Skocz do zawartości

mjr

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mjr

  • Urodziny 09/19/1990

Informacje profilowe

  • Lubię
    moto
  • Skąd
    Urzędów

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4777063
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mjr

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dt125 zostawało w tyle do mojej prędkości max, a potem to chyba można wywnioskować że gdy ma większy prędkość max to ja zostawałem :bigrazz: . A ta dt125 nie była dorznięta ale była zablokowana i miała drogowe przełożenie !! Ci którzy ze mną jeździli to wiedzą a gdy by ktoś miał na mnie czekać to bym z nim nie jeździł bo szkoda jego czasu. A gdy jeździłem z kolegą właśnie na dt125 po krętych ścieżkach to nie było mowy żeby mi odjechał(ze względu na moje przełożenie). Również gdy jeździłem z hondą crm125 również po krętych ścieżkach gdzie bardziej liczy się przyśpieszenie to rzadko znikam mi z pola widzenia !! Nie mam filmików ! Dziękuje
  2. Gdy macie już przelotowy dyfuzor, końcówkę i odblokowaną elektronikę to można jeszcze zmienić przełożenie w zależności od tego jak wykorzystujecie swoje dt. Ja nie miałem papierów na swój motor więc jeździłem tylko po lesie wąwozach bagnach itp. I dlatego miałem krótkie przełożenie prędkość max=80km\h niby nie dużo ale między (bardzo twardymi(nie polecam kontaktu z nimi)) sosnami rzadko miałem max ale przyśpieszenie które było dla mnie ważniejsze było super np: dt125 zostawało w tyle, a nawet crm125 mniej więcej do 4biegu było na równi, więc warto nad tym pomyśleć. Następnie można swoje dt przerobić trochę na wyczyna czyli: lampy kierunki bagażniczki itp odkręcić. Ja tak w swojej zrobiłem i może nie było zbyt wielkiej poprawy osiągów, ale w ciężkim terenie nie ma obawy że lampę do domu będziesz musiał wieść w rękach, i już nie wkurzałem się tym że na wybojach "latała mi" cała lampa i liczniki co mnie rozpraszało !
  3. Z dyfuzora wywalasz wszystko, a w końcówce musisz rozciąć w miejscu oryginalnych spawów, wyciągnąć rurkę końcową i potem spawasz !
  4. Nic takiego nie powinno się stać ale najlepiej zrobić to na zimnym silniku ! To prawie tak jak byś odkręcił korek od chłodnicy ! Jak będzie ciepły to może wywalić płyn i poparzyć ręce a jak zimny to nic się nie stanie || || \/
  5. Ja do swojej dt 80 dorabiałem w firmie która się tym zajmuje i kosztowało mnie to 10 zł. Ale jeśli w twojej okolicy nie ma takiej firmy to chyba najlepiej pójść do jakiegoś salonu yamahy i zapytać ich gdzie jest serwis lub sklep w okolicy ! Nigdy nie próbowałem ale po co to chcesz zrobić ? i wydaje mi się że jak będziesz jechał po nierównościach to raczej będziesz miał "wytrysk" płynu ! A jeśli jest ci on nie potrzebny to np: na jego miejsce wkręć jakoś śrubę
  6. Witam Ostatnio spodobała mi się Hondy XR 500 i dlatego chciał bym uzyskać o niej trochę informacji. Tzn dane teoretyczne i wasze opinie może ktoś jest właścicielem takiego i mógł by coś o nim powiedzieć np: Jak z zawieszeniem, coś o silniku, wady zalety, w jakich latach była produkowana, czy dorównała by wyczynowej 125 (po lesie a np w wąwozie), ile waży(egzemplarz który ja widziałem był trochę przerobiony na wyczyna haha tzn Pozdejmowane wszystko co niepotrzebne więc trochę wagi odpada) Ja też bym tak zrobił ! pozdrawiam !
  7. Moje zdjęcia nie zbyt brudne ale niestety zazwyczaj w brudnych sytuacjach nie mam ze sobą aparatu !! A szkoda :eek: http://www.bikepics.com/members/xmjrx/84dt80/ :eek:
  8. Yamaha super !!! Sam bym taką chciał :lapad: gumowych drzew i wysokich lotów !!
  9. mjr

    motorynka

    Mam pytanie które dosyć dobrze pasuje do tego tematu chociaż nie w 100% ale nie będę zakładał nowego !! Więc czy dało by rade do silnika od motorynki 2 biegowego (nie wiem jaki model) założyć części od silnika 3 biegowego np cylinder gaźnik kolanko. Bo to powinno podnieść jej moc bo wcześniej pisaliście ze te 3 biegowe miały np: większą średnice gaźnika większy kanał wylotowy w cylindrze. Dało by rade ???
  10. mjr

    Pochwale się :P

    Świetny motor sam zamierzam w przyszłości kupić sobie coś takiego !!! Życzę szybkiej udanej jazdy :icon_twisted:
  11. Ja w swojej dt jak ją kupiłem nie miałem ślizgu i w ogóle wydaje mi się ze niektóre roczniki nie miały montowanych ślizgów bo właśnie na moim wahaczu nie ma żadnych mocowań i nic w tym stylu. Przez jakiś czas jeździłem bez ślizgu ale w końcu go zrobiłem i wydaje mi się że jest dobrze a więc: kolega dał mi swój stary ślizg z ktm exc 400 który przylega do wahacza z obu stron góra była wytarta ale duł nie więc odciołem górną część a dolną odpowiednio poprzycinałem i dopasowałem do yamahy przykleiłem to na klej chyba technikol i teraz jest nie do zdarcia bardzo dobrze się trzyma i łańcuch nie jedzie po wahaczu. Więc nie gdy nie możesz znajść orginalnego ślizgu to weź zmątuj sobie odpowiedni materiał i przyklej !!! i będzie dobrze to moja rada :wink:
  12. Ja mam Dt 80Lc jak ją kupiłem to miałem w niej wycięty dyfuzor i "zrobiony" moduł. W prawdzie nie jeździłem seryjną dt 80lc ale muszę powiedzieć ze w mojej te górne obroty czasem np: w zakręcie bardzo się przydają !! Kilka razy jeździłem z moim kolegą który miał dt125 tylko ze to była seria, to do prędkości 80km\h zostawał w tyle !! Ciekawe ile kosztuje takie zrobienie modułu bo jak sporo to raczej nie warto tego robić. A gdzieś słyszałem ze tuning tego modułu polega na zlutowaniu kilku styków razem no tylko trzeba wiedzieć których !!
  13. No piękny sprzęt moje gratulacje sam bym sobie kupił takiego :icon_twisted: I oczywiście gumowych drzew !!
  14. roll off sie nie sprawdził dlatego mało ludzi ma takie gogle a po za tym są bardzo drogie mniej więcej za jedną szybkę z roll off-em trzeba zapłacić tyle że można by sobie kupić dwie pary tradycyjnych dosyć dobrych gogli !
  15. I ja też zapisuje się na listę. Ja jeżdżę enduro i mam jeszcze kilku znajomych motocyklistów wszelkiej maści około sześciu na Enduro, około ośmiu na chopper\cruzer, około pięciu na ścigaczach !!! pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...