KarOr Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Mylisz się, niektóre DT 125 nie mają blokad na CDI, 125 ma także blokadę na YPVS! pytam tak z ciekawosci :wink: bo szczeze mowiac niewiem :). co to jest YPVS!??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 YPVS - Yamaha Power Valve System. System sterujacy wielkoscia okna wydechowego poprzez obrot specjalnego walka elektronicznie za pomoca linek. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 ja mam to samo, tulejka nowa a zawleczke wywala po jakis 30-50 kopach... nie wiem jak temu zaradzic wiec dolaczam sie do pytaniapozdro Póki co, dorobiliśmy z kolegą jeszcze jedną podkładke, tak aby zebatka nie miała luzów na boki.Narazie trzyma, co będzie później? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 to samo... ten patent jest dobry na chwile tez tak robilem i dalej tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 siemka !wie ktos dokładnie jakie były blokady w dt 125 z 96 rozumiem ze ten rocznik ma symbol R tak ??Pytam jakie bo zastanawiam sie czy mam blkoade na cdi, bo kolega ma ma młodszą o rok czy dwa i ok 5-6 tys czuc jakby odcinało zaplon a u mnie tego nie ma lecz tez sie nie wkreca na obroty i wydaje mi sie ze to tylko ypvs go blokuje.Aha i jak mam tłumik gianelli( czy jak to sie tam pisze:P) to czy on tez blokuje spaliny tak jak orginał ?dieki za odp :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) siemka !wie ktos dokładnie jakie były blokady w dt 125 z 96 rozumiem ze ten rocznik ma symbol R tak ??Pytam jakie bo zastanawiam sie czy mam blkoade na cdi, bo kolega ma ma młodszą o rok czy dwa i ok 5-6 tys czuc jakby odcinało zaplon a u mnie tego nie ma lecz tez sie nie wkreca na obroty i wydaje mi sie ze to tylko ypvs go blokuje.Aha i jak mam tłumik gianelli( czy jak to sie tam pisze:P) to czy on tez blokuje spaliny tak jak orginał ?dieki za odp :P W tym modelu nie ma blokady na CDI.Jeżeli chcesz aby się kręcił jak cross to zdemontujzawór. Najlepiej cały, łącznie z tym wałkiem.pod dekielek dorób uszczelkę,a w otwory na górze deklawkręć śruby. Dobra jazda po takiej przeróbce wymaga trochęwprawy i nauki. Zakres użyteczny obrotów będzieod ok. 6000-1100 obrotów/min. do tego podnieśiglicę w gaźniku na max. Tak przerobione moto da Ci przedsmak rasowegocrossa. W tym modelu pokusiłem się również o lekkiezwiększenie sprężania, splanowałem głowicęo ok. 1 mm. Miałem kłopoty z uszczelnieniemale później było już OK. Zrobił mi się o ile pamiętam mały dołek mocyok. 8000 do 8500 ale jakoś z tego wybrnąłem. Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez Tomy M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam.Mam pytanie. Czy DT 80 z 95 roku mialy podgrzewane manetki? bo ja mam manetki i jakies kable z nich wystaja pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 W tym modelu nie ma blokady na CDI.Jeżeli chcesz aby się kręcił jak cross to zdemontujzawór. Najlepiej cały, łącznie z tym wałkiem.pod dekielek dorób uszczelkę,a w otwory na górze deklawkręć śruby. Dobra jazda po takiej przeróbce wymaga trochęwprawy i nauki. Zakres użyteczny obrotów będzieod ok. 6000-1100 obrotów/min. do tego podnieśiglicę w gaźniku na max. Tak przerobione moto da Ci przedsmak rasowegocrossa. W tym modelu pokusiłem się również o lekkiezwiększenie sprężania, splanowałem głowicęo ok. 1 mm. Miałem kłopoty z uszczelnieniemale później było już OK. Zrobił mi się o ile pamiętam mały dołek mocyok. 8000 do 8500 ale jakoś z tego wybrnąłem.dzieki a co do zaworu to chyba zostawie ale ustawie zeby był otwarty. Słyszałem ze wtedy jest ok, wolał bym zeby miał moc na wiekszym zakresie obrotów. co Ty na ustawienie zaworu tak jak mowie? nie wiesz czy bedzie miał siłe jechac na nizszych obrotach?