rafael Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Zamiast 3 podkładek daj jedną fabryczną i jakąś inną 12mm ale grubszą i powinno działać. Ja zmontowałem kopa i kopie kopie a On dalej działa :) Nawet magneto już naprawiłem. Tylko kurde nadal obroty falują, nie trzyma wolnych i trudno go wyregulować... tłok panie albo "lewe powietrze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Cyfrowe zegary są w DT 50 od 2004 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam mam problem z DT 80 lc2, a mianowicie założony przelotowy tłumik, dyfuzor rozcięty wywalony ten lejek ładnie zespawany, CDI odblokowane na luzie kręci do końca, kompresja dobra, świeca zmieniona, gaźnik regulowany, filtr powietrza czysty a dalej leci 80km/h. Nie mam już pomysłów, dlaczego tak jest, zębatki nie są zmienione bo jak przy 80 wcisne sprzęgło to kręci jeszcze kilka tys wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ktoś pisał do mnie na gg o manuala wiec prosze: http://rapidshare.com/files/280458664/serwisowka_dt.zip.html Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam mam problem z DT 80 lc2, a mianowicie założony przelotowy tłumik, dyfuzor rozcięty wywalony ten lejek ładnie zespawany, CDI odblokowane na luzie kręci do końca, kompresja dobra, świeca zmieniona, gaźnik regulowany, filtr powietrza czysty a dalej leci 80km/h. Nie mam już pomysłów, dlaczego tak jest, zębatki nie są zmienione bo jak przy 80 wcisne sprzęgło to kręci jeszcze kilka tys wyżej. Temat stary i już ją sprzedajesz ale problem jest w gaźniku albo w łożyskach kół. Moja sztuka robiła maksymalnie 105km/h ale na obniżonej dawce paliwa a potem zdychała, trzymanie stałej prędkości 80 było trudne i zwykle kończyło się na 60.... Kupiłem zaworek iglicowy razem z mocowaniem i uszczelkę komory za 120zł w sumie i problem kapania zniknął ale nie mogę powrócić do fabrycznych ustawień pływaka i paliwo za wolno nalatuje do gaźnika ( może korek wymaga dodatkowej dziurki ? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam! Robie kolesiowi DT 125 i mam watpliwosci co do jednego wezyka w gazniku, gaznik nowszy z prostokatna przepustnica. Wezyk jest nasuniety na krociec po prawej stronie, zupelnie z tylu gaznika, przy wlocie powietrza z airboxu. Przed nim jest krociec gdzie jest dolot paliwa z kranika, a jeszcze przed nim krociec z wezykiem przelewowym. Ten wezyk z tylu o ktory mi chodzi byl puszczony tak sobie w powietrze, a kanal ten dochodzi do rozpylacza wiec mam watpliwosci czy tak ma byc zeby zasysalo powietrze nieoczyszczone.. Czy ktos moze sprawdzic w swojej DT gdzie idzie ten wezyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Coś mnie naszło żeby zgłębić problemy DT jeszcze raz :) Wziąłem się za manometr i wyskoczył wynik 6 atmosfer (chyba atmosfer, nie pamiętam skali :) ). Jaki powinien być wynik fabryczny ? Ogólnie to straciłem od niej papiery ale planuję doprowadzić to do jakiegoś sensownego stanu, skoczyć do sądu i sprzedać. Mam do zrobienia łożyska na wale, łożyska w kołach, zrobić coś z przednim hamulcem bo złapał tarczę i powoduje opory no i DeTka nie chce zapalić inaczej niż przez podlanie świecy paliwem... Jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 witam w niedługim czasie mam zamiar kupić DT 125 ewentualnie 80 chłodzone cieczą w okolicach 90 roku, czy do 2000-2500zł uda mi się znaleźć coś sensownego. jaką pojemność ma zbiornik na olej i średnio na ile to wystarcza km. czy hamulce są wystarczające. jest jeszcze taka jedna sprawa bo mam 165cm wzrostu i czy moto nie będzie za wysokie. to