zbyhu Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Czolem! Po jakim przebiegu powinno sie robic rozrzad w XJ 600?Napisal do mnie jeden gosc zainteresowany kumpnem wlasnie takiego motocykl i prosi o zobaczenie maszyny (jest w Bedzinie).Wymienil mi kilka rzeczy, ktore podobno byly robione w moto - m. in. rozrzad. A motocykl niby ma przebiegu 25 tys km (rocznik 98 ).Wydaje mi sie, ze cos szybko ten rozrzad sie sypnal. Wydawalo mi sie, ze przebieg do takiej naprawy powninien byc conajmniej 2x wiekszy...Jak to w koncu jest? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Ja w mojej za pierwszym razem wymieniłem przy przebiegu 32 tys.km.Był juz ponoć wyciągnięty, ale nie było najgorzej.Drugi raz przy przebiegu prawie 64 tys; także wychodziło by na to, że średnio wytrzymuje około 30 tys.km. Napisal do mnie jeden gosc zainteresowany kumpnem wlasnie takiego motocykl i prosi o zobaczenie maszyny (jest w Bedzinie). A czy ten kolega, to czasem nie jest forumowy kolega CIFER?? Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 W obu przypadkach wydaje mi się to podejrzane, ale chyba znam przyczynę awaryjności łańcuszków rozrządu w tych i podobnych motocyklach z tamtego okresu.Jeżeli się mylę to poprawiajcie natychmiast.Po słynnym trzęsieniu ziemi w Kobe na kilka miesięcy przerwano produkcję w lokalnych wytwórniach kooperujących z przemysłem motocyklowym.Między innymi fabryka DID produkująca łańcuchy rozrządu, felgi i szprychy do chopperów, producent świec ND i kilka innych.Wtedy właśnie aby nie przerywać produkcji podczas montażu stosowano łańcuszki TURMAX wiele tańsze i gorszej jakości. To samo dotyczy producenta napinaczy i prowadnic rozrządu.W tamtym czasie sprzedawałem łańcuszki obu firm a później tylko TURMAX.Krótki przykład rozrząd cbr600 DID=650zł. /TURMAX 200zł. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 17 stycznia 1995 nad ranem, czyli Twojego motocykla to nie dotyczy ale mimo to mógł być tam założony inny łańcuszek niż DID.Sporo XJ-tów przewineło sie przez mój warsztat i prawdę mówiąc nie przypominam sobie przypadku wymiany łańcuszka przed 50ką.O ile dobrze pamiętam to Yamaha stosuje w tych modelach napinacz z listwą zębatą i zatrzaskiem czyli winę za nierównomierne wyciąganie się łancuszka ponosi zbyt sztywna szyna prowadnicy łańcucha. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Czolem! Owszem, chodzi o Cifera...Tak mi sie wydawalo po trochu, ze jest z 4um, ale nie bylem pewny :oops:.No, to znaczy, ze ja sie mylilem z tym rozrzadem :P.Dzieki za info i sprowadzenie mnie na dobra droge :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Chodzi moze o czarna XJotę? :) Z owiewką jeśli tak to fajny sprzęt fajnie utrzymany tak mi sie przynajmniej wydaje Kiedys pomagaliśmy innemu kumplowi z forum kupić moto, a przy okazji jeszcze sie przejechaliśmy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Niestety te 50 tys. km nie zawsze się potwierdza, często już przy 30 z kawałkem są problemy. Ale 25 tys to nie 30 z kawałkiem, trochę mało jak na wymiane rozrządu.Inna sprawa - napinacz w XJ jest "stopniowany" inaczej mówiąc ma ząbki które zaskakują przy pewnym zużyciu. Czasami łańcuch zaczyna postukiwać, a wystarczy tylko poczekać aż rozciągnie się bardziej i zaskoczy na następny ząbek i jest OK. Może właściciel słysząc pierwszy grzechot zabrał się do roboty :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Chodzi moze o czarna XJotę? :) Z owiewką jeśli tak to fajny sprzęt fajnie utrzymany tak mi sie przynajmniej wydaje Kiedys pomagaliśmy innemu kumplowi z forum kupić moto, a przy okazji jeszcze sie przejechaliśmy :P Witam wszystkich,tak, ta XJ-ta jest czarna i ogolnie spoko, no ale wiadomo - diabel tkwi w szczegolach :-) Lukasz, znasz ten konkretny egzemplarz z Bedzina?PozdrCifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Witam wszystkich, tak, ta XJ-ta jest czarna i ogolnie spoko, no ale wiadomo - diabel tkwi w szczegolach Lukasz, znasz ten konkretny egzemplarz z Bedzina? Pozdr Cifer Sam to ją mało znam ... chociaz rozmawiałem o niej pod kątem kupna :) Wiem tylko kto ja zna lepiej :P kolega Terrorist Jak wróci z browark powinien sie odezwać chyba nieco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JRK Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Oto ja we własnej osobie :banghead: XJ Diversion z 98 roku ma do sprzedania mój kumpel z Będzina. Z tego co pamiętam to licznik jest w milach wiec 25000 mil to ok 40500km tak przynajmnije wyliczył mój telefon :evil: Motorek naprawdę polecam bo jest w świetnym stanie, ma 1-no sezonowe gumki, nowy rozrząd, 1-no sezonowy łańcuch z zębatkami i ogólnie jest dopieszczony. Silniczek pięknie chodzi a motorek się pięknie prezętuje. Maszynka naprawde robi wrażenie. Mam nadzieje że troche pomogłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cifer Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Widac, ze troche pojezdzila ta XJta w tym sezone - tylna guma byla do wymiany:)(co zreszta wlasciciel sam mi pokazal). Generalnie mi sie ta Yamaszka tez podobala.Z tego, co pamietam to licznik po przeliczeniu dawal 25 tys km, ale moze slabo pamietam - 40000 to bardziej realny przebieg jak na '98. Kolejne pytanko w temacie moto sciaganych z UK/Japonii. Czy w Polscekoniecznie trzeba przerabiac reflektor, ktory jest przystosowany do ruchu lewostronnego? Pozdr,Cifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 . Kolejne pytanko w temacie moto sciaganych z UK/Japonii. Czy w Polscekoniecznie trzeba przerabiac reflektor, ktory jest przystosowany do ruchu lewostronnego?Ja pojechalem na pierwszy przeglad- pan popatrzyl(zreszta bardzo wporzo,sam smiga R6) pogadalismy na temat motorkow i tyle :banghead: Nikt sie o to nie pyta czy przerobiony czy nie-myslisz ze te wszystkie motocykle sciagane z USA sa przerobione? Wszystkie swieca symetrycznie. Takze tym nie ma sie co przejmowac-jak przywieziesz to na pewno zarejestrujesz bez najmniejszego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.