Kaze Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 ku*wa mać...czy to może być wina dozownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 czy to może być wina dozownika?no chyba moze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 kur*a mać...czy to może być wina dozownika?I warto było sie nie brudzic na stacji? :) W sumie pewne ze sie zatarła jezeli kopka stoi. Tak wogole to ostro musiala dostac w d*pe skoro mowisz ze az tak jebn*lo tylko zeby cylinder nie byl do tulejowania. Zycze ci takze aby korby nie pokrzywiło :? . Po zbadaniu przyczyny nie zapomnij do kosztow naprawy dodac 60zł na uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 ...miały być pieniądze na buzer lub buty...FUCK...tylko jest jedna dziwna rzecz. Mianowicie kiedy wrzucam na 1,2 to nawet jak mam wrzucone sprzęgło to koło jest zablokowane (to rozumiem) a z 3,4 koło jest odblokowane(tego nie rozumiem). Czy mogła iść się je**ć skrzynia tłok i korba? Jeśli tak to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 A na wyzszych biegach (5,6)?? Na wyzszych biegach latwiej pchac bo masz inne przelozenie (przy jednym obrocie koła na jedynce tlok obroci sie wiele razy mniej niz na szostce). A jak wrzucisz luz to kopac mozesz?(nie probuj na sile) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Na luzie jest tak jak powiedziałem. Stoi w miejscu i może gdybym ostro pierdalnął w kopke :mrgreen: to by się ruszyło ale nie próbowałem tego. Jutro chyba zawioze do serwisu Yamahy i zobacze co mi powiedzą...P.S musze sobie kupić tego KTM bo DT więcej stoi niż jeździ (jakaś felerna chyba :) ) Jednak ostatnio przy zmienie biegów coś mi chrupało więc już sam nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 :? :? :? o kurde pewnei silnik zatarłeś(zawsze byłem za tym żeby dozownik wywalać) :) .Oby z korbą było wszytsko Ok.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 zdejmijoslone wcisniej sprzeglo i sprobuj magnetem przekrecic palcami jak sie da to znaczy ze nie tloka ajk nie to zanczy ze tlok :) http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 ,,Po zbadaniu przyczyny nie zapomnij do kosztow naprawy dodac 60zł na uszczelki,, Wydaje mi się, że jest to zbędny wydatek bo uszczelki można dorobić we własnym zakresie... A jeżeli chodzi o części to jeżeli się dobrze poszuka to można kupić za naprawde małe pieniądze- tłok w zależności z kąd(larsson 60zł) cały wał ja kupiłem za 120zł , cylinder sprzedałem za 50zł. Jeżeli się postarasz nie będziesz musiał rezygnować z butów i buzera. Czy Twój moto nie był czasem na dotarciu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Na dotarciu? Jak patrzyłem to niebyło tam nic odkręcane od 10lat a 20000 ma nakulane wiec dotarty jest. Uszczelki we własnym zakresie? Jak mi w serwisie Yamahy wypierdolą 500zł za naprawe skrzyni tłoka i paru innych śmiesznych rzeczy to 60zł przeboleje. Sprawdze najpierw w larsonie ten tłok. Jaka to jest stronka gdzie można takie rzeczy zamówić?? P.S czy sklep o nazwie Larsson nie znajduje sie przypadkiem w Poznaniu na ulicy Małeckiego? Coś mi sie tak wydaje ale nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Powiem tylko tyle: nigdy w życiu nie dał bym 500zł za naprawe:/ na allegro widziałem ostatnio kompletny silnik za 350zł , a wcześniej za 400sam silnik, a za 500 z motorem (jakimś starym 125 z silnikiem od dt 80 ciecz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 ' date=',Po zbadaniu przyczyny nie zapomnij do kosztow naprawy dodac 60zł na uszczelki,, Wydaje mi się, że jest to zbędny wydatek bo uszczelki można dorobić we własnym zakresie... [/quote']Jak Ci sie wydaje to sie lepiej nie odzywaj. DT to nie romet czlowieku! Pozatym uszczelka pod glowice ma inne wymiary niz kanaly ktore sa na glowicy i cylindrze! Jak dorobisz sobie uszczelke z zeszytu do religii to Ci bedzie albo na zewnatrz albo wewnatrz cylindra plulo plynem, a jezeli Ci sie to podoba to nie ma sprawy. Uszczelki do moto sa zrobione ze sprzecjalnych materialow i uzyte drugi raz juz nie uszczelniaja (a Ty bys z kartonu dorobil :-D ), poniewaz po rozgrzaniu silnika material uklada sie jak powinien i zostaje tak na staletłok w zależności z kąd(larsson 60zł) Chyba do Simsona albo drewnianyna allegro widziałem ostatnio kompletny silnik za 350zł ' date=' a wcześniej za 400sam silnik[/quote']A od kiedy kompletny= sprawny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 enduroguy podsumował całą wypowiedz specow:D ja wymieniajac tloka zmienialem uszczelki w swoje dt 125 i niee dorabialem ich z kartonu :lol: kupilem pojedyncze orginaly choci mozna bylo pod sam cylinder dorobic bo tam niee ma az tak duzego sprzezania (cisnienia) zeby ja wydmuchalo ale pod glowica to obowiazkowo. Jak dostale te uszczeli to ta pod glowice oprucz tego ze byla z jakiegos tam materialu to miala specjalna cieńką warste (cos w stylu slikonu ale niee czerwonego :-D ) pewnie po to zeby dopasowac sie gdy slinik juz nabierze temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Jak dorobisz sobie uszczelke z zeszytu do religii Podoba mi sie to. Wypróbuje. P.S Faktycznie w larssonie jest tłok do DT 80 LC II żeliwny za 67,30zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Made in Taiwan :D taki tłok dlugo niee pociagnie, zaraz "napuchnie" zwlaszca jak jestes mlodym zapalencem i niee pyrkasz sobie spokojnie tylko dajesz ile wlezie, taki tlok mozna kupic ale jak jezdzisz spokojnie, albo jak prowadzi motor jakis stary dzidzius;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi