Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

przede wszystkim zanim zaczniesz wykręcać użyj jakiegoś płynu do wykręcania śrub, ja osobiście używam DOT 3 po 1 min można odkręcać, a w twoim wypadku myślę że jedyne co możesz spróbować bez odkręcania głowicy to napiłować głęboki rowek jak do płaskiego śrubokręta, skombinować gdzieś grzechotkę i płaska końcówkę i z kimś kto mocno dociska grzechotkę od góry próbować odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim zanim zaczniesz wykręcać użyj jakiegoś płynu do wykręcania śrub, ja osobiście używam DOT 3 po 1 min można odkręcać, a w twoim wypadku myślę że jedyne co możesz spróbować bez odkręcania głowicy to napiłować głęboki rowek jak do płaskiego śrubokręta, skombinować gdzieś grzechotkę i płaska końcówkę i z kimś kto mocno dociska grzechotkę od góry próbować odkręcić.

 

Kiedy mi sie urwal, spsikalem go obficie WD40, troszke postukalem, zeby wlazlo w szczeliny, potem wzialem probowke i mozolnie przez okolo 30 minut walczylem przesuwajac gwit milimetr po milimetrze. Kiedy czyjnik wysunal sie na ok 5mm zlapalem go szczypcami i dalej juz kilka obrotow :icon_mrgreen: powodzenia :icon_mrgreen:

 

BTW czy ktos z forumowiczow ma moze tą DT??

 

http://moto.allegro.pl/item230074497_yamah...zestochowa.html

 

3 lata temu ja ją sprowadzilem, jezdzilem 2 lata i rowno rok temu sprzedalem, a tu widze bzdury w ogloszeniu ('tuning w niemczech' -> oba tlumiki gianelli kupilem w niemczech ale montowalem wszysktko na podworku przed domem, CDI odblokowal mi znajomy zegarmistrz, a dodatkowa oslona na bak zamontowalem sam :icon_rolleyes: ) i po fotkach widze ze brakuje juz kilku elementow... :icon_mrgreen: A tak o te DeTke dbalem...

Edytowane przez pawela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzis ojciec mi kupil czujnik temperatury. Ale jak probowalem wykrecic stary to tylko zlapalem klucz, okrecilem go o 2-3 stopnie i patrze a czujnik sie ukrecil. Moze macie pomysly jak wykrecic reszte(caly gwint) z glowicy? urwalo sie rowno z glowica ;/

prosze o jakies pomysly

 

pozdro

 

 

Ja bym wykręcił głowicę, wkręcił w imadło, wiertłem pasownym jakimś przewiercił ten czujnik, wydłubał co nieco i poprawił gwint gwintownikiem(potem nowy czujnik bym wkręcił na pakuły)

 

POZDRO ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile dt dostaje koni po odblokowaniu :> i czy jak wybebesze tłumnik i kolanko do zera to mocno zmieni sie dzwiek czy nie trzeba wybebeszac ? calego co zostawic w tym cos :icon_rolleyes: ;> :D

a i yamaha to dt 80 lc2 96 r tylko niestety 7 kw ;/ czyli to jest 10 koni dla mnie za mało da sie jakos podniesc moc po odblokowaniu :icon_razz: :icon_razz: ..... tzn czy da sie cos zrobic na podniesienie mocy oprócz odblokowania ??? :icon_idea: :flesje: :crossy:

Edytowane przez xsyniu147
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile dt dostaje koni po odblokowaniu :> i czy jak wybebesze tłumnik i kolanko do zera to mocno zmieni sie dzwiek czy nie trzeba wybebeszac ? calego co zostawic w tym cos :) ;> :D

a i yamaha to dt 80 lc2 96 r tylko niestety 7 kw ;/ czyli to jest 10 koni dla mnie za mało da sie jakos podniesc moc po odblokowaniu :icon_razz: :icon_razz: ..... tzn czy da sie cos zrobic na podniesienie mocy oprócz odblokowania ??? :icon_idea: :flesje: :crossy:

 

po pelnym odblokowaniu (oba tlumiki i CDI) bedziesz mial 12KM. Predkosc maksymalna wzrosnie z 80 kilku do 110-120km/h. (mi sie tyle udalo wycisnac na zebatkach 18/51) Moto bedzie zrywniejsze i bedzie sie krecic poza obrotomierz (ponad 12 000). Roznica jest wyraznie odczuwalne. A i bedzie sporo glosniej :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz odkrecilem czujnik. dzieki za wszystkie rady, na szczescie wystarczylo zaklinowac srubokret i odkrecac, a glowice dobrze ze sciaglem, bo widze ze na tloku troszke nagaru i do tego luzny jest w cylindrze :/ bede musial wymienic tlok nie?

moze ktos nagrac filmik jak chodzi DT 80 po wybebeszeniu dyfuzora i sportowym tlumiku? prosze wyslac na meila [email protected]

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Jak moge rozpoznac czy mam wysoko obrotowy tlumik czy nisko obrotowy (chodzi mi o sportowy dyfuzor gianelli). I jeszcze jedno, urwal mi sie kabelek od czujnika temp. i zalutowalem go i mi pokazuje ciagle ze mam najgoretszy silnik (kreska jest maxymalnie w prawo, na liczniku). Co zrobilem zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Jak moge rozpoznac czy mam wysoko obrotowy tlumik czy nisko obrotowy (chodzi mi o sportowy dyfuzor gianelli). I jeszcze jedno, urwal mi sie kabelek od czujnika temp. i zalutowalem go i mi pokazuje ciagle ze mam najgoretszy silnik (kreska jest maxymalnie w prawo, na liczniku). Co zrobilem zle?

 

Ja tak miałem z temp jak mi sie kabelki w licznku popierdzieliły. A może coś nie tak polutowałeś?? Lub kabel gdzieś masy dotyka?? Musisz sie pobawić. Bo coś popsułeś:icon_biggrin:

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...