paho Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Hejka...no to teraz będziecie mieli niezła polewke...Otóz z powodunadwyżki częsci postanoweiłem sobie poskądać crosa...Mam przód wzmacniany z jawy ts 350....rame wzmacnianą z wsk 175...koła...tutaj moje pierwsze pytanie...mam dać koło do tyłu 18 cali a na przód 19 cali czy na przxód 18 cali a na tył 16???No i następne pytanie czy dawać silnik z jawy ts 250 czy z wsk 175??I ostatnie pytanie jakie mam zrobić przełożeniue??ile zębów na ile.....??sory za dziwne pytania no ale niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Przód od Jawy ma mały skok jak na coś takiego. 16 cali w teren to za mało (i opony kostki łatwo nie dostaniesz) z tyłu 18 na przodzie min. 19 najlepiej 21 cali.Silnik WSK 175 ma dość fajna charakterystyke jak dla przyszłego "crossa" tylko 4 bieg za długi i najlepiej założyć dużą zębatkę na tył.Przełożenie dla WSK 175 przód 14 tył do 55 zębów (kumpel ma takie i motorek wymiata konkretnie) ogólnie był podobny temat http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=19728a tu temat o moim patencie http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=18936 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Grudnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Najbardziej optymalnie, no i najmniej kosztochłonnie byłoby założyć na tył 19, a na przód 21. Wtedy masz szeroki dostępo do tanich opon. Z 18-takmi jest już gorzej, a o 16-tce z kostą lepiej zapomnij. Jeżeli chodzi o silnik tobym wstawił od Jawy. To dobra i sprawdzona konstrukacja, a przy tym tania w utrzymaniu. Jeżeli chodzi o przełożenia postaraj się postawić na moc kosztem prędkości, bo i tak wstawisz dość słaby silnik. Ja bym Ci proponował zestaw 15 przód i 48 tył. Do tego dobry łańcuch odporny na wodę, błoto itd. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 6 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 daje jednak silnik z cz 350....tylko mi teraz powiedzcie czy rama z wsk jednoramowa to wytrzyma czy dać rame kołyskową z wsk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Dwu-ramówka nie była mocną ramą pękały w nich miejsca przy główce ramy widziałem kilka sztuk z pęknięciem belki pod silnikiem ogólnie nigdy nie próbowałem i nic chciałem robić żadnych tego typu przeróbek na tej ramie.Silnik od CZ 350 do obojętnie której ramy WSK będzie za mocny i za ciężki lepiej o tym zapomnij dla własnego bezpieczeństwa zwłaszcza, że chcesz tym wariować w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 ja ci jednak proponuje silnik od jawy TS 350 bedzie mniej awaryjny niż od CZ 350, tylko z CZ 350 można wsadzić sprzegło do TS bo w jawie sie sypało od czasu do czasu a CZ miały mocnijesze, przełozenie takie jak polecił Dominiki mam jeszcze pytanie do Dominika czy 19` są naprawde tańsze i bardziej dostępne niż 18` bo mi sie wydawało ze 19, 17 nie są tak łatwo dostępne a jak są to i cena nie jest taka łatwa do przełknieciapzdr łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Ja nigdy nie miałem problemów z dostępem opon "kostek" na 18 cali, widziałem ze na 19 tez trochę tego jest .Jeśli chodzi o 17 to tylko szosowe lub uniwersalne do dużych turystycznych enduro kostki nie znajdziesz :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 Witam. Na początku pozdrawiam wszystkich enduromaniaków i ich motocykle. Podobnie jak paho przerabiam motocykl szosowy na enduro. Niedawno kupiłęm JAwe TS 350, dosc duzo o nim poczytałem i doszedłem do wniosku ze bedzie się nadawał na enduro (ale nie do skakania tylko do np. szybkiej jazdy przez lasy, pola itd.) W tym celu kupiłem przednie zaiweszenie, pompowane, o 18 cm dłuższe niż oryginalne, teraz jeszcze musze tylko z tylnim zawieszeniem pomyslec, bo wahacz w Jawie jest zbyt mieki i zbyt szybko wyrabiają sie tulejki na nim. Ale to jeszcze nie teraz. Narazie mam pewien problem z przednim zawieszeniem. Bo jak narazie nie pasuje mi sztyca z tego nowego zawieszenia do główki ramy z Jawy. Myślałem więc na tym żeby wmontować tylko same lagi do półek oryginalnych. Po tych długich rozwodzeniach czas na pytanie :) Czy oryginalne półki wytrzymają przy ostrzejszej jeździe w lekkim terenie (pola, lasy itd.)Pozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Qrde. Chcę sobie kupiś jakieś enduro. Myślałem żeby poskładać sobie coś samemu ale efekt końcowy może być różny (najczęściej jest kiepski). Teraz myśle żeby kupić rame od jakiejś DT 125 i wsadzić silnik o ETZ 150. Widziałem kiedyś takie cos na allegro. Ile może kosztować taka rama i co myślicie o takim połączeniu?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek DT Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Rama od DT 80 i DT 125, a nawet od DT 175 jest w sumie identyczna. Ja kupiłem na allegro za 300 zł w super stanie pomalowaną :). Co do silnika - od MZ 250 nie wejdzie, nie ma szans, i jeszcze kwestia zembatki napędowej, bo w MZ jest z drugiej strony. Zobacz do tematu "Wszystko o YAMAHA DT" tam sa foty mojego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Rama od DT 80 i DT 125, a nawet od DT 175 jest w sumie identycznaChyba tylko tych bardzo starych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek DT Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 No tych roczników 84 - 88, jeden koleś na allegro ma rame od LC 2 za 420 zł, pogadaj z nim, potarguj sie coś i powinna Ci spasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Chciałem wsadzić silnik ok ETZ 150. Włśnie widziałem kiedys na Allegro jak jakiś allegrowicz takie coś sprzedawał. Tylko właśnie boje się o tą zębatke. Tak myślałem żeby po prostu odwrocic koło. Zależy od konstrukcji wachacza. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Musiałbym to zobaczyć. A ten gość z allegro ma to jeszcze wystawione?? A rama od 80 jest tak samo wytrzymała jak od 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek DT Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Chyba ma, a jak nie ma to gdzies mam kontakt do gościa. Te motocykle rózniły sie prawie tylko pojemnością silnika. Kiedyś koleś miał zółtą YZ 80 z silnikiem od ETZ 150 i zapewne o tą Ci chodzi. Koło w DT można bez problemu obrócić tylko zostaje Ci kwestia dospawania na wachaczu klina ktory bedzie trzymał bęben zeby sie nie obracał, no i hamulec też trzeba jakoś zrobić 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 byłbym wdzięczny za kontakt. Pozostaje jeszcze kwestie wydechu. W MZ jest rama otwarta a w yamasze zamknięta. Wydech wychodzi po środku cylindra i nie wiem jak można wyprowadzić kolanko od wydechu. Musze dorwać jakąs rame to wtedy będę się zastanawiam.PzdrAHTOH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.