Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

A ta DT się nie nada? Tylko koledzy jak z tym grzaniem, jest to straszliwe?

 

ja na 1. moto miałem DT 50 fajne to było pierwszy sezon ale potem troche brak już mocy bo sie okazuje że z tego żadne enduro ale jak chcesz piłować na prostych/lakach to 80 może Ci wystarczy :)

 

ps. z tym grzaniem to bez przesady - fakt weźmiesz ja w piach to dostanie po tyłku ale to jak każde moto tym bardziej 50/80cc

Edytowane przez ReD-GreeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemanko o toż chce porobić trochę zmian w mojej dt

1co mogę zrobić aby była głośniejsza , czy da się cos zrobić aby miała podobny głos silnika jak np yz 80

2 chcę latać po torze na razie do 1.5 mogę skakać amory nie pójdą

motor chce już na następny sezon szykować

3Czy opłaca się kupować hand-bary oni tyko chronią dłonie czy również przy upadki żeby klamka nie je*nęła

4Chcę również startować w zawodach tor mamy dla amatorów więc dam radę

,mogę skakać podwójne hopki dam foto zaraz dodałem foty mogę tak skakać , czy coś trzeba przerobić

5Czy da się z tylu zamontować prosty błotnik od full crossa zaraz dam fote mojej yamaszki

na razie to wszystko proszę ws o szybkie odp

post-51459-0-18168500-1321690846_thumb.jpg

post-51459-0-53487900-1321690997_thumb.jpg

post-51459-0-64187700-1321691002_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić nowe.

 

Chłopie daj sobie spokój, za zrobienie tego moto do jazdy na torze + wartość motocykla kupisz jakąś starszą wyczynówkę. DT moim skromnym zdaniem ani mocą, ani zawiasem nie nadaje się na tor.

 

Zresztą zaraz kolega Bananek ostudzi twoje zapędy :icon_twisted:

Edytowane przez murgal

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja coś ku*wa czuję ,ze ja ci dam idiotę ku*wa nie wypowiadaj się spec od motorów się ku*wa znalazł anie chmie ku*wa gęś zajebię , jak masz dawac ku*wa taką odpowiedz to do hu*a lepiej już nic nie pisz zrozumieliśmy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak ulepszyć te zawieszenie

nie będę się wtrącał w wasze spory. Ale najtaniej to by było sprzedać DT i kupić jakas tanią starszą YZ, CR itp. Znajomy kupił YZ 125 z 84r jeszcze na bębnach za 1600zł i naprawde fajnie to skakało i mocy nie brakowało

 

chyba że chodzi Ci o żywotność silnika? to kup ramę od krosówki i wsadź silnik od DT ale najlepiej 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie zabardzo dt na tor.Jak już coś to latanie polach i takich średnich górach.Wiem co da się wykrzesać z dt no i na tor nie polecam.Tak samo latałem troche na torze w tamtym roku i przy większej hopce(no miałem te 80km/h)felgi połamane i o amory do naprawy.Więc nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę się wtrącał w wasze spory. Ale najtaniej to by było sprzedać DT i kupić jakas tanią starszą YZ, CR itp. Znajomy kupił YZ 125 z 84r jeszcze na bębnach za 1600zł i naprawde fajnie to skakało i mocy nie brakowało

 

chyba że chodzi Ci o żywotność silnika? to kup ramę od krosówki i wsadź silnik od DT ale najlepiej 125

 

Starszy cross dobry pomysł ale nie z takich rozczników. Myślę, że początek lat 90 to minimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...