Shinigami Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Z obu stron prawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Mam problem, nie moge odkrecic tej sruby za zadne skarby, macie jakies pomysly, nawet juz zebatke trzymam, blokuje zabka, ale i tak sie obraca juz zeby w zabce nawet scielo, macie jakies pomysly? Moze podgrzac palnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Klucz pneumatyczny. Nawet elektryczny powinien dać radę. Palnikiem lepiej nie, tam jest kupa oleju i wymaga to doświadczonego mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zapomnialem dodoac ze obrocilo mi klucz po nakretce, grzechotke, i juz nie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 gdzie sa ostatnie posty? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 gdzie sa ostatnie posty? :icon_eek: wejdz w temat problemy na forum itp-i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 MOge na wal zastosowac łozyska z teflonowym koszyczkiem? do lc2 80? Koles w hurtowni powiedzial ze mozna i ze beda ciszej pracowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 A ja mam pytanie odnośnie elektryki. Nie działa mi światło stopu przy wciskaniu przedniego i tylnego hamulca, żarówka jest dobra bo wykręcałem (wcześniej działało w porządku). Druga sprawa to migacze, lewy działa normalnie a prawy raz mrygnie z normalna prędkością a potem przyspiesza jakby jedna żarówka była przepalona(ale pali przód i tył). Ktoś zna może rozwiązanie jednego albo drugiego problemu? Bo z tego co zauważyłem ciężko będzie sprawdzać cały przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 A ja mam pytanie odnośnie elektryki. Nie działa mi światło stopu przy wciskaniu przedniego i tylnego hamulca, żarówka jest dobra bo wykręcałem (wcześniej działało w porządku). Druga sprawa to migacze, lewy działa normalnie a prawy raz mrygnie z normalna prędkością a potem przyspiesza jakby jedna żarówka była przepalona(ale pali przód i tył). Ktoś zna może rozwiązanie jednego albo drugiego problemu? Bo z tego co zauważyłem ciężko będzie sprawdzać cały przewód. sprawdz czy żarówki są takiej samej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Osobiście radzę sprawdzić wszystkie połączenia od żarówki aż po czujniki STOP i sprawdzić same czujniki czy dobrze pracują. Kierunkowskazy to przewód lub wtyczka może być źle wpięta i się grzeje albo przerywacz wysiadł P.S Ziutek. Czy Twoja korba jest od LC II czy I ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Sprzedajacy twierdzi ze korba lc 1 i lc2 to to samo roznica jest w dt mx. A jak z tymi lozyskami z koszykiem teflonowym na wal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Problem migaczy chyba się rozwiązał(różne żarówki). Właśnie chyba bo nie miałem możliwości sprawdzić, ale znalazł się nowy problem. Dokładnie 2 tygodnie temu jeździłem troche po śniegu i wszystko było w porządku, od tamtego czasu moto stał w garażu nie ruszany a akumulator u mnie w pokoju. Dziś podłączam aku żeby zobaczyć jak z tym stopem, czy cos zatrybi, przekręcam kluczyk i nic, diody nawet się nie zatliły. Wcześniej jak akus był w garażu i chciałem odpalić to diody się zaświeciły i powoli gasły. Dziś nic mimo, że aku stał u ciepłym domu a nie zimnym garażu. Pokopałem, zapalił, sprawdzam światło, nie trybi. Myślę zgaszę i popatrzę dokładniej w te przewody. Wciskam wyłącznik, moto się dusi, obroty spadły ale chodzi! Po chwili strzelił z tłumika i zgasł. Patrze na pierwszą wtyczkę od odcięcia zapłonu, wszystko w porządku. Odpalam jeszcze raz, chwile pochodził i znowu, chcę wyłączyć, dusi się ale nie gaśnie, jak przygazuje to dusząc sie wchodzi na obroty, nie chce zgasnąć, biore spowrotem na "RUN" przygazowałem do 6 tys. i jak schodził to wciskam "STOP", przydusiło go i zgasł. Diody zgasły razem z silnikiem, a sądzę że przez tą chwilę aku by sie troche podładował i diodki powinny przygasnąć. Ręce mi opadły, moto stoi nie ruszane i się psuje :(. Dodam, że styki zeskrobałem śrubokrętem więc raczej było przewodzenie. Może to być wina zupełnie rozładowanego akumulatora? Bo mam prostownik i mogę go na noc podpiąć a juto zobaczyć z naładowanym(taki mam plan). Edytowane 18 Stycznia 2011 przez zizoug Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Może to być wina zupełnie rozładowanego akumulatora? Bo mam prostownik i mogę go na noc podpiąć a juto zobaczyć z naładowanym(taki mam plan). że nie świeca kontrolki po włączeniu stacyjki to na 90% to......... zmierz napięcie tego akumulatora to podstawa........ natomiast co do reszty....sprawdź czy nie masz gdzieś przeciętej wiązki kabli i sie zwarcia nie robią....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Nie ładowałem go jednak bo nie dałem rady czasowo. Z napięciem to jest tak, że przy podłączonym aku jest około 4,5V, przekrecam kluczyk spada do 0,17V. Jak odpaliłem to było koło 5-6V, przy przygazówce ponad 7V. Ale żeby zatrybił klakson albo migacz musiałem trzymać na 5tys. obrotów. Dziś nawet jak go chciałem zgasić to chodził cały czas tak samo, nic się nie dusił, dopiero po odczepieniu fajki udało mi się go zgasić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Z napięciem to jest tak, że przy podłączonym aku jest około 4,5V, przekrecam kluczyk spada do 0,17V naładuj ten akumulator do 12v i wtedy pomierz napięcia bo na chwilke obecną to ciężko mi stwierdzić czy masz zwarcie w instalacji, czy tak dobity akumulator.......... Jak odpaliłem to było koło 5-6V, przy przygazówce ponad 7V na 90% uszkodzony regulator napięcia..........ty masz R z 12v instalacją ?? w sumie lc też miała 12v instalacje......albo masz gdzieś zwarcie w instalacji... generalnie tak 1.naładuj akumulator żeby był w 100% naładowany i miał 12v 2.podłacz go do motocykla, zmierz napięcie jak jest 12v to ok, jak mniej to zwarcie w instalacji gdzieś na kablach albo stacyjka nie odłacza... 3.włacz stacyjkę, powinien być dźwięk YVPS-a i zapalic sie kontrolki, ale napięcie na aku przy wyłaczonych światłach powinno być 12v..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.