michoa Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 -zrobienie czegoś z kopniakiem bo wieloklin jest zjeżdżony na amen i nie wiem co robić a nie chce kleić, postaram się oddać do ponownego dłutowania. ja bym założył i delikatnie przyspawał (żeby w razie czego tylko zeszlifować flexem i zdjąć )....w mtx miałem tak z dźwignią zmiany biegów sprawdzało sie rewelacyjne a jak trzeba było zdjąć to tylko delikatnie flexem spiłować spaw i schodziła... Mam jakoś dziwnie poprowadzoną pod kierownicą i mi się gaz zacina : / raczej nieistotne mi sie wydaje że nawet jak zagniesz ją pod kątem 90 stopni to i taki musi chodzić bez zarzutu a jak nie to unikać takich kątów i tyle ............może już stara jest bardzo spróbuj ją nasmarować........... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ja bym założył i delikatnie przyspawał (żeby w razie czego tylko zeszlifować flexem i zdjąć )....w mtx miałem tak z dźwignią zmiany biegów sprawdzało sie rewelacyjne a jak trzeba było zdjąć to tylko delikatnie flexem spiłować spaw i schodziła... raczej nieistotne mi sie wydaje że nawet jak zagniesz ją pod kątem 90 stopni to i taki musi chodzić bez zarzutu a jak nie to unikać takich kątów i tyle ............może już stara jest bardzo spróbuj ją nasmarować........... nalej jej tam czegoś do środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 [qwitam.jestem posiadaczem dt50-a własciwie to juz z 60.kupiłem złoma,zmieniłem gar,tłok pierscionki,wybebeszyłem dyfuzor,odblokowałem cdi i troszke pomieszałem po swojemu i na 3 mam60 spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 [qwitam.jestem posiadaczem dt50-a własciwie to juz z 60.kupiłem złoma,zmieniłem gar,tłok pierscionki,wybebeszyłem dyfuzor,odblokowałem cdi i troszke pomieszałem po swojemu i na 3 mam60 spoko odpowiedź godna 39-latka Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a wie ktoś jaka zębatka powinna być z tyłu w dt 50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a wie ktoś jaka zębatka powinna być z tyłu w dt 50? 52 zęby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 dzięi.to pewno z przodu mam za dużą,wiesz jaka powinna być? słaba jest i myśle że prócz dotarcia to też wina zębatek bo na 5 zwalnia już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 dzięi.to pewno z przodu mam za dużą,wiesz jaka powinna być? słaba jest i myśle że prócz dotarcia to też wina zębatek bo na 5 zwalnia już 11z a blokad nie masz jakiś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 moduł odblokowałem,dyfuzor wybebeszony,tłok i gar 60,dyszka 88 albo 90 nawet i niewiem co ale na 3 60 spoko a 5 zwalnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Czy w wieku 39 lat to na prawdę tak ciężko zapytać w jednym zdaniu o seryjne przełożenie motoroweru ? :banghead: Proszę http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&sel_uid=6095&p= numery zapisane tłustym drukiem to seryjne ustawienie dla USA, europa ma zwykle zmienione przełożenie o dwa zęby z tyłu mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 dziękówa.według danych jest tu zupełnie inaczej,w mojej jest z tyłu 60kilka zębów,nieliczyłem z przodu.wsadze jej zębatke od ogara7 kilka zębów jak wejdzie na śruby,zrobiłem ją dla syna i wole by mocniejsza była ale wolniejsza nawet po dotarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobi0101 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam was jestem szczęśliwym posiadaczem YAMHAY dt ;] Kiedys kiedys pisałem kupiłem jej nowy cylek tłoka pierscienie docierałem ją 500 km :D I teraz w sumie jest juz 200 KM po dotarciu a zauważyłem że od pewnego czasu zaczyna sie bardzo ale to bardzo szybko nagrzewac ... nie wiecie co sie mogło podziac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 dwa pytania w imieniu kumpla 1.jaki jest efekt odłączenia zawru wydechowego w dt125R 98 ?? u kumpla czy jest podłaczony czy nie i tak jest to samo 2.jakie jest seryjne przełożenie dt125r 98 ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Z tego co pamiętam problemy z pracą silnika w całym zakresie obrotów i nie wkręcanie na wysokie obroty plus chyba brak mocy. Wydaje mi się, że strona czy dwie wcześniej ktoś opisywał taki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 To zależy w jakim położeniu jest zawór jeżeli zamknięty, to będzie dobry dół ale nie będzie sie wkręcać. Jeśli otwarty charakterystyka crossówki słaby dół, jak sie wkręci będzie rwała. Najlepiej otwórzcie go ręcznie i wtedy będzie wiadomo. Wystarczy odkręcić dekielek z lewej strony i patrzeć czy pracuje prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.