Sebass Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja z tyłu mam jak sie nie myle 51 zębów...i to jest chyba seria...a mozesz miec wiecej lub mniej wtedy będzie inne przełozenie... pozatykaj wszystko...lej mieszanke i gazz do deski;) Edytowane 18 Sierpnia 2006 przez Sebass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Mam wazne pytanie dotyczace modelu DT50MXCzy ta DT ma taki sam wał jak w DT80MX ?Posiadam cylinder 80cc i chce go zalozyc ale wiem ze szybko zuzyje mi sie wał wiec jesli inny jest w DT80MX to gdzie go dostac i czy sie zmiesci a jak jest taki sam to powiedzcie bo brakuje mi mocy :icon_question:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 (edytowane) Czy yamaha dt 50 i 80 mają tą samą rame bo jak patrze na zdjecia to dt80 bardziej mi sie podoba chodzi mi o roczniki do 98 roku. Jak jest ta sama rama to czym sie różnią?nie ramy tych modeli sa niemal zupelnie inne. baardzo podobna rame maja DT 80 LC, LC2 i DT 125 LC i R Witam mam pytanie ile powinno być zębów na tylnej zębatce (z przodu mam 15)standardowe przelozenie to 15/51 Edytowane 18 Sierpnia 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Witam!Mam taki problem z moja DT...Otoz odpala dobrze, chodzi dobrze, jedzie dobrze - do czasu...cos sie dzieje i slabo wkreca sie na obroty, strzela z wydechu az w koncu gasnie...Musze chwile poczekac, wlaczam ssanie i kopie 2-3 razy i zapala...ale chodzi na wolnych jak leciutko odkrece to muli i gasnie...Dzisiaj przeczyscilem gaznik i zadnych rezultatów. Co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Witam!Mam taki problem z moja DT...Otoz odpala dobrze, chodzi dobrze, jedzie dobrze - do czasu...cos sie dzieje i slabo wkreca sie na obroty, strzela z wydechu az w koncu gasnie...Musze chwile poczekac, wlaczam ssanie i kopie 2-3 razy i zapala...ale chodzi na wolnych jak leciutko odkrece to muli i gasnie...Dzisiaj przeczyscilem gaznik i zadnych rezultatów. Co to moze byc?? Miałem podobne objawy u siebie i pomogła zamiana świecy na krótką (oryginalanie jest długa). Śmigam już tak 2 miesiące i moto chodzi idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Witam!Mam taki problem z moja DT...Otoz odpala dobrze, chodzi dobrze, jedzie dobrze - do czasu...cos sie dzieje i slabo wkreca sie na obroty, strzela z wydechu az w koncu gasnie...Musze chwile poczekac, wlaczam ssanie i kopie 2-3 razy i zapala...ale chodzi na wolnych jak leciutko odkrece to muli i gasnie...Dzisiaj przeczyscilem gaznik i zadnych rezultatów. Co to moze byc??ja rowniez tak mialem i zmienilem swiece na NGK BR9ES- zalecana przez producenta. od tamtej pory jest ok :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ja rowniez tak mialem i zmienilem swiece na NGK BR9ES- zalecana przez producenta. od tamtej pory jest ok :icon_exclaim: A ja do testów wkręciłam najzwyklejszą Iskrę i......moto chodzi jak burza.Ale i tak cały czas wożę ze sobą świecę oryginał z kluczem - tak na wszelki wypadek :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 A ja do testów wkręciłam najzwyklejszą Iskrę i......moto chodzi jak burza.Ale i tak cały czas wożę ze sobą świecę oryginał z kluczem - tak na wszelki wypadek :icon_exclaim:popieram :icon_razz: pod prawym boczkiem jest przeciez specjalny schowek na klucze. ja tam woze zawsze maly zestaw: podstawowe klucze, srubokrety, kilka spinek i swiece :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Teraz mam BR9ES, ale i tak kupie nową i sprawdze czy bedzie ok. Dzieki za rady :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Teraz mam BR9ES, ale i tak kupie nową i sprawdze czy bedzie ok. Dzieki za rady :(sprawdz jeszcze gaznik. ja mialem zbyt uboga mieszanke i zwyczajnie wypalalo mi swiece. NGK tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 A tak w ogóle co do świec to nie radze zakładać byle jakiej świecy.. Widziałem przypadek ze koleś wsadził złą wartość cieplną i mu wypaliło dziure w tłoku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Możliwe też że zatkało ci gaźnik - i to sprawdz na samym początku. Ja osbstawiam na gaźnik :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 jak chce zdjąć dozownik to musze:Zdjąć cały ten pojemnik na olej i ten szlałfik zatkać????zatkać ten szlałfik co wychodzi do gażnika ???? i co jeszcze, bo chyba nie musze nic wyjmować z silnika (tam gdzie idzie ten szlałfik z pojemnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 oj leniwy jestes :( zdejmujesz wszsytkie rurki odkrecasz dwie srubki zaslaniajace dozownik odkrecasz dozownik zaslepiasz wszsytkie dziurki po rurkach i rurke idaca do gaxnika wywalacz czesc linki i tyle Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 No ale rurka idąca do gaźnika MUSI być zatkana bo będzie lewe powietrze dostawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.