będzie mój pierwszy motocykl terenowy. ewentualnie może ktoś będzie miał w lutym/marcu coś na sprzedaż :crossy: za wszystkie odp dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Czy uda sie znaleźć coś sensownego za tą cenę to nikt ci nie powie musisz szukać i nie napalać sie na pierwszy lepszy egzemplarz, tylko dokładnie obadać żeby nie kupić miny. Pojemność dozownika to ok 1l. powinno starczyć na jakieś 800km zależy od jazdy i od samego dozownika, chociaż większość ludzi je odłącza i miesza z paliwem. Jeżeli teraz masz Jawe to 80 będzie słaba bierz 125, wzrostem sie nie przejmuj. Jeżeli chodzi o hamulce to nie są super ale do jazdy lajtowej wystarczające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 (edytowane) właśnie wolałbym 125 ale jak w tej cenie nie będzie nić ciekawego to wtedy rozważałbym nad 80 a hamulce mam nadzieje że będą leprze niż w moim czołgu z bębnami :biggrin: a jeszcze jaką ma zdolność pokonywania wzniesień(ile stopni), nadaję się to w ogóle do skoków, trochę skakałem suzuki rmx 70, do jakiej głębokości może się zanurzyć czyli jaką ma głębokość brodzenia, czy każda dt 125 lc2 ma YPVS i czy dt 125 i dt 125r różnią się miedzy sobą tylko tarczą z tyłu próbowałem użyć szukajki ale działa dość dziwnie Edytowane 29 Grudnia 2009 przez turbo1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 właśnie wolałbym 125 ale jak w tej cenie nie będzie nić ciekawego to wtedy rozważałbym nad 80 a hamulce mam nadzieje że będą leprze niż w moim czołgu z bębnami :biggrin: a jeszcze jaką ma zdolność pokonywania wzniesień(ile stopni), nadaję się to w ogóle do skoków, trochę skakałem suzuki rmx 70, do jakiej głębokości może się zanurzyć czyli jaką ma głębokość brodzenia, czy każda dt 125 lc2 ma YPVS i czy dt 125 i dt 125r różnią się miedzy sobą tylko tarczą z tyłu próbowałem użyć szukajki ale działa dość dziwnie na poczatek powiem dt80 nie bierz przeciez jezdzisz 350 a 80 to jest wiekszy minimalnie simson dt125 juz mozna nazwa motorem ale za taka cene bedzie ciezko nawet bez papierow i jeszcze jedno wszystkoe dt 125 maja yvps chyba ze te stare nie maja ale to juz ponizej 90 raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 na poczatek powiem dt80 nie bierz przeciez jezdzisz 350 a 80 to jest wiekszy minimalnie simson dt125 juz mozna nazwa motorem ale za taka cene bedzie ciezko nawet bez papierow czyli nie mam się co łudzić że do 2000zł coś znajdę, czyli będę musiał sprzedać swoją Jawę 90 i wtedy będę dysponował budżetem około 3500-4000zł ale mam jeszcze dwa miesiące i wtedy się zobaczy ilę będę miał o co będzie na rynku co do wielkości dt80, jakoś mi to by nie przeszkadzało, bo pomiędzy dwoma Jawami 350 miałem jawkę 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Piteros1 w zdaniu ,,80 to jest wiekszy minimalnie simson" chodziło raczej o moc bo dt 80 nie jest taka niska, ale mocy ma na prawde mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 no racja moca minimalnie wieksza od simsona ale wyzsza jest.... turbo no chyba bedziesz musial sprzedac jawe, jak sprzedasz to widzisz 3500-4000 to co innego ja sam chce sprzedac swoja tdr 97rok za 3500zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 dt80 to byłby plan awaryjny jak nie mógł bym znaleźć 125 do czerwca to sprzedam Jawę,bo w teren mnie bardzo ciągnie a od 6 lat jeżdżę po lasach polach i w innych dziwnych miejscach, tylko zawsze na maszynach do tego nie przystosowanych tak przy okazji, może ktoś chciałby coś takiego kupić jawa 90 roadster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.