Skocz do zawartości

Yamaha Dt porady i czesci


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Sorki ze wracam do sprawy walka ale albo to co wyjmujesz to nie jest walek wyrownowazajacy albo nie wiem co :) . Dzownilem do seriwisu motocyklowego i jak sie spytalem czy da rade wyjac walek wyrownowazajacy to koles mnie wysmial i powiedzial ze by sie silnik od drgan rozlecial :? . Powiedzial ze nie ma on nic wspolnego z obrotami tylko niweluje on drgania w silniku ktore w takich 2suwie sa bardzo duze. Nie wiem co o tym myslec. A czy ta czesc strzalek to napewno walek wyrownowazajacy?? Aha powiedzial jeszcze ze odrazu padly by lozyska i inne czesci silnika (od tych wibracji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej' date='

Sorki ze wracam do sprawy walka ale albo to co wyjmujesz to nie jest walek wyrownowazajacy albo nie wiem co :D . Dzownilem do seriwisu motocyklowego i jak sie spytalem czy da rade wyjac walek wyrownowazajacy to koles mnie wysmial i powiedzial ze by sie silnik od drgan rozlecial :? . Powiedzial ze nie ma on nic wspolnego z obrotami tylko niweluje on drgania w silniku ktore w takich 2suwie sa bardzo duze. Nie wiem co o tym myslec. A czy ta czesc strzalek to napewno walek wyrownowazajacy?? Aha powiedzial jeszcze ze odrazu padly by lozyska i inne czesci silnika (od tych wibracji)[/quote']

To co wyjmuje to jest wałek wyrównoważający. Wiem co wyjmowałem :)

Moi znajomi meechanicy w taki sposób też tuninguja sprzety. Ty tak nie musisz robic ja nikogo nie namawiam tylko inforume co może zrobic żeby motocykl lepiej chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co wyjmuje to jest wałek wyrównoważający. Wiem co wyjmowałem  

Moi znajomi meechanicy w taki sposób też tuninguja sprzety. Ty tak nie musisz robic ja nikogo nie namawiam tylko inforume co może zrobic żeby motocykl lepiej chodził.

Spoko :). Nie zauwazyle wiekszych wibracji? Tak wogole ile latales bez tego walka, bo jestem ciekaw czy np. po miesiacu mi szlag lozysk nie trafi. Jednak chyba chcialbym sprobowac go wyjac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MTX chodził 2 lata bez żadnej usterki w tym jeden rok miał go mój sąsiad a on katował ja ostro. DT jexdziłem tylko 2 tyg wiec nic powiedzieć nie moge. Jak masz troche czasu to możesz wyjąć, przejechać sie i jak Ci nie odpowiada to wsadzić spowrotem. Wyjąc i waszdzić ten wałek to jest góra 2 godzinki roboty. co do wibracji to nie zauważylem żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze kurcze chcesz zeby TS juz osiagnela zenit osiagow? :P faajnie :) jak wyciagniesz to powiedz ile zyskales.bo ja dzisiaj jade juz po boczki. rejestruje w tym tygodniu i bede sie bral za podniesienie mocy. tylko jeszcze ta rejestracja.ale damy rade :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozesz chociaż orientacyjnie powiedziec, o ile jest mocniejsza dt 125 po wyjeciu tego wałka??

A tego Ci nie stety nie powiem bo niewiem, bo w mojej Dt odrazu było zrobione kilka rzeczy na raz i nie wiem ile dają pojedyńcze przeróbki.

Jak mi mój mechanik chciał go wyciagnoc to poszedłem do drugiego i sie spytałem czy dobrze robi. Powiedział, że tak. Motocykl stał sie żywszy i lepiej reagował na gaz. Szybciej sie wkrecał na biegch. Dodatkowo orginalna Dt koczy ciagnąc przy 8-9 tys a po wyjeciu tego czuć że przyspiesza nawet na wyzszych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jak moja Ts. Ona tez ciagnie do 8-9tys w sumie od samego dolu a potem kupa... Oki to z MT80 kumpla wyjme napewno bo silnik rozebrany i z tego co piszesz to raczej nic nie powinno sie stac, a z TS-ka sie pobawie dopiero jak mi dwojka padnie bo teraz nagle zaczela chodzic hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze kurcze chcesz zeby TS juz osiagnela zenit osiagow? :P  faajnie :) jak wyciagniesz to powiedz ile zyskales.bo ja dzisiaj jade juz po boczki. rejestruje w tym tygodniu i bede sie bral za podniesienie mocy. tylko jeszcze ta rejestracja.ale damy rade :D

 

DT 80 i tak takiego wałka nie posiada :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hymmm ale z tego co wyczytałem to mtx ma... nie znam się na tym, a tak się składa, że mam fotke rozłożonego silnika:

 

http://predator.bikepics.com/pics/xsport-m...pics-295302.jpg

 

O to chodzi ?? :roll: ( nie znam się, nie wyzywać :) )

 

A no i mam sprawe... wie ktoś jak odkręcić tą śrube?

 

http://predator.bikepics.com/pics/xsport-m...pics-295304.jpg

 

pzrd i prosze o pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no i mam sprawe... wie ktoś jak odkręcić tą śrube?  

 

http://predator.bikepics.com/pics/xsport-m...pics-295304.jpg  

 

pzrd i prosze o pomoc  

Dzwnie rozwiązane. Normlanie sa nakrętki 8 albo 10. Naielpei brzeszczotem zrób mijsce na śrubokręt. Poprykaj wd 40 i dużym solidnym śrubokrętem próbuj odkręcac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jednen jest ampuł, a druga śruba to takie gówno co łapie tylko przy dokręcaniu (jakaś blokada czy cuś :) silnik jeszcze rozbierany nie był :P ) ... Enduras z tego forum poradził, by przyspawać do tej śruby zwykłą i odkręcić. Można tak? będzie trzymać? Nie wiem czy dało by się tam brzeszczotem coś wykombinować :P zastanawiam się tylko jak to coś trzyma zembatke :D nie mam za bardzo pomysłu :P

 

 

Wracając do tematu wałka.. czy jego wyjęcie może spowodować jakieś skutki uboczne ?? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.>Wracając do tematu wałka.. czy jego wyjęcie może spowodować jakieś skutki uboczne ??

 

Wyzsze obroty standardowej pracy silnik. I mean po prostu bedziesz wyzej krecil - szybsze zuzycie :)

 

>tam jednen jest ampuł, a druga śruba to takie gówno

 

Niezaglebialem sie zbytnio w temacik. Ale ostatecznie zrob naciecie na glowce sruby, wloz srubokret pod katem i bij delikatnie mlotkiem - z wyczuciem :twisted: oczywiscie :twisted: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)

 

Tak jak już zacząłem pisać, silnik nie był NIGDY rozbierany :| no i mam teraz problem.... by go otworzyć musze zdjąć magneto.. a ono ani drgnie.. :D ściągacz oberwał gwint wewnątrz magneta... juz nawet podiąłem się zgejmowania go "na chama" ( mam drugie a silnik MUSZE KONIECZNIE ROZEBRAĆ) a więc co proponujecie?? tak samo ta zembatka.. tak dojeba*a że nie chce sie ruszyć :P macie jakieś pomysły?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...