Sebass Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Dla chcącego nic trudnego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 To co mozliwe ze mam cylinder 70cc ? niechce mi sie wierzyc ... jak mam sprawdzic jaki to bez sciagania cylindra ? Gosc mi mowil ze to 80 ... no i jak porownywalem do 50 to byla spora roznica ... i pozatym to cylek tuningowy do 50 wiec firma mogla przeciez rozwiercic go tak zeby pasowal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 są takei cylindry 70ccm widzilem na Miecholu 80ccm do 50 nie wejdzie dzis próbowałem trzeba by było rozwiercać kartery ;-) Jaki jest orginalny gaźnik do dt 50 mxs ????i czy bedzie jeździc na gaźniku Dellorto PHBD 14 i czy nic sie nie stanie????? Bardzo prosze o odpowiedz :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Ale czy ty rozumiesz ze ja mam cylinder tuningowy firmy polini pojemnosci 80 do 50 ? Nie mam kupionego oryginalnego cylindra z 80 tylko tuningowy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Wierze ci widziłem i ma jeden pierscień tak ???? ja dalej chce sie dowiedzieć jaki ejst oryginalny pierscień wiemy z Bubu Goryl swoje na tem,at wchodzenia 80ccm do 50ccm i niech tak pozostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 No 79ccm nie wchodzi... A litrus powiedz mi czym sie rózni 80ccm tunigowy od zwyklego ? mi sie wydaaje 80 to 80 i nie ma gadania, moze ty masz 70ccm... A teraz niech ktos sie wypowie jaki jest oryginalny gaźnik w DT 50 MX ??? A raczej ile mm powinien byc ? Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 no jak jest 80 tuningowa do 50 to moze miec inny rozmiar niz oryginalny cylinder ...Tlok ma 2 pierscienie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Litrus...zdejmij głowice i zmierz średnice cylindra...podaj tutaj to zaraz Ci się policzy ile ma pojemnosci ten twój motorek :icon_twisted: Nie kłuccie się bo to sensu nie ma..cylinder od DT80 nie wejdzie do DT50 bo nie tylko to że sie w kartery nie zmiesci ale jest przedewszystkim wyższy bo jest inny skok tłoka i nie ma szans żeby działał :icon_mrgreen: Gaźnik ten 14mm czemu ma nie pasować???? jak pasuje na króciec to będzie git...najwyżej wymiencie mu główna dysze paliwa.... u mnie chodzi gaźnik od WSKi 125 dysza główna 140 i jest GIT :icon_exclaim: tylko świeczke musze wymienić :icon_exclaim: (FE80S ma ktos na zbyciu? albo B8ES????) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgkurczak Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Miodzio :icon_twisted: Właśnie może być rozwircona 69 na 78 ale to bez sensu generalnie. Wał szybciej sie zużyje. Poza tym przy takiej operacji z takim cylindrem to a) zmiana gaźnika na 18 , nawet jeśli masz 16 to może być ciut za mało. Poza tym musisz wymienić wydech (mam na sell dyfuzor od MX-S częściowo rozblokowany) No nawet z cylindrem 69 by sie coś takiego przydało zrobić jeśli chcesz wykorzystać jego moc w pełni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Gdzie w yamaha dt lc-2 jest czujnik temperatury?? I jesli ktoś wie to jakie kable z licznika wychodzą od czujnika temperatury(chodzi mi o kolor)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Na głowicy od cylindra znajduje się czujnik temperatury :icon_twisted: Edytowane 29 Września 2006 przez kornel YAMAHA DT 80 LC2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Gdzie w yamaha dt lc-2 jest czujnik temperatury?? I jesli ktoś wie to jakie kable z licznika wychodzą od czujnika temperatury(chodzi mi o kolor)??czujnik jest obok swiecy zaplonowej, a kabel ma zielony kolor... Edytowane 29 Września 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 a czy ten kranik co mamy na krućcu co biegnie do niego szlałfik z pompki od dozownika ten kranik w od krućca ma byc od góry czy od dolu ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrixP Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Witam mam problem z moja Yamaha dt 80 lc 2 ! nie moge jej odpalic bez ssania nawet jak jets ciepla ! muli sie jak daje malo gazu i gasnie na niskich obrotach jak puszcze tlyko gaz. Czyscilem gaznik , probowalem podkercic obroty i nic ! nie wiem co sie dzieje mialem juz taki przypadek wczesniej ale po jakims czasie zrobilo sie dobrze a teraz znowu zle;/ pomozcie ! Witam mam problem z moja Yamaha dt 80 lc 2 ! nie moge jej odpalic bez ssania nawet jak jets ciepla ! muli sie jak daje malo gazu i gasnie na niskich obrotach jak puszcze tlyko gaz. Czyscilem gaznik , probowalem podkercic obroty i nic ! nie wiem co sie dzieje mialem juz taki przypadek wczesniej ale po jakims czasie zrobilo sie dobrze a teraz znowu zle;/ pomozcie !pomozcie prosze ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrixP Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Witam mam problem z moja Yamaha dt 80 lc 2 ! nie moge jej odpalic bez ssania nawet jak jets ciepla ! muli sie jak daje malo gazu i gasnie na niskich obrotach jak puszcze tlyko gaz. Czyscilem gaznik , probowalem podkercic obroty i nic ! nie wiem co sie dzieje mialem juz taki przypadek wczesniej ale po jakims czasie zrobilo sie dobrze a teraz znowu zle;/ pomozcie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.