Bobi0101 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 To prosze powiedz przynajmniej czy da sie to zrobic?? To chyba możesz powiedziec nie pytam jak pytam czy sie da:):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 To prosze powiedz przynajmniej czy da sie to zrobic?? To chyba możesz powiedziec nie pytam jak pytam czy sie da:):):) da.... szukaj u mielocha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. Muszę wymienić tłok, zdjąłem już stary teraz trzeba założyć nowy i tu jest problem, mianowicie na który pierścień założyć tą zawleczkę z blaszki? na dół czy na górę? I jak ją założyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 To nie zawleczka tylko dodatkowa blaszka dszczelniająca pod pierścień sprężający. Jest na nim taka szara paćka która się po jakimś czasie wyciera (zazwyczaj po dotarciu silnia) wtedy rozbierasz górę drugi raz i podkładasz. Zakłada się to normalnie na tłok w górny rowek a potem na to pierścień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Ok, podłożyłem tą blaszkę pod pierścień wszystko założyłem i moto śmiga. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentCS Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Jaki wzrost czeba mieć minimalny na Dt 125 albo na DT 50 ??? Edytowane 23 Lipca 2010 przez AgentCS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobi0101 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) DT 50 kumpel co ma 1,70 cm wzrostu jeździł na mojej i zarąbiscie na niej wyglądał :P Jak masz cos koło tegoto sobie poradzisz jedną nogą zawsze sie podeprzesz:):):) P.S Jaki kolor yamhay DT R z 1992 r polecacie bo bede ją malował:) Edytowane 23 Lipca 2010 przez Bobi0101 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Ok, podłożyłem tą blaszkę pod pierścień wszystko założyłem i moto śmiga. Dzięki za pomoc. Szkoda tylko, że nie zrobiłeś tego PO dotarciu a nie PRZED jak mówiłem :icon_rolleyes: ... P.S Jaki kolor yamhay DT R z 1992 r polecacie bo bede ją malował:) Ja polecam taki jaki Tobie się podoba :icon_mrgreen: może biała rama i czarne plastiki ? Albo ostro niebieska rama lub metaliczna a plastiki inne powiedzmy białe lub biało-czarne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 P.S Jaki kolor yamhay DT R z 1992 r polecacie bo bede ją malował:) jak nie jest masakrycznie odrapana to nie maluj bo traci na wartości strasznie :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobi0101 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 jak nie jest masakrycznie odrapana to nie maluj bo traci na wartości strasznie :D Czemu traci na wartosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Czemu traci na wartosci? no bo po co malować ?? większość maluje jak jest pospawany z 10 innych żeby zakryć spawy, albo jak miał konkretnego strzała i coś było prostowane młotkiem albo leżał milion razy i jest cały zadrapany to sie maluje żeby potem napisać: nie używany poza asfaltem zresztą po stanie farby widać :icon_twisted: ja jak widze motocykl który nie ma orginalnego malowania to odrazu budzi moje podejrzenia....pewnie jest wypicowanym na sprzedaż złomem (no bo z reguły tak jest że te które mają silnik w gównianym stanie są strasznie ładne i dopieszczone w szczegółach żeby złapać frajera ) tak więc potencjalny klient zapewnie będzie sie targował wybrzydzał szukał dziury w całym.... przynajmniej tak mi sie wydaje..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobi0101 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Hmmm wiesz co nieprawda; Ja jestem lakiernikiem(dopiero sie ucze ale po roku czasu mam juz jakies pojęcie) Maluje sie po to żeby np rama nie rdzewiała ; Po to że jak jest malutki odprysk żeby po umyci kercherem cała farba nie zlazła i po to zeby moto ładnie wyglądało; Moto jest obdrapane i dla mnie to jest ból wiem wiem da sie jeździc i tego aż tak nie widac ale ból w tym sensie taki że jeżeli najlepszy piłkarz łapie kontuzje i nie może zagrac w meczu tak samo ja jak patrze to nie moge tego scierpiec a po za tym jak ktos kupuje cos co było malowane i sie na tym zna to bedzie wiedział o co kaman; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Postawmy sprawę jasno. Jeśli uważasz, że będziesz w stanie wmowić przyszłemu właścicielowi swojej DT iż malowanie sprzętu miało związek z Twoim upodobaniem, zainteresowaniami/zdolnościami a NIE z uszkodzeniem lub wadami silnika.....To maluj :icon_mrgreen: Proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) Szybie pytanka na temat DT 125 R Dopasował ktoś łożysko przegubowe amortyzatora ? (jakieś zamienniki znalazłem ale będą wymagać toczenia) Tulejki "kiwaczki" dorabiać u tokarza nowe czy pobawić się w w stawienie tam łożysk ? Jakieś patent na wybicie śruby od kiwaczki co wchodzi w ramę. Jest zapiekła jak diabli a nie ma tam miejsca żeby porządnie grzmotnąć. Jak to jest w końcu z tym dozownikiem odłączać czy nie bo krążą takie mity jak na temat psujących się skrzyniach w WSK 4 i Junakach co orały w polu. Ile w tym prawdy ? Jak już odłączyć to tylko zapchać wężyk co idzie do króćca czy odłączyć cały silniczek ? Dziwie się że nie ma zestawów naprawczych typu pivot works przecież jest to bardzo popularne moto. Ceny oryginalnych części na pewno kosmiczne więc nie wchodzą w grę. Przerabiałem to w TTR i nie wiem dlaczego znów zachciało mi się jamahy. Ogólnie jestem zadowolony z przesiadki z TTR na DT 125 Chciałbym ją podszykować i pojeździć sezon lub dwa albo zostawić sobie ją do jazdy codziennej. Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Nie mam bladego pojęcia co to jest "kiwaczka" ale zakładam, że chodzi Ci o wahacz. Jedna metoda jaką słyszałem i podobno działa to rozebranie moto do samej ramy i wstawienie śruby na prasę o nacisku 10 Ton i przy 8 wychodzi. Nie sprawdzałem. Druga metoda którą sam musialem zastosować to wycięcie śruby i wybicie jej z zespawanych tulejek (niestety metal potrafi tak zrobić bez obecności spawarki). Nowa oś kosztuje ok 70-90zł Łożysk tam nie wstawiaj, szkoda zachodu. Tak samo dozownik, on nie ma prawa się zepsuć bo jest prosty jak budowa cepa i napędzany mechanicznie od wału korbowego. Wystarczy, że czasami sprawdzisz czy działa a jak nie to odpowietrzanie i powinien podawać olej dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.