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam.Mam pytanie. Czy DT 80 z 95 roku mialy podgrzewane manetki? bo ja mam manetki i jakies kable z nich wystaja pozdroSeryjnie jest nie możliwe, aby takie małe enduro miało podgrzewane manetki :wink: może ktoś próbował zamontować :icon_razz: zresztą to zabiera trochę prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 mam takie żenujące i trochę głupie pytanie: otóż czy przyspieszając dt 80 lc2 tak gdzieś od 1do 3 z obrotami 8000-9000 nie rozwalam silnika? co o tym sądzicie ? pytanie durnowate ale o DT praktycznie nic nie wiem dodam że normalnie to przyspieszam z obrotami 6000/min ja pszyśpieszam od 1 do 5 od 9 do 12 tys obr,(silnik polini niezniszczalny) silnika to nie rozwala jak jest wszystko ok, najwazniejsze to dozownik i chłodzenie, ma działac a że sie szybciej expluatuje to narmalne i pali jak smok no po to są wysokie obroty, Witam!Potrzebuje pomocy.Czy ktoś wie, co może być przyczyną 'rozwalania' zabezpiecznia tej małej zębatki, która poprzez kopkę napędza kosz sprzęgła?Wymieniałem to juz z 4 razy.A może ktoś miał coś podobnego i jakoś temu zapobiegł. Prosze o odpowiedz.Krzysiek ja u siebie mam zębatke od dt lc1, jest ona grubsza i nie ma tulejki, ja ją wytoczyłem na grubość tak jak w lc2 i moim zdaniem jest to najlepszy patent, ale po swoich doświadczeniach to proponuje wytoczyć tulejkę z bardzo twardego materiałui sprawdzić jak sie ma ona do kosza i jeszcze jedno PANOWIE jak sie KOPIE TO ODRAZU NOGĘ DO GÓRY PODRYWAĆ żeby jej nie blokować bo wtedy chodzący silnik nawala w nią, nie robić tak jak w 4t, bo to odległe techniki kopania, gdzie w 2t można smiło ręką zapalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) ja mam takie pytanko gdzie fabrycznie montowany jest obrotomierz w DT 50 lub 80 i jak on dziala Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ja mam takie pytanko gdzie fabrycznie montowany jest obrotomierz w DT 50 lub 80 i jak on dziala Zalezy które motorki niektóre DT50 nie mają obrotków tak samo jak DT80MX'y a tak to obrotomierz jako wskaźnik montowany jest po prawej stronie prędkościomierza nad lampą (szczerze nie wiem jak to opisać :icon_mrgreen:) a co do napędu to w MXach jest zespół plastikowych kułek zębatych w tylnej częsci lewej strony silnika napęd do wskaźnika jest prowadzony linką. linką równiez prowadzi napęd do obrotki w wersji LC ale nie wiem gdzie w silniku jest jego napęd. Mam nadzieje ze o to Ci chodziło a jak nie to daj znac :biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam ! Mam problem .... Kupilem DT 125 w papierach mam 1990 r :biggrin: Czyli taki jest ramy ;D koles mnie zapewnial ze silnik to 2004 r <Lol2> smialem ale mialem nadzieje ze przynajmnij moze jakis 1994 :icon_mrgreen: i zadzownilem do ASO i powiedziiano mi ze po numerach silnika wychodzi 1990 :icon_mrgreen: hih no ok patrze w sklepie larson chce zamowic tarcze .... :buttrock: i po pierwsze nie ma Yamahy DT 125 R z 1990r ;/ jest tylko od 1991 tam ;/ i ok wybieram ta najstarsza i wchodze na tarcze ... i na kazdym z obrazkow jest szesc tarcz w komplecie ;/ a ja mam 7 ! :biggrin: wiec co na to powiedcie ?? co to za silnik ??;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam ! Mam problem .... Kupilem DT 125 w papierach mam 1990 r :biggrin: Czyli taki jest ramy ;D koles mnie zapewnial ze silnik to 2004 r <Lol2> smialem ale mialem nadzieje ze przynajmnij moze jakis 1994 :flesje: i zadzownilem do ASO i powiedziiano mi ze po numerach silnika wychodzi 1990 :crossy: hih no ok patrze w sklepie larson chce zamowic tarcze .... :buttrock: i po pierwsze nie ma Yamahy DT 125 R z 1990r ;/ jest tylko od 1991 tam ;/ i ok wybieram ta najstarsza i wchodze na tarcze ... i na kazdym z obrazkow jest szesc tarcz w komplecie ;/ a ja mam 7 ! :buttrock: wiec co na to powiedcie ?? co to za silnik ??;>A może to jest DT125LC ? nie wiem do kiedy one były produkowane ale chyba 90 sie załapie. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 no nie koniecznie o to mi chodzilo z tym obrotomierzem bo ja wlasnie nie mam obrotomierza a ja wolal bym miec i chcialem sie dowiedziec czy moge zalozyc obrotomierz od jakiejs dt 50 zdaje mi sie ze nie ale nie jestem pewny to pytam bo elektryczny to nie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.