Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

na gg jestem bardzo czesto D.gif więc wal smiało a końcówka wydechu jest od jakiegoś skutera ale za cholere nie wiem od jakiego D.gif....taki kupiłem i tak juz jest...

 

a ja wiem, jest to tłumik Leo Vinci TOURING od skuterów z silnikami minarelli horizonatal, tj np aprilia sr, aerox itp

 

ze sklepem klasa również miałem juz doczynienia, zawsze wszystko jest bardzo szybko, ostatnio kupowałem tam linke gazu i kiedys jeszcze cos, ale pytanko dot. konkretnego tłoka, mówicie ze mozna go brac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w dt 125r z 97 roku powinna być czujka od stópki bocznej?? widziałem coś takiego u kumpla w crm 75 jak się rozkładała to sie silnik wyłączał , czy w dt też takie coś było montowane?? i czy lampa tylna od xt 600 będzie pasować do orginalnego błotnika

widze ze nikt nie zainteresował sie tym pytaniem :P hehe. ;) tak w tych dtkach był montowany czujnik od stopki bocznej:) nie była to zadna kontrolka tylko jak moto byl odpalony i rozlozyles stopke to gasł:) czujnik odcina zapłon. pzdr ;) ;)

 

Co mogło się stać jak DT straciła moc z dołu a góra bez różnicy?

skończył Ci sie tłok. a dokladniej pierscienie. ja bym radził wymienic odrazu caly tłok niż bawić sie w same pierścienie bo na starym tłoku i nowych pierscionkach moto dlugo nie pociagnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wiem, jest to tłumik Leo Vinci TOURING od skuterów z silnikami minarelli horizonatal, tj np aprilia sr, aerox itp

 

ze sklepem klasa również miałem juz doczynienia, zawsze wszystko jest bardzo szybko, ostatnio kupowałem tam linke gazu i kiedys jeszcze cos, ale pytanko dot. konkretnego tłoka, mówicie ze mozna go brac?

 

HAHAHA no cholera dzieki nie miałem pojęcia ze to Leo Vinci Touring :crossy: heheh no prawda napisane na nim jest touring ale nie wiedziałem hehe..

 

Tłok jest OK kupuj śmiało :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak nie zauważyłem spadku kompresji? Koło sie blokuje na asfalcie , moto normalnie pali itd.

 

Hmmm no to pozostaje tylko gaźnik, wydech, osprzęt, paliwo, i co tylko zechcesz :) wydażyło się coś konkretnego w między czasie? jak Ci spadła moc na niskich? może masz gdzieś dziurę w dyfuzorze? albo gdzie indziej tankowałeś? albo grzebałeś coś w gaźniku? zastanó się czy coś się działo? bo tak sama z siebie ta moc uciec nie mogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w dt 125r z 97 roku powinna być czujka od stópki bocznej?? widziałem coś takiego u kumpla w crm 75 jak się rozkładała to sie silnik wyłączał , czy w dt też takie coś było montowane?? i czy lampa tylna od xt 600 będzie pasować do orginalnego błotnika

 

Tak jest, tez takową mam tyle ze moge odpalic na nózce lecz gdy wbije bieg do dopiero gasnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na twoim miejscu ściągnął magneto, wymienił uszczelniacz pod nim na wale - pewnie stamtąd leje ci sie mieszanka do magneta i przy okazji wyszusz dobrze cewki to moze problem z gaśnięciem tez się rozwiąże (coś słabo działa te forum:/)

 

Wątpie że to uszczelniacz poniewarz z miech temu wymienialem wsyztskie lozyska simeringi i uszczelniacze w mojej dt...a olej mi wycieka z dziurki kolo magneta specjalna dziurka jest wyzlobiona i z tamtad mi cieknie nieraz juz coraz żadziej to chyba do nadmiaru prubowalem zakrecic to ale nie ma gwintu;p...

