IG?A Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Witam mam problem z moją kawą ZXR 400. Mianowice chodzi o to że w motocyklu skaczą obroty jak ustawie na 1200 to waha sie od 1500 - 600 a czasami nawet gaśnie... Zauważyłem jeszcze jeden wałek jak motor stoi w pionie to trzyma obr tak ok 1200 ale jak go przechylę nie za mocno w lewo (niewiem jak w prawo) to obroty wchodzą odrazu na prawie 3000... nie mam pojecia o co chodzi ?? dodam jeszcze że czyszczenie i sychronizacja gaźników nic nie zmieniła.... czekam na pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 1. sprawdzałeś zawory iglicowe ?2. Sprawdzałeś czy pływaki swobodnie się poruszają w komorze ?3. Czy gaźniki zostały poprawnie wyregulowane ? ( nie chodzi mi o synchronizację ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 31 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 jesli chodzi o zaworki to nie mam pojecia w jakim są stanie... co do pływaków to są ok i regulacja też dobrze wykonana(jesli chodzi o mieszankę)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Jak Ci się zawiesi któryś, lub jest nieszczelny, to mogą być takie objawy. Proponuję taki test przy wyłączonym silniku : odłącz przewód doprowadzający benzynę do gaźnika (przy gaźniku) , załóż tam przezroczystą rurkę (ok 80 cm w pozycji pionowej) i nalej strzykawką benzyny. Jak jej stan się ustabilizuje, to popatrz przez kilka minut czy benzyna nie schodzi. Można także profilaktycznie opukać rewnianym kołkiem gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Motocykl na podstawce bo:Zauważyłem jeszcze jeden wałek jak motor stoi w pionie to trzyma obr tak ok 1200 ;Stopka boczna służy do parkowania ale przed zapaleniem silnika motocykl musi stać w pionie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 a nie łapie przypadkiem fałszywego powietrza, spróbuj popsikać rozpałką do dieseli koło kolektorów , jeśli będzie się zmieniała praca silnika, to łapie, może jest tez coś z membranami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Też skłanial bym się do zdania czmiela. Popryszcz samostartem, na króćce ssące...jak silnik przyspieszy to masz drania...jak będziesz to robił, to spróbuj poruszać delikatnie baterią gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 własnie wymieniam rozrząd i przy okazji rozebrałem krućce które są całę w miare... przy składaniu dam tam silikonu i powinno być git... A co do bocznej podstawki to wiem doskonale do czego służy... co wiecej motocylk na bocznej podstawce nie zwieksza obrotów troszkę wiecej tzreba go pochylic... a jeszcze sprawa membran... są całe jak najbardziej wydają sie być wporządku... czekam na dalsze pomysły... i dzieki za dotychczasowe podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 A nie masz czegos z dzwignia od przepustnic ? Moze linka gdzies jest zakleszczona i przy przechyle napreza sie i otwiera przepustnice..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 A jak wyglądają osie przepustnic obrotowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 tzn chodzi ci o stan czy ogólenie jak wyglądają w tym modelu gaźników?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Chodzi mi o to, czy nie przepustnice obrotowe ( te którymi sterujesz linką) nie mają luzu w kadłubie gaźnika. Jeśli mają duży luz, to możliwe, że zasysa ci tamtędy lewe powietrze, a co za tym idzie problemy z biegiem jałowym murowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 ale wtedy nie zależałoby to od przechylania moto , chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 mają bardzo niewielki luz (chyba tylko taki jaki jest potrzebny na ich poruszanie sie)... nadal nie mam pojecia o co chodzi z tym przechylaniem... w sumie niegroźne ale dziwne i na bank nie powinno tak być... :? Hilfe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Sprawdz poziom paliwa w komerze pływakowej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.