Mimo_ck Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 przebieg niestety oryginalny przekracza 50 tys Dlaczego niestety???Wolałbyś sie cieszyć,widzac na liczniku 30-pare tysiecy(jak dziwnym trafem 90% motocykli w ogłoszeniach).Potem sie naiwni dziwią,że sprzet z tak małym przebiegiem :lol: sie sypie.A nie pomyślą,że tam może przed tymi trzydziestoma tysiącami "1" brakuje. :lol: :lol:Oryginalny przebieg w starszym motocyklu to bardzo duży plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 WitamJeszcze jeden głos do dyskusji.Otóż zasięgnołem informacji u Ÿródła. Porozmawiałem z serwisantami motocykli policyjnych w Wawie. Pan powiedział, że wszystkie motcykle policyjne używane, dostępne na rynku wtórnym sš po wypadkach. Jesli już sprzęt jest na aukcji policyjnej to jest gwarancja, ze miał dzwona. Najczestrze uszkodzenia to pogięty widelec, uszkodzone przednie koło, główka ramy potrafi nie trzymać geomtrii, oraz owiewka (w hondach bardzo droga). Z racji tego, ze policyjne moto majš gmole, to również owe gmole sš pogięte lub ich niema. Te informacje troche ostudziły mój zapał co do kupienia policyjnego CBX'a.W zwišzku z tym ponawiam pytanie do forumowiczów.Jak podejĹć do motocykla mocno używanego i po dzwonie, aczkolwiek mocnego i sprawnego (jeżdżÂšcego)? PozdrawiamKarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Karol -> widziałeś na własne oczy ten konkretny motocykl? Może wcale nie jest po dzwonie? Albo uszkodzenia są bardzo małe? Mój sąsiad pracuje w warsztatach policji i też kiedyś przyniósł wiadomośc że jest do sprzedania CBX 750 a niewspominał nic o dzwonach. Przebieg 50 tys na 10 letni motocykl to raczej bardzo mało. Mnie bardziej by martwiło że sprzęt mógłbyć eksploatowany głównie w mieście A tak zartem odnoścnie ostatniego pytania: nadczym Ty się zastanawiasz? Masz do kupienia w atrakcyjnej cenie mocny (szybki) motocykl po lekkim dzwonie. Takie sprzęty w Polsce sprzedają się jak ciepłe bułeczki więc się pośpiesz zanik ktos inny go nie kupi :) [/u] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Miałem kiedyś okazję pojeździć takim mniejszym troszkę cudeńkiem. Konkretniej była to Honda CBX 650C Night Hawk, jeździło się tym rewelacyjnie, przyśpieszenie powodowało przyspieszony rytm serca, wygodna pozycja i nienaganne prowadzenie, bardzo łatwa do wyczucia nawet dla niedoświadczonego kierowcy, hamulce całkiem przyzwoite jak na 83r.Podobno silnik tych maszynek jest nie do zdarcia a wersja policyjna to w zasadzie to samo czym jeździłem, tyle że 750ccm. Wydaje mi się że 750 jest nieznacznie większa gabarytwo ale może mi się tylko wydawać. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Miałem kiedyś okazję pojeździć takim mniejszym troszkę cudeńkiem. Konkretniej była to Honda CBX 650C Night Hawk' date=' jeździło się tym rewelacyjnie, przyśpieszenie powodowało przyspieszony rytm serca[/quote'] To ta, na której ruszałeś z dwójki z obawy, że nie okiełznasz mocy drzemiącej w potworze i Cię poniesie? ;) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 To ta, na której ruszałeś z dwójki z obawy, że nie okiełznasz mocy drzemiącej w potworze i Cię poniesie? ;) To o czym piszesz to moja pierwsza w życiu jazda na japoćczyku. Miałem wtedy 14 lat i byłem posiadaczem Czopera Ogara 200 kiedy znajomy dał mi się bryknąć CB 650C z 80r. Fajnie było zwłaszcza, że przed Hondą największy motocykl jaki dosiadłem 1 raz to była MZ 150. CBX 650C Night Hawk o którym piszę, należał do Piotrka z Wiśniowej, który rozbił ją na psie. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Sam kiedyś widziałem jak policjant na CBX zaliczył dzwona wjeżdżając między samochody na światłach... złapał się za plecy i czym prędziej na chodnik. A może jesteś zainteresowani VFR 750P :>http://hirovfr.ld.infoseek.co.jp/misc/vfr750p2.jpghttp://hirovfr.ld.infoseek.co.jp/rc24/vfr750f.jpghttp://www.ne.jp/asahi/rjoo/area88/zukan/b...bike/vfr750.htm Albo VFR 800 :>http://www.eonet.ne.jp/~gang/gang-parts/wh...trol-bikes.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 A może jesteś zainteresowani VFR 750P :>http://hirovfr.ld.infoseek.co.jp/misc/vfr750p2.jpg W Tokyo drogówka ściga piratów drogowych na FZ 750 ;) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Mogę co nieco napisać, bo używałem CB 650 SC (CBX 650 E)Nighthawk '85 przez dwa lata. Silnik CBX-a jest świetny i nie do zarąbania (pod warunkiem prawidłowej obsługi). Hydrauliczna regulacja luzu, wał kardana, hydraulicznie sterowane sprzęgło, dwie tarcze z przodu, przeglądy co 12 kkm, 6-cio begowa skrzynka z wyświetlaczem biegów, wskaźnik ilości paliwa to w latach 80-tych szczyt techniki. 73 KM i ca 55 Nm dawało mi wiele radochy. Jedyne zastrzeżenia miałem do nieco miękkiej ramy i wiotkiego przodu, ale to przypadłość wszystkich motocykli z tamtych lat. Teraz maszyna jest w rękach Pawla i jest jeszcze bardziej zadbana - przy takim traktowaniu jeszcze długo będzie cieszyć swoich właścicieli. http://www.bikepics.com/pictures/270159/http://www.bikepics.com/pictures/270148/http://www.bikepics.com/pictures/270160/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 14 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 A propo policji na motocyklach.Na swiecie jeżdżÂš na prawie wszystkim.Goldwingi, Harleje, VFR-ki... VT600 czemu nie? A moze CBR900RR?Nawet na mopedach.polecam:http://membres.lycos.fr/scawin/cops.html PozdrawiamKarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasol Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 A mi udało się kupić cbx-a policyjnego z przetargu. Stan super, a cena ... groszowa, ale pisał nie będę bo niektórych mogło by powalić że aż tak niska. Motocykl przepiękny, ma otarcia na gmolach i ... tyle. śmiga przecudownie a wygląd i brzmienie powala wszystkich. Szukałem dobrych parę lat tej konstrukcji i udało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Prosze bardzo - policyjny 900 RR i XX: http://membres.multimania.fr/scawin/moto/cops_gb_8.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 A mi udało się kupić cbx-a policyjnego z przetargu. Stan super, a cena ... groszowa, ale pisał nie będę bo niektórych mogło by powalić że aż tak niska. Motocykl przepiękny, ma otarcia na gmolach i ... tyle. śmiga przecudownie a wygląd i brzmienie powala wszystkich. Szukałem dobrych parę lat tej konstrukcji i udało się. Archeolog. Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 fotki pokaż :) fajną opcją są też Kawki KZ 1000 Police klepane przez ładnych parę lat w niezmienionej formie :) Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasol Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Archeolog. Wolę starą dobrą i sprawdzona konstrukcję jak jakiś współczesny gejowóz ... :) Przykładem może być następca starej dobrej Africa Twin czyli Varadero - plastikowy szmelc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.