Skocz do zawartości

Wymiana kierownicy w CBR


zalmen3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie dotyczy tego na co zwrocic uwage przy wymianie kierownicy w cbr... konkretnie czy wystarczy po prostu odkrecic stara przelozyc osprzet i zalozyc nowa, czy sa jakies wazne rzeczy do wykonania typu wywarzenia ( :?: ) czy cos takiego... nie chccialby miec pozniej jakis problemow podczas jazdy 8O wiec wole zapytac :oops:

 

Dzieki za odpowiedzi :)

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie... dla pewności idz do sklepu i zważ na wadze elektronicznej czy połówki kiery mają równą mase' date=' potem jeszcze policz środki cieżkości... oraz centralne momenty bezwładnosci...:)[/quote']

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D

Taaa wiem, ze wykazalem sie kompletnym brakiem wiedzy w tym temacie, ale nie ukrywam, ze nie jest ona za duza :D

 

A tak na powaznie... czy waga laboratoryjna Metler Toledo typ AB204-S o d= 1mg i e= 0,1 mg bedzie odpowiednia do wykonania czynnosci wazenie porownawczego :?: :twisted:

 

Pozdrawiam :D

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie... dla pewności idz do sklepu i zważ na wadze elektronicznej czy połówki kiery mają równą mase' date=' potem jeszcze policz środki cieżkości... oraz centralne momenty bezwładnosci...:D[/quote']

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :) :D :D

Taaa wiem' date=' ze wykazalem sie kompletnym brakiem wiedzy w tym temacie, ale nie ukrywam, ze nie jest ona za duza :D

 

A tak na powaznie... czy waga laboratoryjna Metler Toledo typ AB204-S o d= 1mg i e= 0,1 mg bedzie odpowiednia do wykonania czynnosci wazenie porownawczego :?: :twisted:

 

Pozdrawiam :D[/quote']

Nie wiadomo czy waga kierownicy nie przekroczy jej zakresu pomiarowego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie proste a odpowiedzi jajcarskie, dlaczego człowieka nie uświadomicie o ustaleniu kierownicy na takich niedużych kołkach wystających od spodu. Dla mechaników sprawa jest oczywista.

Przed dokęceniem połówek kierownicy na gotowo należy wykasować luz odpychając równocześnie od siebie siedząc na miejscu kierowcy.

Jeżeli tego nie dopilnujesz to może się zdarzyć że lewa połówka bedzie np. bardziej w przodzie niż prawa i przy kołach ustawionych w osi będzie nicałkiem prostopadła do tej osi.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...