rafael Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Albo za gęsty olej i sie tarcze kleją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 u mnie był podobny objaw w KMXie tzn wrzuciłem bieg i lekko ciągnął mi na wcisnietym sprzegle i przez co nie mogle pozniej wyrzucic na luz bez min. poruszenia z miejsca motorem. Jak sie okazało jakis mózg pozakładał każdą inną spreżyne dociskową tarczki i nierówniernie brały wtedy :icon_rolleyes: Dobrze prawisz, u mnie w RD urawałem jadną z szyjek gwintowanych na śrube od sprężyny i musiałem zrobić wiejski patent z dłuższą, efekt był taki że nierówno dociskały i sprzęgło ciągneło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 (edytowane) To ile tak jest spręzyn? my z kolega w CR tak zrobilismy smiga juz rok i nic sie nie dzieje Edytowane 15 Czerwca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 To gdzie mozna kupic odpowiednie sprezyny? Przy zalozeniu zebatki przod-malej, tyl-duzej bede mial lepsze przyspieszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 To ile tak jest spręzyn? my z kolega w CR tak zrobilismy smiga juz rok i nic sie nie dzieje No bo jak trafiłeś z długością śruby odpowiednio to ma prawo działać :P To gdzie mozna kupic odpowiednie sprezyny? Przy zalozeniu zebatki przod-malej, tyl-duzej bede mial lepsze przyspieszenie? Na allegro, czasami są oddzielnie po sprzęgle z rozbiórki a czasami można z uzywek. Przy zamawianiu zwróć uwagę na to że każda ma miec ten sam kolor, w RD miałem fioletowe, w zapasowym silniku fioletowe a zamówione z allegro czerwone z czego chyba one były najtwardsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Przy zalozeniu zebatki przod-malej, tyl-duzej bede mial lepsze przyspieszenie?no tak poprawi sie przyspieszenie ale znów zmniejszy sie vmax (cos kosztem czegos) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Czy gaźnik od dt 125 będzie pasował do dt 80 lc2 bez żadnych przeróbek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Czy gaźnik od dt 125 będzie pasował do dt 80 lc2 bez żadnych przeróbek? Ten problem już był rozpracowywany, nawet jeśli uda Ci się wstawić ten gaźnik to nie będzie działał dobrze, po prostu inne dawki paliwa i powietrza których silnik nie jest w stanie spalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 no tak poprawi sie przyspieszenie ale znów zmniejszy sie vmax (cos kosztem czegos) ;) Ze swojej strony dodam tylko, że w przypadku zmiany zębatek ilości zębów powinny być nie większe niż +/-5 zębów. Każde większe różnice odbijają się od razu na bardzo widocznej zmianie mocy/prędkości (no chyba, że chcemy zrobić mocnego rylca jeżdzącego max 60km/h :icon_rolleyes: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Zgadzam się z powyższym....sam zrobiłem mocnego rylca z max 60km/h :banghead: Ale ja wstawiłem na tył o 7 ząbków więcej. Nie polecam ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) To jak zaloze do dt 80lc2 odblokowaniej przelozenia: 15/53 to bedzie ladnie ciagnol? Chce zeby przynajmniej te 80 na trasie lecial Edytowane 16 Czerwca 2008 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 shiningami mam cylinder 110 i dlatego na oryginalnym gaźniku podaje trochę za mało paliwa , pytam jeszcze raz czy gaźnik od dt 125 będzie pasował do dt 80 lc2 bez żadnych przeróbek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 NIE najwyżej możesz spróbować od starszej wersji LC 85-88 ale też nie wróże sukcesu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 przeciez chłopakowi chodzi o to czy od strony etchnicznej bedzie pasowac a nie czy to bedzie dobrze dzialac mi sie wydaje ze jak masz garnek 110 to nie ma sie nad czym zastaniawiac :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jedyny który zrozumiał. Mam prośbę do posiadaczy dt 125. Czy możecie zmierzyć średnicę gaźnika od strony gardzieli(króciec dolotowy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.