Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli już padło pytanie czy były produkowane na Brazylijski rynek to mam pytanie. Bo na moich przednich lagach jest naklejka SHOWA do Brasil. Czy cos podobnego naklejki sa na obu lagach i niewiem czy to tak jest we wszystkich czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo czy były produkowane dt na brasil rynek bo na mojej tabliczce znamieniowej jest napisane "guardian brasil" czy cos takiego jutro sprawdze dokładnie.

No chyba tak były one tez pordukowane do Brazylii bo u mnie na tablicze znamionowej tez pisało guarulhos Brasil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba tak były one tez pordukowane do Brazylii bo u mnie na tablicze znamionowej tez pisało guarulhos Brasil :clap:

były :) ja miałem kiedyś wersję brazylijską (z dwiema osłonami na baku), a potem normalną (dorobiłem sobię osłonę :icon_twisted: ), a ten napis (showa do brasil) na amorkach miały wszystkie wersje jakie miałem

 

Witam, mam problem ;/

Ma ktoś na sprzedaż gumę co łączy dyfuzor z końcówka wydechu ? Wiecie ta co jest mniej więcej na wysokości filtra powietrza.

 

Lub jak znacie jakiś patent zastąpienia tego czymś innym to proszę napiszcie :]

Ja wyszukałem, uciąłem i roztoczyłem zwykłą metalową rurkę a potem przyspawałem ją do dyfuzora. Łączenie między rurką a końcówką wydechu wyłożyłem watą szklaną. Było cicho, szczelnie i przyjemnie. Do czasu zmiany obu tłumików na gianelli :clap:

Edytowane przez pawela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byly :clap: ja mialem kiedys wersje brazylijska (z dwiem oslonami na bakua) a potem normalna (dorobilem sobie oslone :icon_twisted: ) a ten napis na amorkach maja wszystkie wersje

Kurde moja nie ma dwoch osłon i niczym sie nie wozni od niemieckij czy francuskiej tylko tyle ze tabliczka. A jak dorobiłeś sobie ta druga osłone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu DT nie za dobrze mi chodzi, wymieniłem świece bo miałem przebicie na niej, i troche musiałem pokopać zeby odpaliła to pare sekund ją trzymałem żeby nie zgasła i z ponad 3 tys. obrotów zgasła. Kiedys miałem bardzo podobnie bo jak wyłączyłem ssanie to silnik chodził pare sekund a potem włąśnie sie tak wyłanczał i byłem pewien że to przez tą swiece, i tuż przed tym jak całkien przestał działąc to chodził tylko na ssaniu nawet gaźnik czyściłem ale nie dużo dało

Pomóżcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie mam yamahe dt80 95r wszystko jest ok tylko powiedzcie bo u mnie na cylindrze pisze 72cm3 a u was ile jest mi sie wydaje ze powinno być 79 albo cóś

hmm chyba musze Cie zmartwic ... moze to byc DT 50 LC2 z tuningowym cylindrem 70 ... jesli tak to nie wejdzie 80 .. :icon_biggrin: Ile masz biegow ? 5 czy 6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 BIEGóW OCZYWIśCIE ALE JAK TUNNINGOWE 50 SKORO NA CYLINDRZE PISZE yamaha 72cm3 o co tu chodzi dotałem teraazs tłok od 80 i jest o 2,5mm za duży ale na szczescie zrobili mi szlif ale i trak niewiem o co tu chodzi a jak ktoś ma te fajne dwustronne osłony na baku to ma wersje hiszpańską a nie brazylijską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 BIEGóW OCZYWIśCIE ALE JAK TUNNINGOWE 50 SKORO NA CYLINDRZE PISZE yamaha 72cm3 o co tu chodzi dotałem teraazs tłok od 80 i jest o 2,5mm za duży ale na szczescie zrobili mi szlif ale i trak niewiem o co tu chodzi a jak ktoś ma te fajne dwustronne osłony na baku to ma wersje hiszpańską a nie brazylijską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 BIEGóW OCZYWIśCIE ALE JAK TUNNINGOWE 50 SKORO NA CYLINDRZE PISZE yamaha 72cm3 o co tu chodzi dotałem teraazs tłok od 80 i jest o 2,5mm za duży ale na szczescie zrobili mi szlif ale i trak niewiem o co tu chodzi a jak ktoś ma te fajne dwustronne osłony na baku to ma wersje hiszpańską a nie brazylijską

