Piotr Dudek Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 I w tym masz rację bo większość chce mieć najmocniejszego sprzęta.CB750 jest bardzo dobrym sprzętem tylko nie wolno lekceważyć terminów wymiany oliwy bo się hydraulika zbuntuje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Wiem Piotrze,wiem- gora 6 tys km i wymiana.Zawsze z filtrem,wbrew zaleceniom producenta ktory zaleca to robic co druga wymiane :banghead: Ale odeszlismy nieco od tematu-zeby powrocic to napisze ze tlumiki mam oryginalne :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Wyslalo sie dwa razy-prosze wykasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Tylko raz spotkałem taki motocykl na tłumiku 4w1 firmy Kerker.Podobno jezdził lepiej niż na orginale ale wrzeszczał niesamowicie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 sql ma w swojej 9tce wydech zdaje sie wcale nie tak od wczoraj tylko dłuższy czas i z tego co mi wiadomo to nie narzeka żeby coś dziwnego sie działo... Ja swoją kupiłęm w USA i tam miała już nie tylko przelotowa końcówke ale zmieniony cały ukad wydechowy z kolektorami włącznie(nie wiem czy gaźniki są dostrojone bo jeszcze do nich nie zagladałem chiociaż znając amerykanów jest to wysoce prawdopodobne...) i motorek z tym układem zrobił już troche kilsów(mil) i też jak narazie wszystko jest TIP TOP. Oprócz tego mam jeszcze trzech dobry kumpli którzy ganiali 9tkami...Dwóćh miało przelotówki Yoshimury a jeden kompletny wydech. Cała trójka zdecydowanie nie jeździłą na ryby tylko dobrze dawała w palnik(niekonicznie na dwóch kołach) robiąc spore przebiegi i nigdy nie mieli wymienionych przez Ciebie Piotrze probemów... Wierze w Twoją wiedze i szanuje twoje zdanie ale jak narazie to co dzieje sie w moim otoczeniu zaprzecza temu co mówisz o 9tkach:roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Tylko raz spotkałem taki motocykl na tłumiku 4w1 firmy Kerker.Podobno jezdził lepiej niż na orginale ale wrzeszczał niesamowicie.Szczerze powiem ze nie podoba mi sie zamontowanie w tym motocyklu tlumika 4 w 1, w ogole nie pasuje do charakteru tego motocykla. Chociaz chodzi zapewne pieknie :)Jezeli juz to myslalem o czyms takim http://www.seven-fifty.prv.pl/ w dziale tuning/dodatki znajduje sie opis wyjecia kilku flakow z tlumikow.Co o tym sadzisz? warto to zrobic? Bo troszke wiecej halasu by nie zaszkodzilo :crossy: W dziale download jest filmik CB bez kolektorow, no comments .Tak w ogole to stronka naszego 4umowego dofo, chwala mu za to :evil: BTW mozesz sobie tam obejrzec nasze maszynki w dziale galeria :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 ... a ograniczniki na wydechu w sportach stosuje tylko Yamaha, nieprawdaż?... Nieprawdaż. Stosuje go zarówno suzuki, teraz też kawasaki, nawet w buellu jest EXUP. A jego zadaniem jest "stłumienie" wydechu przy niskich obrotach, żeby poprawić "dół". Na torze, chłopaki wywalają zawór i zakładają przelotowe tłumiki, bo leją na mocny dół, za to zależy im na wysokich obrotach (bo tam potrzeba mocy). Jedyna różnica to to, że zanim jakaś uczicwa firma założy tłumik przelotowy/sportowy, to na hamowni "dostraja" moto - powercommander, dysze etc - aby wszystko razem nie pogorszyło, a polepszyło. A"ładny" dźwięk jest tylko odpadem ubocznym takiego procesu. I wracając do początku tematu, tłumik przelowowy, to nie to samo co wypruty wydech!!! Właśnie zakładam do maleństwa tłumik przelotowy (carbon, co by nie ważył więcej), ale ja mam wtrysk, więc nie muszę się martwić. Moto martwi się za mnie! Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Spidi ja wcale nie twierdzę że to zły motocykl.Poza topornością w prowadzeniu jest on napewno dobry do turystyczno-sportowej jazdy.opisałem Wam przypadki rasowania tego motocykla dla niemieckich motocyklistów którzy bardzo często katowali je na tzw. Kasselberge i na torze wyścigowym w Assen.U mojego serdecznego przyjaciela prowadzącego firmę tuningową Egli-Hamburg leży kilkanaście głowic jako pamiątki tych zabiegów.Jeżeli faktycznie Wasze motocykle były tuningowane to chętnie zobaczę wydruk któregoś z nich z hamowni i wtedy możemy dalej dyskutować.A chwilowa jazda na tylnym kole to jeszcze nie katowanie.Znany na forum i nie tylko Dr.Mentos jezdzi na tylnym każdym sprzętem nawet hulajnogą.Wspomniane już Kasselberge pozwala odważnym na kilkunastominutowe pokazy w pełnym złożeniu przy prędkościach pod 300 kmh. