Naspin Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 na gg jestem bardzo czesto D.gif więc wal smiało a końcówka wydechu jest od jakiegoś skutera ale za cholere nie wiem od jakiego D.gif....taki kupiłem i tak juz jest... a ja wiem, jest to tłumik Leo Vinci TOURING od skuterów z silnikami minarelli horizonatal, tj np aprilia sr, aerox itp ze sklepem klasa również miałem juz doczynienia, zawsze wszystko jest bardzo szybko, ostatnio kupowałem tam linke gazu i kiedys jeszcze cos, ale pytanko dot. konkretnego tłoka, mówicie ze mozna go brac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 czy w dt 125r z 97 roku powinna być czujka od stópki bocznej?? widziałem coś takiego u kumpla w crm 75 jak się rozkładała to sie silnik wyłączał , czy w dt też takie coś było montowane?? i czy lampa tylna od xt 600 będzie pasować do orginalnego błotnikawidze ze nikt nie zainteresował sie tym pytaniem :P hehe. ;) tak w tych dtkach był montowany czujnik od stopki bocznej:) nie była to zadna kontrolka tylko jak moto byl odpalony i rozlozyles stopke to gasł:) czujnik odcina zapłon. pzdr ;) ;) Co mogło się stać jak DT straciła moc z dołu a góra bez różnicy?skończył Ci sie tłok. a dokladniej pierscienie. ja bym radził wymienic odrazu caly tłok niż bawić sie w same pierścienie bo na starym tłoku i nowych pierscionkach moto dlugo nie pociagnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 a ja wiem, jest to tłumik Leo Vinci TOURING od skuterów z silnikami minarelli horizonatal, tj np aprilia sr, aerox itp ze sklepem klasa również miałem juz doczynienia, zawsze wszystko jest bardzo szybko, ostatnio kupowałem tam linke gazu i kiedys jeszcze cos, ale pytanko dot. konkretnego tłoka, mówicie ze mozna go brac? HAHAHA no cholera dzieki nie miałem pojęcia ze to Leo Vinci Touring :crossy: heheh no prawda napisane na nim jest touring ale nie wiedziałem hehe.. Tłok jest OK kupuj śmiało :icon_mrgreen: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A jak nie zauważyłem spadku kompresji? Koło sie blokuje na asfalcie , moto normalnie pali itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A jak nie zauważyłem spadku kompresji? Koło sie blokuje na asfalcie , moto normalnie pali itd. Hmmm no to pozostaje tylko gaźnik, wydech, osprzęt, paliwo, i co tylko zechcesz :) wydażyło się coś konkretnego w między czasie? jak Ci spadła moc na niskich? może masz gdzieś dziurę w dyfuzorze? albo gdzie indziej tankowałeś? albo grzebałeś coś w gaźniku? zastanó się czy coś się działo? bo tak sama z siebie ta moc uciec nie mogła. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 czy w dt 125r z 97 roku powinna być czujka od stópki bocznej?? widziałem coś takiego u kumpla w crm 75 jak się rozkładała to sie silnik wyłączał , czy w dt też takie coś było montowane?? i czy lampa tylna od xt 600 będzie pasować do orginalnego błotnika Tak jest, tez takową mam tyle ze moge odpalic na nózce lecz gdy wbije bieg do dopiero gasnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyasf9 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) Ja bym na twoim miejscu ściągnął magneto, wymienił uszczelniacz pod nim na wale - pewnie stamtąd leje ci sie mieszanka do magneta i przy okazji wyszusz dobrze cewki to moze problem z gaśnięciem tez się rozwiąże (coś słabo działa te forum:/) Wątpie że to uszczelniacz poniewarz z miech temu wymienialem wsyztskie lozyska simeringi i uszczelniacze w mojej dt...a olej mi wycieka z dziurki kolo magneta specjalna dziurka jest wyzlobiona i z tamtad mi cieknie nieraz juz coraz żadziej to chyba do nadmiaru prubowalem zakrecic to ale nie ma gwintu;p... coś czuje ze niedlugo bede juz spowrotem smigal poniewarz podejzewam ze to kwetia przerywacza ,bo cewka jest ok wysztsko ok tlyko przxerwa na rpzerywaczu troszki przymala i jak dluzej jade to wiefdcie sie zweza wsyztsko spina jakby i wiesz likwiduje rpzerwe i zdycha chwile odcekam i znowu jade nagzeje sie i znowu zdycha podejzewam ze to przerywacz walniety :) Edytowane 2 Lipca 2007 przez szyasf9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Wątpie że to uszczelniacz poniewarz z miech temu wymienialem wsyztskie lozyska simeringi i uszczelniacze w mojej dt...a olej mi wycieka z dziurki kolo magneta specjalna dziurka jest wyzlobiona i z tamtad mi cieknie nieraz juz coraz żadziej to chyba do nadmiaru prubowalem zakrecic to ale nie ma gwintu;p... coś czuje ze niedlugo bede juz spowrotem smigal poniewarz podejzewam ze to kwetia przerywacza ,bo cewka jest ok wysztsko ok tlyko przxerwa na rpzerywaczu troszki przymala i jak dluzej jade to wiefdcie sie zweza wsyztsko spina jakby i wiesz likwiduje rpzerwe i zdycha chwile odcekam i znowu jade nagzeje sie i znowu zdycha podejzewam ze to przerywacz walniety :) A nie regulator napiecia, jak juz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Czy przerywacz kierunkowskazów od samochodu bedzie pasował do DTki?? Też ma na 3 kable i 12V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam. Ponawiam moje pytanie odnosnie skrzyni biegów w dt. Gdy gwaltownie przyspieszam zdaza sie, ze biegi nie wchodza. Jaki jest tego powod oraz co moze sie zepsuc gdy nie naprawie tej usterki i jaki olej do skrzyni najlepszy. Mam nadzieje ze tym razem ktos mi pomoze. Z gory dziekuje za odpowiedz. Sory ze bez polskich znakow ale cos mi sie przestawilo w kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam. Ponawiam moje pytanie odnosnie skrzyni biegów w dt. Gdy gwaltownie przyspieszam zdaza sie, ze biegi nie wchodza. Jaki jest tego powod oraz co moze sie zepsuc gdy nie naprawie tej usterki i jaki olej do skrzyni najlepszy. Mam nadzieje ze tym razem ktos mi pomoze. Z gory dziekuje za odpowiedz. Sory ze bez polskich znakow ale cos mi sie przestawilo w kompie. Być może wodziki już masz zużyte i trzeba wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam czy gaźnik od dt 125 będzie pasował do dt 80 lc2 bez żadnych przeróbek czy trzeba zmieniać gardziel?? jeżeli tak to czy gardziel od 125 ma takie same wymiary przy cylindrze jak dt 80 lc2?bedzie pasowal, ewentualnie nie bedzie pasowac krociec od strony filtra powietrza ale to nie taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Tak jest, tez takową mam tyle ze moge odpalic na nózce lecz gdy wbije bieg do dopiero gasnie :bigrazz:hehe ja na nóżce nigdy nie odpale :biggrin: odcina mi odrazu zaplon po rozłozeniu nózki;) bez roznicy czy jest na biegu czy nie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Hmmm no to pozostaje tylko gaźnik, wydech, osprzęt, paliwo, i co tylko zechcesz :buttrock: wydażyło się coś konkretnego w między czasie? jak Ci spadła moc na niskich? może masz gdzieś dziurę w dyfuzorze? albo gdzie indziej tankowałeś? albo grzebałeś coś w gaźniku? zastanó się czy coś się działo? bo tak sama z siebie ta moc uciec nie mogła. Paliwo niepewne :/ Bo od kumpla .. Niby spuszczone z baku , ale od razu mi się jakieś dziwne wydało .. Czym się mierzy kompresje i jaką powinienem mieć w LC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Czy przerywacz kierunkowskazów od samochodu bedzie pasował do DTki?? Też ma na 3 kable i 12V. Bedzie pasował. Podłącz i sprawdz czy wszystko ok i zakładaj :banghead: hehe ja na nóżce nigdy nie odpale :icon_razz: odcina mi odrazu zaplon po rozłozeniu nózki;) bez roznicy czy jest na biegu czy nie :bigrazz: A ja moge odpalic na nóżce :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.