Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Zamiast 3 podkładek daj jedną fabryczną i jakąś inną 12mm ale grubszą i powinno działać. Ja zmontowałem kopa i kopie kopie a On dalej działa :) Nawet magneto już naprawiłem.

 

Tylko kurde nadal obroty falują, nie trzyma wolnych i trudno go wyregulować...

tłok panie albo "lewe powietrze"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam problem z DT 80 lc2, a mianowicie założony przelotowy tłumik, dyfuzor rozcięty wywalony ten lejek ładnie zespawany, CDI odblokowane na luzie kręci do końca, kompresja dobra, świeca zmieniona, gaźnik regulowany, filtr powietrza czysty a dalej leci 80km/h. Nie mam już pomysłów, dlaczego tak jest, zębatki nie są zmienione bo jak przy 80 wcisne sprzęgło to kręci jeszcze kilka tys wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam mam problem z DT 80 lc2, a mianowicie założony przelotowy tłumik, dyfuzor rozcięty wywalony ten lejek ładnie zespawany, CDI odblokowane na luzie kręci do końca, kompresja dobra, świeca zmieniona, gaźnik regulowany, filtr powietrza czysty a dalej leci 80km/h. Nie mam już pomysłów, dlaczego tak jest, zębatki nie są zmienione bo jak przy 80 wcisne sprzęgło to kręci jeszcze kilka tys wyżej.

 

Temat stary i już ją sprzedajesz ale problem jest w gaźniku albo w łożyskach kół. Moja sztuka robiła maksymalnie 105km/h ale na obniżonej dawce paliwa a potem zdychała, trzymanie stałej prędkości 80 było trudne i zwykle kończyło się na 60....

Kupiłem zaworek iglicowy razem z mocowaniem i uszczelkę komory za 120zł w sumie i problem kapania zniknął ale nie mogę powrócić do fabrycznych ustawień pływaka i paliwo za wolno nalatuje do gaźnika ( może korek wymaga dodatkowej dziurki ? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam! Robie kolesiowi DT 125 i mam watpliwosci co do jednego wezyka w gazniku, gaznik nowszy z prostokatna przepustnica. Wezyk jest nasuniety na krociec po prawej stronie, zupelnie z tylu gaznika, przy wlocie powietrza z airboxu. Przed nim jest krociec gdzie jest dolot paliwa z kranika, a jeszcze przed nim krociec z wezykiem przelewowym. Ten wezyk z tylu o ktory mi chodzi byl puszczony tak sobie w powietrze, a kanal ten dochodzi do rozpylacza wiec mam watpliwosci czy tak ma byc zeby zasysalo powietrze nieoczyszczone.. Czy ktos moze sprawdzic w swojej DT gdzie idzie ten wezyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mnie naszło żeby zgłębić problemy DT jeszcze raz :) Wziąłem się za manometr i wyskoczył wynik 6 atmosfer (chyba atmosfer, nie pamiętam skali :) ). Jaki powinien być wynik fabryczny ?

 

Ogólnie to straciłem od niej papiery ale planuję doprowadzić to do jakiegoś sensownego stanu, skoczyć do sądu i sprzedać. Mam do zrobienia łożyska na wale, łożyska w kołach, zrobić coś z przednim hamulcem bo złapał tarczę i powoduje opory no i DeTka nie chce zapalić inaczej niż przez podlanie świecy paliwem...

 

Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

w niedługim czasie mam zamiar kupić DT 125 ewentualnie 80 chłodzone cieczą w okolicach 90 roku, czy do 2000-2500zł uda mi się znaleźć coś sensownego.

jaką pojemność ma zbiornik na olej i średnio na ile to wystarcza km.

czy hamulce są wystarczające.

 

jest jeszcze taka jedna sprawa bo mam 165cm wzrostu i czy moto nie będzie za wysokie.

to będzie mój pierwszy motocykl terenowy.

 

ewentualnie może ktoś będzie miał w lutym/marcu coś na sprzedaż :crossy:

 

za wszystkie odp dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy uda sie znaleźć coś sensownego za tą cenę to nikt ci nie powie musisz szukać i nie napalać sie na pierwszy lepszy egzemplarz, tylko dokładnie obadać żeby nie kupić miny. Pojemność dozownika to ok 1l. powinno starczyć na jakieś 800km zależy od jazdy i od samego dozownika, chociaż większość ludzi je odłącza i miesza z paliwem. Jeżeli teraz masz Jawe to 80 będzie słaba bierz 125, wzrostem sie nie przejmuj. Jeżeli chodzi o hamulce to nie są super ale do jazdy lajtowej wystarczające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wolałbym 125 ale jak w tej cenie nie będzie nić ciekawego to wtedy rozważałbym nad 80

a hamulce mam nadzieje że będą leprze niż w moim czołgu z bębnami :biggrin:

 

a jeszcze

jaką ma zdolność pokonywania wzniesień(ile stopni),

nadaję się to w ogóle do skoków, trochę skakałem suzuki rmx 70,

do jakiej głębokości może się zanurzyć czyli jaką ma głębokość brodzenia,

czy każda dt 125 lc2 ma YPVS

i czy dt 125 i dt 125r różnią się miedzy sobą tylko tarczą z tyłu

 

próbowałem użyć szukajki ale działa dość dziwnie

Edytowane przez turbo1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wolałbym 125 ale jak w tej cenie nie będzie nić ciekawego to wtedy rozważałbym nad 80

a hamulce mam nadzieje że będą leprze niż w moim czołgu z bębnami :biggrin:

 

a jeszcze

jaką ma zdolność pokonywania wzniesień(ile stopni),

nadaję się to w ogóle do skoków, trochę skakałem suzuki rmx 70,

do jakiej głębokości może się zanurzyć czyli jaką ma głębokość brodzenia,

czy każda dt 125 lc2 ma YPVS

i czy dt 125 i dt 125r różnią się miedzy sobą tylko tarczą z tyłu

 

próbowałem użyć szukajki ale działa dość dziwnie

 

na poczatek powiem dt80 nie bierz przeciez jezdzisz 350 a 80 to jest wiekszy minimalnie simson dt125 juz mozna nazwa motorem ale za taka cene bedzie ciezko nawet bez papierow i jeszcze jedno wszystkoe dt 125 maja yvps chyba ze te stare nie maja ale to juz ponizej 90 raczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatek powiem dt80 nie bierz przeciez jezdzisz 350 a 80 to jest wiekszy minimalnie simson dt125 juz mozna nazwa motorem ale za taka cene bedzie ciezko nawet bez papierow

 

czyli nie mam się co łudzić że do 2000zł coś znajdę,

czyli będę musiał sprzedać swoją Jawę 90 i wtedy będę dysponował budżetem około 3500-4000zł

ale mam jeszcze dwa miesiące i wtedy się zobaczy ilę będę miał o co będzie na rynku

 

co do wielkości dt80, jakoś mi to by nie przeszkadzało, bo pomiędzy dwoma Jawami 350 miałem jawkę 50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dt80 to byłby plan awaryjny jak nie mógł bym znaleźć 125 do czerwca

to sprzedam Jawę,bo w teren mnie bardzo ciągnie a od 6 lat jeżdżę po lasach polach i w innych dziwnych miejscach, tylko zawsze na maszynach do tego nie przystosowanych

 

tak przy okazji, może ktoś chciałby coś takiego kupić

jawa 90 roadster

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...