 

6 BIEGóW OCZYWIśCIE ALE JAK TUNNINGOWE 50 SKORO NA CYLINDRZE PISZE yamaha 72cm3 o co tu chodzi dotałem teraazs tłok od 80 i jest o 2,5mm za duży ale na szczescie zrobili mi szlif ale i trak niewiem o co tu chodzi a jak ktoś ma te fajne dwustronne osłony na baku to ma wersje hiszpańską a nie brazylijską

 

6 BIEGóW OCZYWIśCIE ALE JAK TUNNINGOWE 50 SKORO NA CYLINDRZE PISZE yamaha 72cm3 o co tu chodzi dotałem teraazs tłok od 80 i jest o 2,5mm za duży ale na szczescie zrobili mi szlif ale i trak niewiem o co tu chodzi a jak ktoś ma te fajne dwustronne osłony na baku to ma wersje hiszpańską a nie brazylijską

 

przepraszam za takw iele razy napisanie tego samego posta ale mam coś nie tak z netem SORKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu DT nie za dobrze mi chodzi, wymieniłem świece bo miałem przebicie na niej, i troche musiałem pokopać zeby odpaliła to pare sekund ją trzymałem żeby nie zgasła i z ponad 3 tys. obrotów zgasła. Kiedys miałem bardzo podobnie bo jak wyłączyłem ssanie to silnik chodził pare sekund a potem włąśnie sie tak wyłanczał i byłem pewien że to przez tą swiece, i tuż przed tym jak całkien przestał działąc to chodził tylko na ssaniu nawet gaźnik czyściłem ale nie dużo dało

Pomóżcie!

tak przy okazji przypomne

 

6 BIEGóW OCZYWIśCIE ALE JAK TUNNINGOWE 50 SKORO NA CYLINDRZE PISZE yamaha 72cm3 o co tu chodzi dotałem teraazs tłok od 80 i jest o 2,5mm za duży ale na szczescie zrobili mi szlif ale i trak niewiem o co tu chodzi a jak ktoś ma te fajne dwustronne osłony na baku to ma wersje hiszpańską a nie brazylijską

Weź zmież jaką masz średnice w cylindrze i porównaj jaki powinien być w dt80, może czasem tłok zły przysłali a na cylku mogło sie zamazać napis, a jak srednica bedzie inna to pozostaje ci tylko robić 5 szlifów albo kupić cylinder, bo dopasowywanie tłoka z innego modelu to raczej nie najlepszy pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przy okazji przypomne

Weź zmież jaką masz średnice w cylindrze i porównaj jaki powinien być w dt80, może czasem tłok zły przysłali a na cylku mogło sie zamazać napis, a jak srednica bedzie inna to pozostaje ci tylko robić 5 szlifów albo kupić cylinder, bo dopasowywanie tłoka z innego modelu to raczej nie najlepszy pomysł

Niektóre DT 80LC2 wychodziły w wersji 72ccm. Znajmy na taką trafił i też wyszły problemy ze szlifem.

Skonczyło się tak, że kupił nominalny tłok od 79ccm i zrobił szlif pod ten tłok. W tych 72 poprostu jest grubsza tuleja.

Idź z tłokiem do zakładu i spytaj się czy dadzą radę zrobić szlif pod ten tłok. Chodzi o to czy zostanie jeszcze wystarczająco dużo materiału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś z was ma pojęcie dlaczego ja mam cylinder 72cm3 a wszyscy mają normalnie 79cm3 troche mnie to dręczy ale napewno ja mam 80 a jak byście mogli to powiedzcie czy korbowód od dt80 pasuje do dt50???

 

do dt80 zakładają korby od dt50 ale niestety nie do wszystkich dt80 pasują te korby:/ czyli na odwrót nie powinno być kłopotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie w mojej dt 50mx (powietrzak) fajka od cewki WN bardzo lużno trzyma się przewodu wN chodzi mi o to że mogę bez problemu obkręcać fajką o 360 stopni ;/ , iskra jest koloru żółtego a nie powinna być niebieska czasami ?? ?? i motor w tamtym tygodniu palil z 1 szego kopa na zimnym na ssaniu a teraz musze kopać chwile i zaburzy z wielka łaską , czy w tej cewce przewód WN jest wymienialny ?? ?? tak jak w simsonie czy trzeba kupić nowa cewkę ?? ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...