Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Jaka jest odleglosc od siedzenia do ziemi? Czy osoba o wzroscie 175cm bedzie bez problemu dostawac do ziemi?

 

 

Jestem Twojego wzrostu i nie mam problemu więc Ty też nie powinieneś mieć. Jeszcze kwestia wagi ciała i ustawienia twardości tylnego amortyzatora. Jeśli jest mocno skręcony tył jest twardszy i mniej się ugina a wtedy możesz mieć nieznaczne trudności z utrzymaniem sie bez podpierania palcami :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chce zmienić przedni błotnik. Wiecie czy do DT-ki pasuje błotnik od YZ albo WR? Może ktoś robił taką zamianę.

 

 

Najpierw to poszukaj po ACERBIS, UFO Plast czy Polisport bo z tego co piszą w internecie te firmy robią plastiki do DT 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a np boczki do dt mozna dostac polisporta? albo caly komplet wszystkich plastikow

 

Raczej nie, te firmy które podałem robią plastiki do CROSS'ów i błotniki (oraz niektóre akcesoria) uniwersalne.

Komplet na pewno możesz zamówić u YAMAHY choć spodziewaj się chorej ceny. Albo kup coś z motocykla do rozbiórki na Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tylny błotnik jeszcze udałoby się dobrać do DTki ale boczki raczej niekoniecznie, ja przynajmniej nigdy takich nie spotkałem. Mocowanie błotnika przedniego w DTce ma taki sam rozstaw śrub jak YZ czy WR ale mocowanie boczków różni się w tych modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ratujcie bo już któryś raz z rzędu kur*ica mnie bierze przez moto...

 

Ustawiłem sobie poziom paliwa tak, że moto ładnie przyspiesza i ma sensowny V-MAX ale...

No własnie skubana tak szybko zużywa paliwo w gaźniku przy stałej jeździe 80km/h, że przy hamowaniu musze ratować silnik przed zgaśnięciem dopuki nie uzupełni się ubytek. Gdy poziom paliwa jest wyższy to jakoś da się jechać ale ma lekkiego muła a kręcenie śrubką od powietrza powoduje zamulenie przy odkręceniu gazu :banghead:

 

Moto ma 45 000KM ale nie wierze, że tłok się skończył skoro odpala od pierwszego obrotu (niestety na pych) :banghead:

Spalanie też mam jakieś chore, dokładnej wartości nie podam ale mam wir w baku :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj sprawdzić czy ze ssaniem jest wszystko w porządku. Miałem bardzo podobne objawy (szczególnie ogromne spalanie i takie charakterystyczne mulenie) i okazało się że na ssaniu jeżdżę a zapalam bez ssania... :banghead: Ciebie o to nie podejrzewam ale warto sprawdzić, może coś się rozregulowało albo zablokowało przypadkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dumam gdzie tutaj jest ktoś z manometrem ale chyba zamiast myśleć trzeba wziąć dupę w troki.

 

Jeszcze pytanie na temat łożysk. Jeśli Łożysko ma oznaczenie "6204 C3" to jest jego wymiar czy należy jeszcze podać wymiar dla takiego łożyska ( C3 z tego co wiem to luz na łożysku )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...