urban Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 magik płynu do chłodnic nie trzeba wymieniac na lato i zimę. Jeżeli wiesz to płyn do chłodnic jest odporny ma mróz a latem oczywiście nic mu się nie dzieje. Jest to jedna jego zaleta która nie powoduje tego aby wymieniać płyn co pół roku na zime i lato. Wymiana płynu powinna nastąpić po 3 latach jego użytkowania.Chociaż jeżeli zawartość glikolu jest odpowiednia i jest on wytrzymały na np 30 stopni mrozu, to po trzech latach nie trzeba go wymieniać. Więc proszę Cię nie pisz bzdur. Do yamahaDT:Jeżeli masz wątpliwości jak wlać olej skorzystaj z opcji szukaj, było o tym pisane setki razy, m.in. w tym temacie. A z tego co wiem zalecją Motul 10W30 lub 10W40. Ja osobiście jeżdżę na syntetycznym Mobil SHC 75W90. (Cena około 50zł za litr) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Mam pytanie związane ze sprzęgłem a mianiwicie wczoraj gdy jeździłem z moim kolegą nagle sprzęgło przestało działać natychmiast się zatrzymałem jakoś wrzuciłem na luz i wciskałem kilka razy to sprzęgło a ono chodziło tak leciutko jak by mi się linka urwał ale nie urwała się...??? podciągnołem linke i zaczeło troche chodzić ale kiepsko. Tarcze które mam są nowe (przejechały jakieś 80km). Czy moze to byc spowodowane zbyt małym poziomem oleju w skrzyni. W mojej Dt 80 nie ma zadnego okienka do sprawdzania poziomu oleju czy macie jakieś patenty na zrobienie jakieś miarki (a tak wogule to ile powinno byc oleju w skrzyni bo ja zalałem 0.70 gdzieś tak się dowiedziałem czy to prawda ??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 może po prostu bolec ci już nie odbija/ popycha sprzęgła?boże ów bechanizm który ma to robić - wajcha do kórej idzie linka sprzegla- jest wyrobiony?sprawdź to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Mam pytanie związane ze sprzęgłem a mianiwicie wczoraj gdy jeździłem z moim kolegą nagle sprzęgło przestało działać natychmiast się zatrzymałem jakoś wrzuciłem na luz i wciskałem kilka razy to sprzęgło a ono chodziło tak leciutko jak by mi się linka urwał ale nie urwała się...??? podciągnołem linke i zaczeło troche chodzić ale kiepsko. Tarcze które mam są nowe (przejechały jakieś 80km). Czy moze to byc spowodowane zbyt małym poziomem oleju w skrzyni. W mojej Dt 80 nie ma zadnego okienka do sprawdzania poziomu oleju czy macie jakieś patenty na zrobienie jakieś miarki (a tak wogule to ile powinno byc oleju w skrzyni bo ja zalałem 0.70 gdzieś tak się dowiedziałem czy to prawda ??)do skrzyni DT 80 LC2 wchodzi 700cm3 oleju, jest to napisane na silniku na samym dole po prawej stronie.jedyny patent jaki wymyslilem to spuszczenie oleju, to zlanie go do zbiorniczka z miarka a potem ponowne zalanie i ewentualne uzupelnienie. najlepiej zeby moto stalo w pionie to wtedy powinno zleciec wszystko, a co do sprzegla to nie mam konkretnego pmyslu wiec nie bede spamowal.dodam tylko ze mialem jak ty ale tylko przez chwile tzn, wsisnalem sprzeglo poszlo cos za lekko i byl maly trzask. a potem za kazdym razem trzask i coraz lzej. mysle sobie: linka! po jakis 10 wcisnieciach zerwalo linke przy klamce. a nowa linka na zamowienie 54zl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Ja mam tez dziwny problem ... normalnie caly czas chodzilo mi sprzeglo nagle wcisnalem i teraz ma napoczatku okolo 1cm luzu tak ze lata bezwladnie a potem juz normalnie bierze ... po lewej stronie silnika wchodzi linka od sprzegla i jest przymocowana do takiej 3 cm rurki i ona wczesniej byla sztywna a teraz jak ja pociagne to wychodzi z 1 cm do gory ... wczesniej tak nie bylo .. co sie stalo ? Dobrze wysprzegla ale pojawil sie ten luz ... Pomozcie :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Ja mam tez dziwny problem ... normalnie caly czas chodzilo mi sprzeglo nagle wcisnalem i teraz ma napoczatku okolo 1cm luzu tak ze lata bezwladnie a potem juz normalnie bierze ... po lewej stronie silnika wchodzi linka od sprzegla i jest przymocowana do takiej 3 cm rurki i ona wczesniej byla sztywna a teraz jak ja pociagne to wychodzi z 1 cm do gory ... wczesniej tak nie bylo .. co sie stalo ? Dobrze wysprzegla ale pojawil sie ten luz ... Pomozcie :)Pozdrawiam A nie możesz naciagnąc tej linki? tzn nakręcić nieco przy manetce albo jak zostało to tam przy porywie silnika? