą uszczelniaczy 3 kupieniem linki 4 wstawieniem tej tyci kulki którą trudno dostać (pomocny okazał się sklep rowerowy) -zrobienie czegoś z kopniakiem bo wieloklin jest zjeżdżony na amen i nie wiem co robić a nie chce kleić, postaram się oddać do ponownego dłutowania. -klakson, czujnik temp. wody -ładowanie -prędkościomierz w którym zjeździła się podkładka napędzająca ślimak -wymiana osłon na dłonie i ewentualnie poszukać klamki od hamulca -wymienić płyn w przednim heblu i jak znajdę to oringu tłoczka (może od RD250 pasuje) Planowałem też wstawienie przodu od SR125 i kół od RD żeby mieć "super"moto ale, że siostra chce się uczyć smigania to musi poczekać. A tak to całkiem sprawny sprzęt bez papierów :D Edytowane 6 Września 2010 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam mam pytanie którędy poprowadzić linkę gazu? Mam jakoś dziwnie poprowadzoną pod kierownicą i mi się gaz zacina : / Aha zastanawiam się też gdzie jest regulacja od linki, od razu przy manetce czy trochę dalej a może w tym rozdzielniku gdzie z jednej linki odchodzą dwie. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 W ramie pod zbiornikiem jest okrągły otwór. Nie testowałem ale może właśnie na linkę. Ja mam poprowadzoną na około główki ramy i na styk się łączy z gaźnikiem. Trzeba kombinować. Regulacja powinna być bezpośrednio na wyjściu z korpusu manetki a jeśli nie ma to dystans na "czapce" gaźnika. Jeśli nie ma to ktoś nieprzytomny zgubił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.