 

coś czuje ze niedlugo bede juz spowrotem smigal poniewarz podejzewam ze to kwetia przerywacza ,bo cewka jest ok wysztsko ok tlyko przxerwa na rpzerywaczu troszki przymala i jak dluzej jade to wiefdcie sie zweza wsyztsko spina jakby i wiesz likwiduje rpzerwe i zdycha chwile odcekam i znowu jade nagzeje sie i znowu zdycha podejzewam ze to przerywacz walniety :)

Edytowane przez szyasf9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpie że to uszczelniacz poniewarz z miech temu wymienialem wsyztskie lozyska simeringi i uszczelniacze w mojej dt...a olej mi wycieka z dziurki kolo magneta specjalna dziurka jest wyzlobiona i z tamtad mi cieknie nieraz juz coraz żadziej to chyba do nadmiaru prubowalem zakrecic to ale nie ma gwintu;p...

 

coś czuje ze niedlugo bede juz spowrotem smigal poniewarz podejzewam ze to kwetia przerywacza ,bo cewka jest ok wysztsko ok tlyko przxerwa na rpzerywaczu troszki przymala i jak dluzej jade to wiefdcie sie zweza wsyztsko spina jakby i wiesz likwiduje rpzerwe i zdycha chwile odcekam i znowu jade nagzeje sie i znowu zdycha podejzewam ze to przerywacz walniety :)

 

A nie regulator napiecia, jak juz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponawiam moje pytanie odnosnie skrzyni biegów w dt. Gdy gwaltownie przyspieszam zdaza sie, ze biegi nie wchodza. Jaki jest tego powod oraz co moze sie zepsuc gdy nie naprawie tej usterki i jaki olej do skrzyni najlepszy. Mam nadzieje ze tym razem ktos mi pomoze. Z gory dziekuje za odpowiedz.

 

Sory ze bez polskich znakow ale cos mi sie przestawilo w kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponawiam moje pytanie odnosnie skrzyni biegów w dt. Gdy gwaltownie przyspieszam zdaza sie, ze biegi nie wchodza. Jaki jest tego powod oraz co moze sie zepsuc gdy nie naprawie tej usterki i jaki olej do skrzyni najlepszy. Mam nadzieje ze tym razem ktos mi pomoze. Z gory dziekuje za odpowiedz.

 

Sory ze bez polskich znakow ale cos mi sie przestawilo w kompie.

 

Być może wodziki już masz zużyte i trzeba wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy gaźnik od dt 125 będzie pasował do dt 80 lc2 bez żadnych przeróbek czy trzeba zmieniać gardziel?? jeżeli tak to czy gardziel od 125 ma takie same wymiary przy cylindrze jak dt 80 lc2?

bedzie pasowal, ewentualnie nie bedzie pasowac krociec od strony filtra powietrza ale to nie taki problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, tez takową mam tyle ze moge odpalic na nózce lecz gdy wbije bieg do dopiero gasnie :bigrazz:

hehe ja na nóżce nigdy nie odpale :biggrin: odcina mi odrazu zaplon po rozłozeniu nózki;) bez roznicy czy jest na biegu czy nie :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no to pozostaje tylko gaźnik, wydech, osprzęt, paliwo, i co tylko zechcesz :buttrock: wydażyło się coś konkretnego w między czasie? jak Ci spadła moc na niskich? może masz gdzieś dziurę w dyfuzorze? albo gdzie indziej tankowałeś? albo grzebałeś coś w gaźniku? zastanó się czy coś się działo? bo tak sama z siebie ta moc uciec nie mogła.

 

Paliwo niepewne :/ Bo od kumpla .. Niby spuszczone z baku , ale od razu mi się jakieś dziwne wydało .. Czym się mierzy kompresje i jaką powinienem mieć w LC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przerywacz kierunkowskazów od samochodu bedzie pasował do DTki?? Też ma na 3 kable i 12V.

 

Bedzie pasował. Podłącz i sprawdz czy wszystko ok i zakładaj :banghead:

 

hehe ja na nóżce nigdy nie odpale :icon_razz: odcina mi odrazu zaplon po rozłozeniu nózki;) bez roznicy czy jest na biegu czy nie :bigrazz:

 

A ja moge odpalic na nóżce :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...