Skocz do zawartości

Silnik V do Junaka:)


Randy T.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wolalbym jezdzic na orginalnie odrestaurowanej WFM czy WKS niz na tym "czyms". Szczegolnie ten zolty jest tak paskudny :x , ze juz dawno czegos takiego nie widzialem :evil: . Zastanawiam sie po co tracic czas, pieniadze i sily na wyprodukowanie takiego gowna :banghead: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Widziałem już kiedyś te zdjęcia. Ten żółty jest rzeczywiście paskudny i oczywiście jest to ta sama konstrukcja silnika co na moich zdjęciach ale na 99,9% to nie ten sam egzemlarz. Można zatem przypuszczać, że gdzieś w kraju kwitła produkcja takich dziwolągów :banghead:. Ten drugi, a raczej Hybryda nr 1 wygląda znacznie lepiej i na pewno lepiej sie spisywał. Sądząc po tablicy rejestracjnej samochodu za płotem motocykl ten jeździł nie tak dawno i to o ile sie nie myle w okolicach Poznania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie jest ze zlotu z krotoszyna

 

a na mój gust to silnik z bazaru i z tego żółtego parcha to ten sam egzemplarz

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie jest ze zlotu z krotoszyna

 

a na mój gust to silnik z bazaru i z tego żółtego parcha to ten sam egzemplarz

 

Możliwe, o ile założymy że został wyciągnięty z ramy i poddany "usprawnieniom" typu: filtr oleju, wypusty na chłodnice oleju oraz manometr, zeszlifowanie pasków z lewej pokrywy i wypisakowanie całego silnika + jakiś napęd po stronie sprzęgła (nie wiadomo do czego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....cene ten silnik też miał piękną 6000 zł:banghead:.....

 

Gość od silnika ocipiał ze szcześcia 8O. Chyba za dużo już ich zrobił i mu totalnie odbiło

za 6000 PLN to można kupić 2 intruderowskie silniki 1400 ccm, a jakby się dobrze pokręcił to i ze 3 by kupił.

 

Ja też nie wiem po co robić takie pasztety jak te dwa na zdjęciach. Ani to jeździ, ani wyglada, jeno kupę kasy kosztuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

...poza tym orginala zawsze mozna sprzedac- jak juz cie przycisnie a z takim czyms to tylko klopot. Ja sam sprzedalem juz pare moich weteranow i nigdy nie mialem problemow ze sprzedarza, bo byly prawie w 100% orginalne.

A ze podczas takiej przerobki niszczy sie potrzebne czesci do renowacji- to juz nie wspomne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mnie pomysl Junaka V tez meczy od 15 lat:) ale nie porywam sie. Co do tego Zoltka, to minalem go zatartego kiedys na trasie na zlot do Gniezna - jakos tak w 95 chyba. Zazygany olejem i zatarty na amen. To moze jednych zniechecic a innych odwrotnie. Jednak do takiej rzezby to potrzeba co najmniej kilkunastoletniej praktyki z roznymi klasykami.

 

Kiedys w programie o R75, taki niemiecki mechanik ktory od 50lat sklada tyko Sahary powiedzial piekne zdanie:

"skladam te motocykle od 50 lat, ale dopiero teraz zaczynam rozumiec ten silnik"

 

A co do V-ki ze SM sprzed lat, to chcialbym ten motocykl zobaczyc i uslyszec - pieknie odrestaurowany oryginal z silnikiem V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...