Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Jednym powodem (dosc banalnym) jest to ze nie przekrecasz kranika na rezerwe jak masz malo paliwa. Drugi to zapchany kranik lub przewod a trzeci to za niski poziom paliwa w gazniku. POZDRO

 

:rolleyes: sam bym tego lepiej nie napisał. Ja miałem taką sytuacje gdy kupiłem moja DT gość zarzekał sie że trzebva wyregulować a tu gażnik od zupełnie innego modelu... :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chyba coś nie działa bo jak ten kabel od temperatury do tej śruby w głowicy to nic mi nie pokazuje na wyświetlaczu (miałem włączony silnik) kabel mam taki z kilku częsci i tu znowu mam do was pytanie czy można jakoś podać napiecie do tego kabla by wyświetlacz sprawdzić jak tak to jaki ten prąd powinien mieć właściwośći??

 

I znowu mam pytanie bo u mnie z tego zbiornika co uzupełnia ubytki płynu chłądzącego żadna rurka nie wychodzi, jak bym chciał to robić to do czego powiininiem ten zbiorniczek podłączyć by wszystko działało??

 

z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ten kranik co mamy na krućcu co biegnie do niego szlałfik z pompki od dozownika ten kranik w od krućca ma byc od góry czy od dolu ?????

będe powtarzał sie aż odpowiedzi nie uzyskam !!! i czy to normalne ze przy dotarciu nie ma wolnych obrotów czy to kwestia regulacji ????

 

i czy to ze kopech chodzi tak jakby kompresji nie było wtedy gdy jest bycza towina poł ksieżyca jakiegoś przy kopei czy jakas tulejka się wyrobiła czekam na odpowiedziedz poneiważ widze tu fachowcow i chciałbym sie do wiedzieć co szwankuje i jak to wyeliminować !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będe powtarzał sie aż odpowiedzi nie uzyskam !!! i czy to normalne ze przy dotarciu nie ma wolnych obrotów czy to kwestia regulacji ????

 

i czy to ze kopech chodzi tak jakby kompresji nie było wtedy gdy jest bycza towina poł ksieżyca jakiegoś przy kopei czy jakas tulejka się wyrobiła czekam na odpowiedziedz poneiważ widze tu fachowcow i chciałbym sie do wiedzieć co szwankuje i jak to wyeliminować !!!

 

To NIE normalne ze nie ma wolnych. Musisz dobrze wyregulowac gaznik!

Tego drugiego nie za bardzo rozumiem ale z tego co sie mi udalo zrozumiec to powiem ze kopniak powinien miec jakis opor - jesli sie da z niego zapalic moto. Moze latac na boki itp ale kopac sie powinno z oporem.

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To NIE normalne ze nie ma wolnych. Musisz dobrze wyregulowac gaznik!

Tego drugiego nie za bardzo rozumiem ale z tego co sie mi udalo zrozumiec to powiem ze kopniak powinien miec jakis opor - jesli sie da z niego zapalic moto. Moze latac na boki itp ale kopac sie powinno z oporem.

POZDRO

opur ejst lekki a na kopa pali jak jest cieply ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mialem przed remontem... Na zimno z kopa trzeba bylo z pol dnia kopac a na cieplo odrazu za pierwszym :icon_biggrin: Sam remont robiles?? Moze go przekatowales za bardzo?? POZDRO

 

w remacie pomagał mi Bubu Goryl i nie zakatowałem jej nie jeźdizłęm nia od wczoraj wiencej niz 55km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem z Yamahą DT 50r z rocznika 2006! Mianowicie wyskoczyłem sobie z małej górki wyladowałem na czysto(telemark itd.) no i motocykl mi zgasł. nie mogłem go odpalic, po 10 min. przerwy zapalił ale nawet gdy dałem gazu na max to obroty były takie malutkie ze nie dało się jechac. dopchałem do domu. wyczysciłem swiece, zdjołem wydech ale nadal jest ten problem, nie mam pojęcia co robić. Pomozecie?? Prosze Bardzo o Pomoc!!! POzdRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na zimno na pycha pali odrazu czy tez trzeba znalezc gorke i dluzszy kawalek popchac?? A uszczelka czasami nie puszcza?? POZDRO

nom tak ja wiem po lepszym rozpedzie z 3/5metrow pali na pycha z 2ujki bo na jedynce jest trudniej :icon_biggrin:

 

Witam! Mam problem z Yamahą DT 50r z rocznika 2006! Mianowicie wyskoczyłem sobie z małej górki wyladowałem na czysto(telemark itd.) no i motocykl mi zgasł. nie mogłem go odpalic, po 10 min. przerwy zapalił ale nawet gdy dałem gazu na max to obroty były takie malutkie ze nie dało się jechac. dopchałem do domu. wyczysciłem swiece, zdjołem wydech ale nadal jest ten problem, nie mam pojęcia co robić. Pomozecie?? Prosze Bardzo o Pomoc!!! POzdRO

cewka możę ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom tak ja wiem po lepszym rozpedzie z 3/5metrow pali na pycha z 2ujki bo na jedynce jest trudniej :icon_biggrin:

cewka możę ?????

 

 

Motocykl ma dopiero 3 miesiące, a pozatym iskra jest, wszytskie swiatła sa więc wątpie. moto zapala ale nie wchodzi na wyzsze obroty, czysciłęm filtr tesh i nic nie dało... co robić dalej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...