Shinigami Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Ja też tak miałem. Źle włożyłeś przepustnicę do gaźnika. Kucnij z prawej strony motoru, odkręć i wyciągnij przepustnicę, w przepustnicy masz taki rowek. rowek musi być z prawej strony motoru. To pewnie przyczyna, a jeśli nie to to nie wiem, bo nie miałem innych problemów z gaźnikiem...pozdro Jeśli nie rowek to może za bardzo wkręcił śrube wolnych obrotów. YADT jak już włożysz gaźnik wykręć śrube obrotów do końca, tak żeby nawet nie podpierała przepustnicy i odpal ( razem z przekręcaniem manetki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 NIkt ni e wspomniał o oczywistym? Może łapie lewe powietrze? Poszukaj, może gdzieś być nieszczelność na jakimś łączeniu gaźnika. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 NIkt ni e wspomniał o oczywistym? Może łapie lewe powietrze? Poszukaj, może gdzieś być nieszczelność na jakimś łączeniu gaźnika. Stary jak moja łapała byle jakie, nawet tycie lewe to w ogóle już nie odpalała a powietrze brało sie z nieszczelnego połączenia krućca gaźnika i airboxu :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 jak moja łapała na króćcu gaźnika lewiznę szczeliną na 1,5mm to wchodziła na tak zajebiste obroty że nigdy więcej takich nie oglądała...:icon_exclaim: echh co motocykl to inaczej... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Panowie czy:Oznaką ślizgającego się sprzęgła jest wkręcanie się na wysokie obroty od razu po zmianie biegu (moto ryczy ale prędkość i przyśpieszenie nie jest równomierna do ryku) Nie mogę nawet zmielić strzelając ze sprzęgła (podobna sytuacja moto wkręca się na wysokie obroty ale jedzie powoli). Czy to ślizgają się tarcze??Jeżeli tak to olej czy tarcze do wymiany. Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Panowie czy:Oznaką ślizgającego się sprzęgła jest wkręcanie się na wysokie obroty od razu po zmianie biegu (moto ryczy ale prędkość i przyśpieszenie nie jest równomierna do ryku) Nie mogę nawet zmielić strzelając ze sprzęgła (podobna sytuacja moto wkręca się na wysokie obroty ale jedzie powoli). Czy to ślizgają się tarcze??Jeżeli tak to olej czy tarcze do wymiany. Dzięki za odp. U mnie w pierwszym moto ślizganie charakteryzowało się tym, że jechalem i jak odwijałem manetke to moto troche pociągneło a potem właziło na obroty. Myśle że najpierw sprawdź olej ( może chłodziwo przecieka ) a jak nie to, to zbadaj tarcze ew. sprężynki dociskowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Albo tarczki albo olej zly.W sumie czyscilem gaznik wczoraj bo sie zatkal i tez po odpaleniu ma full obroty.Meczylem sie z tym troche wsadzalem i wyciagalem przepustnice i nic. Sciagnalem ja z linki pozniej no i okazalo sie ze jedna zylka sie odplątala i blokuje mi przepustnice. Taki idiotyzm a motor usadzony.Ja jak mialem 50cc wszystko bylo ok. Zalozylem cylek 65cc i sprzeglo sie zaczelo slizgac. Troche wiecej mocy no i przestalo wytrzymywac.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 (edytowane) Z innej beczki-czy moze ktos przeslac mi manuala albo link do manuala do DT 125 R?Niewazne-juz znalazlem:)Pytanie nr 2:Skad zamowic dobry korbowod do DT 125 i ile kosztuje dobry? To samo dotyczy tloka kompletnego Edytowane 15 Maja 2008 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 poszukaj na allegro korby i tłoka PROX'a. tłoczek nie jest zły, mi ładnie trzymał kompreche. znajdziesz na pewno nie jeden na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 (edytowane) koledzy.. takie pytaniejak daje cylinder do szlifierni to to jeden dizadek mi powiedizal ze musze najpierw kupic tlok i dopiero do nich isc bo tak to niezrobi... ;/ a to niejest tak ze oni mi mieza srednice i sami szlifuja? a pozniej mowia jaki tlok kupic? bo ta pierwsza wersja chyba bez sensu... ;/ :) niewiem czy ten cylinder byl juz po szlifie.. i niewiem jaki tlok kupic.pzdr Edytowane 16 Maja 2008 przez KarOr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 przecież pisałem wcześniej ;] Kupuje się tłok i szlifują do tłoka, wtedy mogą dopasować luzy .... a tak na ślepo jakby ktoś Ci zrobił to bys miał więcej kłopotów niż pożytku z tego ;] weź ten cylinder i idz do szlifierza niech Ci zmierzy ten cylinder.....po tym powie ci o ile większy tłok kupić....kupujesz tłok i dajesz go razem z cylindrem do szlifowania koniec całej filozofii ;[ Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 dzieki ;p ja ostatnio zakrecony chodze ;p wiec sorry ;p za spam;pmiezyli mi cylinder w hondzie i mam kupic tlok 49 + 0,50 na klasie tloczki sa wytrzymale? bo zamowilem u nich :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 (edytowane) tłoki z klasy są to najzwyklejsze tłoki z tajwanu, za dobre to one nie są Edytowane 17 Maja 2008 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 tłoki z klasy są to najzwyklejsze tłoki z tajwanu, za dobre to one nie są Tylko, że wszystkie w Polsce do DT 80 są identyczne tylko sie cenami różnią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 w zupełności się z tobą zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.