Skocz do zawartości

Yamaha Dt porady i czesci


Rekomendowane odpowiedzi

myślałem że jeśli jest blokada modółu to na luzie można wejść na 12000 (przynajmniej u mnie tak jest ale ja mam DT 80 wiec może jest inaczej) modół ma prawdopodobnie zablokowany i dopiero na 3 moge dojść tylko do 9500-10000 wiec nie wiem czy modół jest odblokowany czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem że jeśli jest blokada modółu to na luzie można wejść na 12000 (przynajmniej u mnie tak jest ale ja mam DT 80 wiec może jest inaczej) modół ma prawdopodobnie zablokowany i dopiero na 3 moge dojść tylko do 9500-10000 wiec nie wiem czy modół jest odblokowany czy nie.

Ale u mnie jest wszystko inaczej niz w innych dt...

na luzie kreci sie do 9000-10000 a na biegu maks do 7 tys... im wyzszy bieg tym mniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem.Motor stał miesiąc czasu nie uruchamiany.Dziś przekręcam kluczyk i nic,zero oznak życia.Motor na pych odpalił ale gasł.Zdjąłem przednią lampe żeby zobaczyć czy jakiś przewód się nie odczepił ,ale "na oko" wygląda ok.Wyjąłem akumulator i...no właśnie jaki powinien być poziom elektrolitu (u mnie nie wszystkie komory są zapełnione)? I czy można ładować ten akumulator (JMT CB3L-B) jeśli tak to jakie on ma parametry?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po drugie dt niepotrzebuje akumulatora zeby odpalic :P i jezdzic  ;)

 

zgadza się ,ale kontrolki,wskazówki ,kierunkowskazy nie działają :) kurde akurat nie mam miernika bo porzyczyłem,ale podłączyłem żaróweczke 12V i się nie pali ,czyli jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...