pawela Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Ja zawsze: Kluczyk,zapłon,kranik i siegam dopiero do kopki(Najczesciej jak pierwszy raz ją odpalam po wyciągnieciu z garazu to zawsze reka i bez gazu. Po pierwszym kopie chodzi jak ta lala:D Troszke sobie pochodzi na wolnych obrotach, kilka razy przygazuje I jak juz sie troszke zagrzeje to mozna smiało smigac:D tylko mam na problemy w czasie jazdy;/ Jadąc np. 3 biegu i mając ok. 3-6tys.obr. Jest takie wrazenie ze ja zalewa i jakbym chciał przyspieszyc bo dając gazu jest zero reakcji:/ to musze zredukowac.I mam pytanie czy to moze byc wina wydechu?? Bo mam załozony jakis sportowy Gianelli.Głosniej chodzi i dopiero ciagnie od 8 tys.obr.czy tez musze szukac gdzie indziej?? kolega ma oryginalną i u niego na kazdym biegu przyspiesza.Prosze o pomoc!!!przyczyny szukalbym raczej w gazniku lub swiecy. i ciesz sie ze masz Gianelli :smile: bo to sportowy, przelotowy uklad wydechowy. cos o tym wiem :bigrazz: Ja: kluczyk, kranik, czekam chwile, przekopuje 2-3 razy, zapłon, ssanie, 1 kop i chulaPowinien chodzic troche glosniej i nabrac takiego 'metalicznego' odglosu jak prawdziwa crossówka :rolleyes:kumpel jak wybebeszyl dyfuzor to chodzlia BAAARDZO glosno i az denerwujaca metalicznie.... zupelnie nie jak crossowka, raczej jak zuzyta pla lancuchowa tnaca stal :icon_biggrin: dlatego polecam gianelli. jak cos moge przeslac filmik z odglosami swojej DTtki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Czy można jakos sprawdzić czujnik temperatury albo wskaźńik?? Jak tak to jak?? Czujnik mozesz sprawdzic omomierzem. Im wyższa temperatura cieczy tym niższy opór. Jeżeli znasz zasadę działania omomierza to sobie poradzisz. Jeden kabelek omomierza dajesz do gwintu a drugi do tego co się podłącza kabelek. Wkładasz czujnik do lekko zagotowanej wody (takiej aby sie nie poparzyć) mierzysz opór. Nastepnie ochładzasz czujnik pod kranem i na zimym czujniku opór powinien być większy niż na ciepłym. Chyba rozumiesz o co chodzi. A jeżeli czujnik będzie uszkodzony to nie kupuj oryginalnego nowego. Mi powiedzieli w serwisie 200zł :icon_biggrin: :rolleyes: . Założyłem od Opla Omegi B 2,0 16V. O gwint się nie martw ponieważ czujnik od Opla jest stożkowy. Wkręciłem go lekko na silikon i działa jak oryginalny za 200zł. A podłączenie kabli u siebie sprawdzałem i za bardzo nie pamiętam kolejności. Ale powiedz czy wcześniej czujnik działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 CZeść mój kolega ma Yamaha dt 50 R i chce tam włożyć silnik od DT 80 R.czy dużo będzie z tym pieprzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 chyba żandego. nawet chyba wystarczy tylko wymienić tłok, cylinder głowicę i gaźnik, ew. wydech :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 chyba żandego. nawet chyba wystarczy tylko wymienić tłok, cylinder głowicę i gaźnik, ew. wydech :)probowalem wsadzic w silnik 13N cylinder 80ccm i nie wejdzie chodzi mi o silnik z dt 50 mxs dt50r ma taki sam od większych silnik wejdzie a jak nie wejdzie w mocowania to przerobic iles zto roboty???? Jak były blokowane dt 50mxs ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 hej, panie baro. pewnie trzeba rozwiercić kartery jak w simsonie. ale znowuż wał może być wzmacniany. więc chyba nie warto. ale mocowania napewno są te same. chciałem napisać "raczej takie same" a nie napewno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 hej, panie baro. pewnie trzeba rozwiercić kartery jak w simsonie. ale znowuż wał może być wzmacniany. więc chyba nie warto. ale mocowania napewno są te same. chciałem napisać "raczej takie same" a nie napewno :crossy:zobaczymy w zimie mam 2 ga rame mam zamiar od dt 80 wsadzic engine to wam napisze jak było :) DOWIEM SIE JAK BYłY DłAWIONE DT 50MXS CZY NIE ????? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa500 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Czy gaźnik od DT 80 pasuje do DT 50?