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Piotrze Dudku...muszę cię zmartwić...seryjny wydech zamieniłem dnia 6-go marca roku pańskiego 2004, przy 27.532km przebiegu. Wydech, to IXIL Competition 60mm - Carbon.na hamowni nie byłem. po 2k km zmieniłem olej i wyregulowałem zawory (w normalnym trybie), po następnych dwóch zrobiłem zwyczajne synchro gaźników.aktualnie mam na budziku 41.156km... środku sezonu wymieniłem spowrotem na 1,5k km na fabryczny, bo musiałem jechać nad morze, a akurat nie miałem prawka (punkty :banghead:), więc nie chciałem prowokować niebieskich.jeśli chodzi o moją jazdę, to nie gumuję, ale po czerwonym polu często jeżdżę. tutaj http://www.logisticsservice.pl/~tescik/ixil/ masz filmik z mojej jazdy - jakieś 270km/h na poznańskiej... - żeby nie było że jestem gołosłowny.jakoś głowicę mam w porządku i nic złego w motocyklu mi się nie dzieje.jak śnieg stopnieje, to będę wymieniał świece i wrzuce foto na serwer, żebyś mógł sam zobaczyć, że się nie potopiły :evil:.być może sprzęty, które wybuchły, o których piszesz zrobiły to z innego powodu (zaniedbania serwisowe/eksploatacyjne), a zmieniony wydech, to tylko zbieżność.no - chyba że to ja mam jakiś diamentowy motocykl, którego nic nie może ruszyć - ale masa znajomych też ma puste, na których jeździła bez zmiany dysz. Kolega w 7ce (A!ntek) zmienił dysze, wyregulował jak trzeba i wtedy mu wybuchł - więc wątpię, żeby to było takie proste jak mówisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Ja chciałem tylko zanaczyć, że mnie w 7ce nic nie wybuchło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Ja chciałem tylko zanaczyć, że mnie w 7ce nic nie wybuchło.Oj, faktycznie.przepraszam.dobra, to inaczej:A!ntek zmienił, pojeździł troszkę, sprzedał i wtedy wybuchło.na jedno wychodzi - chodziło nie o prawa własności, tylko o procedurę wybuchania silników i jej związek z pustymi wydechami, bez modyfikacji gaźników.chyba się zgodzisz?Ari przerabia wydechy, też gaźników nie rusza i jakoś nikomu sprzęt się nie rozsypał. PS-a nie... jakto nie wybuchło? wybuchło, tylko wcześniej i na oryginalnym silniku i wydechu - następny argument przeciw Piotrkowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 a jakie są oznaki pęknięć w głowicy, rozumiem że pękają mostki pomiędzy kanałami zaworowymi i otworem świecy i to pewnie na skutek rozszerzalności cieplnej, chodzi mi jak mozna stwierdzić że głowica jest uszkodzona bez ściagania jej, co więcej czy jest możliwa jazda z tak uszkodzoną głowicą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Szanowni adwersarze ja opisuję Wam moje spostrzeżenia i nie chciałbym zostać złą wróżką która po fakcie z wielką satysfakcją stwierdza " A nie mówiłam ".To są wasze motocykle ukochane i o innych nie chcecie nawet myśleć a ja nie mam najmniejszego zamiaru wybijać Wam tego z głowy.Odnośnie pytania o objawy :Szybkie grzanie silnika( szybsze niż zaraz po nabyciu motocykla), gotowanie płynu podczas jazdy po mieście i pod koniec dymienie parą z wydechu. Wtedy to już naprawdę koniec jazdy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alf007 Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 A ja mam pytanie miałem z wydechu wyjętą przegrode chyba ostatnią to też szkodzi (honda hornet) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Prawdę mówiąc nie wiem ale na pocieszenie Ci powiem że w 1980 roku lekarze usuneli mi 3/4 żołądka i jeszcze żyję.Poważnie to dowiesz się ile straciłeś mocy jak postawisz moto na hamowni i porównasz z orginałem.Jeden z moich przedmówców kupił wydech IXIL za 1000 zł. i brakło mu 150 zł. na sprawdzenie różnic w mocy. Dla mnie osobiście jest to dziwna sytuacja. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.