Skocz do zawartości

jgkurczak

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jgkurczak

  • Urodziny 04/07/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha DT 80 MX-S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4572517

Informacje profilowe

  • Skąd
    Jelenia Góra

Osiągnięcia jgkurczak

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Wiem że DT 50 MX-S miały na bank blokadę w dyfuzorze. Wiem bo sam mam niestety gówniany dyf od 50 zamiast 80. I był u mnie robiony niestety żadnego rezultatu. Zobacz końcówkę wydechu tam też podobno coś wkładali. Ew jest jeszcze zwężenie na gardzieli z tym nie wiem jak jest w 50 ale w moim gaźniku Mikuni 18 czegoś takiego nie zauważyłem. PS. Jak chcesz to Ci mogę opylić mój dyfuzor :icon_mrgreen:
  2. Uszczelka pod głowicą trzyma ? Bo jak ona bedzie nieszczelna to Ci silnik będzie wariował. A druga sprawa układ paliwowy: kranik, gaźnik. Ściągnij kopresorem przedmuchaj i musi być dobrze.Albo świeca też coś miałem podobnego że na wolnych z pycha pyrk pyrk pyrk, otwieram mu przepustnice i zgon. Sprawdź też przy okazji dyfuzor może jest zapchany. W ostatniej kolejności sprawdź cewkę zapłonową.
  3. E mysle ze nie ma co sie martwic z tym kopniakiem, u mnie tez deliktanie chodzi a wszystko jest w najlepszym porzadku także generalnie gicior. U gostka w DT 50 SM kopka tez deliktanie i lekko chodzi że można motor ręką odpalać :icon_biggrin:
  4. Miodzio :icon_twisted: Właśnie może być rozwircona 69 na 78 ale to bez sensu generalnie. Wał szybciej sie zużyje. Poza tym przy takiej operacji z takim cylindrem to a) zmiana gaźnika na 18 , nawet jeśli masz 16 to może być ciut za mało. Poza tym musisz wymienić wydech (mam na sell dyfuzor od MX-S częściowo rozblokowany) No nawet z cylindrem 69 by sie coś takiego przydało zrobić jeśli chcesz wykorzystać jego moc w pełni.
  5. To nie możliwe. O ile się dobrze orientuje to cylindrów 80cm3 dla wersji 50 nie było :icon_mrgreen: Firma polini produkowała takie cylindry ale o pojemności 69 cm3 coś koło tego. I wtedy to wszystko pasi bo ten cylinder jest robiony pod szpilki karteru pojemności 50. DT 80 MX i MX-S mają zupełnie inny rozstaw szpilek (szerszy) i nie możliwe jest założenie takiego cylindra.
  6. Założenie cylindra od 80 chyba nie da rady... Mam ten sam model tyle że o 30cm3 wiecej :notworthy: ale seryjne i jak przez przypadek kupiłem uszczelke od 50 pod granek to jest róznica w rozstawie szpilek. Wiec wydaje mi sie ze nia da rady za cholere tego założyć. Niech mnie ktos popwrai jesli sie pomyliłem
  7. A we wszystkich Detekach montowali zablokowane moduły ? Bo ja w swoim tez mam nieruszany, no chyba że był odblokowany już.... Bo wszystko jest seryjne, a na końcówce wydechu pięknie widnieje 5T8 i 80km\h :biggrin: Jedyny problem to dyfuzor nie od tej pojemności. Wcześniej natknąłem się że ktoś podwyższał tu motor, wstawką na tylnego amora i nakładki na przednie lagi.... Czy MX-S i LC miały ten sam wahacz ? Bo myśle o wstawce na tylnego amora a nie wiem jakich wymiarów szukać... bo od LC 2 nie podejdzie raczej ze względu na inny wahacz. A jak to wygląda z przodem ? Kielichy pasowałyby na moje lagi ? Może macie wymiary, namiary czegoś takiego ? pzdr
  8. To az taka różnica między tymi dyfuzorami jest ?! Kurde to ładnie go zblokowali aby przeszedł te badanie diagnostyczne... Ja już mam CDI dokładne oznaczenie mojej Yamahy to MX-S coś podobnego do pierwszych wersji R ale nie montowali tarczówek z przodu i plastików na zbiorniku paliwa.. Czyli na 100 % sprawe załati ten śmieszny dyfuzor ? pozdrawiam A jest problem bo wersja MX-S a MX mają dwa różne wydechy :| A wersji S zrobili tak mało że z czymś takim mogę mieć kłopot :buttrock:(
  9. Z gaźnikiem już cuda odstawiałem :buttrock: Jest z nim tak że jak reguluje i to jest git przez 1 dzien odstawie go pale zimną maszyne jade i szlag trafia ustawienie bo na biegach panuje zmuła musze szybko wyższy bieg wrzucac bo go muli (nie wkreca sie na wysokie obroty) Szczegolnie po zabawie z membrana tak jest, ale tak czy inaczej nie powinno tak być. Może jednak to kwestia wydechu ? Jesli w pierwszej części zostało pełno syfu to moze dlatego nie ciagnie. A zapomniałem dodać że wydech jest od wersji 50cm3 ktoś go musiał tam wsadzić jak motor przechodził badanie diagnostyczne. Jest na dyfuzorze napis 1NN (numer ramy DT 50) i kod i napis 50 km\h.... Albo sam wydech załatwia sprawe albo już nie wiem co.. Bo sam dyfuzor w wersjach 50 i 80 chyba sie nie zmieniał poza ilościa dławików w środku ? Bo poza tym nie sadze aby ktoś zmieniał CDI w tym motorze...
  10. Zwężenia na wlocie ? jakoś nie widziałem, chyba że znajdziesz jakieś zdjęcie albo pokażesz mi jak to wygląda, zresztą bawiłęm sie tez membraną i tam nic nie zauważyłem (chyba). Kompresja jest dobra, poza tym jeśli by nie było komprechy to by sie ciezko ruszało z miejsca chyba a tak to on spokojnie, no chyba że mi sie tak tylko wydaje :|... Na bikepics jest jako DT 50 bo tak mi sprzedał poprzedni właściciel a natknąłem sie na naklejke znamionową i jest to 80 ( tak mi sie wydaje choć nie sprawdzałem dokładnego rozmiaru tłoka etc) Zresztą niepasowały mi uszczelki a wszystko brałem na DT 50. Więc co moze jeszcze powodowac że nie ciągnie ?
  11. Witam wszystkich posiadaczy Deteków :flesje: Mam taki drobny kłopot ponieważ mam zablokowaną yamahę. Wypatroszył mi znajomy dyfuzor ale ciął tylko w końcowej części i wyciągnał jakieś sitko i inny dławik w sumie 2 rzeczy. Czy w tych maszynach wsadzali więcej blokad a szczególnie w tej początkowej części dyfuzora ? Osiągi mojego motoru to 60-65. Problem jest w tym że do 50 ciągnie dobrze a później kicha wolno przyspiesza i lekka góra i odrazu traci prędkość :buttrock: Czy możliwe jest aby któraś z blokad w dyfuzorze wywoływała taki efekt ? Słyszałem od gościa który miał ten sam model yamahy że szła mu 85-90 na zębatkach terenowych. Ja mam chyba seryjne. Czy problem lezy w oponach (mam kostke z tyłu) czy w czymś innym ? Przypomne że mam seryjną DT 80 model MX-S ( http://bikepics.com/pictures/606076/ ) Prosze o pomoc bo chciałbym aby ten motor jeździł jak należy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...