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 W RąCZCE nie mam regulacji .. tlyko przy silniku .. jak podciagne to jest mniejszy luz ale wczesniej bylo normalnie i mnie to wnerwia ... moge wyregulowac ale chce zeby sprzeglo odrazu bralo a nie pod koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 To moze gdzies ci linka zeskoczyla przy silniku ?? Posprawdzaj wszystko dokladnie a pozniej naciagnij linke - moze troche puscila. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Pózniej sprawdze :)Ale teraz inne pytanie .. jak wyciagnac membrane z cylindra ? Bo nie chce jej uszkodzic wiec pytam ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Pózniej sprawdze :)Ale teraz inne pytanie .. jak wyciagnac membrane z cylindra ? Bo nie chce jej uszkodzic wiec pytam ... PozdrawiamOdkręć śruby mocujące i poprostu ją wyjmij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=126841535 zobaczcie to... 30 KM w DT 80 :) stan salonowy :clap: ech.... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 a jak nie bedzie srub to jak sciagnac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 a jak nie bedzie srub to jak sciagnac ? Jak już zdejmiesz gaźnik i króciec to poprostu ciągniesz za krawędz :) i wychodzi nic więcej nie trzeba robić... http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=126841535 zobaczcie to... 30 KM w DT 80 banghead.gifstan salonowy banghead.gifech.... banghead.gif Tjaaa 30KM pełnej krwi arabskich ale to chyba u niego w stajni stoją bo napewno nie w tym motorku :clap:... moooooże z 20 jakimś cudem w końcu ma te 120ccm...ale to też może....moto przed remontem leciało 110km/h (to raczej w miare normalna prędkość dla DT) i z 3 wchodziło na koło....(hmmm dla chcacego nic trudnego?:() a teraz docierany więc....no tak...motorek swici się jak psu jajca bo pomalowany tylko ta kanapa taka zmiętlona...ogólnie łądny moto ale z koniami to gość przesadził stanowczo :clap: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=126841535 zobaczcie to... 30 KM w DT 80 :clap: stan salonowy :clap: ech.... :( buhahahah dawno sie tak nie uśmiałem :clap: może ma 30 osłów ale napewno nie koni :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 podlacze sie do dyskusji z moim problemem. Mam Yamahe TZR 125, silnik taki jak DT, a moje pytanie dotyczny wlasnie silnika dlatego tu daje.No wiec motorek jest 400km po szlifie. Opisze co sie dzieje- moto nie chce wkrecac sie na oborty wyzsze niz 4-5tys przy otwartym kraniku, po zamkniecu kranika kreci sie ale do momentu sknczenia paliwa w wezyku czyli krtoko. Co sie moglo stac? Plywak dzirawy? Nie rozkrecalem jeszcze, jutro sie zabiore, ale chce wiedziec cego sie chwycic. Prosze o porade!witam ponownie zamiescilem temat w mechanice 2t ale pozwole sobie tutaj tez sprobowac. Dzisiaj rozkrecilem gaznik, plywak nie jest dziurawy, dysza byla wykrecona (?) przeczyscilem wszystko, poskrecalem i... NIC. Swieca koloru czarnego, mokra jakby od smoly:) po przeczyszczeniu swiecy i zastrzyku do gara pali przez chwile i gasnie. Iskra jest dobra (na czystej swiecy oczywiscie). Co zrobic? Jak wyregulowac zeby wiecej powietrza dostawal (jesli to jest rozwiazanie oczywiscie) moze jest jakas inna przyczyna? Moze zaplon? Albo zawor wydechowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.