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Czy gaźnik od DT 80 pasuje do DT 50??jasne jeżeli dt 80 miały delorto phb16 czy tam 14 to pasuje ja mam i mi chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa500 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Czy ma ktoś może do sprzedania gaźnik od Yamaha DT 80?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 przyczyny szukalbym raczej w gazniku lub swiecy. i ciesz sie ze masz Gianelli :crossy: bo to sportowy, przelotowy uklad wydechowy. cos o tym wiem :bigrazz:kumpel jak wybebeszyl dyfuzor to chodzlia BAAARDZO glosno i az denerwujaca metalicznie.... zupelnie nie jak crossowka, raczej jak zuzyta pla lancuchowa tnaca stal :) dlatego polecam gianelli. jak cos moge przeslac filmik z odglosami swojej DTtki :icon_eek: A Ty masz tez sportowy wydech Gianelli?? I Od ilu tys. obr. zaczyna Ci ciagnąc?? bo mi od ok 8 tys. Wiec chcąc rozpedzic ja to musze na kazdym biegu dociagnąc do conajmniej 10tys. poczym zmieniam bieg.Faktem jest ze osiagi są ciekawe:D To znowusz niemam czym zamieszac:/ kolegi jak jechałem oryginalną to po wyruszeniu kazde dodanie gazu to piasek spod dupy ucieka:)Tyle ze jego tylko do 80 km/h i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) A Ty masz tez sportowy wydech Gianelli?? I Od ilu tys. obr. zaczyna Ci ciagnąc?? bo mi od ok 8 tys. Wiec chcąc rozpedzic ja to musze na kazdym biegu dociagnąc do conajmniej 10tys. poczym zmieniam bieg.Faktem jest ze osiagi są ciekawe:D To znowusz niemam czym zamieszac:/ kolegi jak jechałem oryginalną to po wyruszeniu kazde dodanie gazu to piasek spod dupy ucieka:)Tyle ze jego tylko do 80 km/h i koniec.ja mam i dyfuzor i koncowke Gianelli ale wkrecanie na wysokie obroty zawdzieczam odblokowanemu CDI. Ciagnie mi konkretnie od jakis 7000rpm i nieraz wskazowka wykracza poza obrotomierz. Do dynamicznej jazdy uzywam zakresu 7000-9500rpm, a do normalnej 5000-7000. Skoro twojego kumpla zablokowana rwie glebe z gazu to musisz sie pobawic gaznikiem. A jaki masz przebieg i czy robiles remont?Bo jak moja byla zablokowana tez ciagnela max 80km/h i ani ciutke wiecej... a po odblokowaniu 105-110km/h Edytowane 2 Października 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 kto ma na zbyciu tylnie światło od dt 80 lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 ja mam i dyfuzor i koncowke Gianelli ale wkrecanie na wysokie obroty zawdzieczam odblokowanemu CDI. Ciagnie mi konkretnie od jakis 7000rpm i nieraz wskazowka wykracza poza obrotomierz. Do dynamicznej jazdy uzywam zakresu 7000-9500rpm, a do normalnej 5000-7000. Skoro twojego kumpla zablokowana rwie glebe z gazu to musisz sie pobawic gaznikiem. A jaki masz przebieg i czy robiles remont?Bo jak moja byla zablokowana tez ciagnela max 80km/h i ani ciutke wiecej... a po odblokowaniu 105-110km/h Własnie wruciłem do domu bo robiłem próby kumpla Dt 80 ( Włąsnie kupił 91r oryginalną,)Leciałem nią 95km/h i tez ziemie rwie bez niczego:) Ale wydech ma oryginalny.A Moja kreci do 12tys nieraz i własnie ze niemam modułu ruszanego bo wyciągłem go i jest oryginalny.A Przebieg mam 45tys. tyle ze mam nowy cilinder,głowice,tłok,pierscienie itd. bo była remontowana w holnadi jeszcze.I zobacze jak na oryginalnym wydechu chodzi,jak bedzie lepiej to bede musiał go zdjąc mój. i sprzedam:) kto ma na zbyciu tylnie światło od dt 80 lc2? Siemka!! Jak chcesz to moge miec cała Dt 80 lcII na czesci:) I Takie rzeczy jak lampy to raczej mam na dzien dobry,bo kupla starszy posciągał trzy sztuki z czego jedna miała isc na czesci,ale Takie grubsze rzeczy jak czesci silnika czy cos to raczej ciezko bo to maruda i chciałby cała naraz sprzedac. Ale osprzet zdjety czeka na klijeta:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 jak były blokowane dt 50 mxs dowiem sie w tym roku sory za jedno i to samo uciażliwe pytanie ale nie chce mi sie wertowac 78 stron jezeli jest ktoś kto to wie niech sie wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.