Skocz do zawartości

Virago 535


Gość jarson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

VIRAGO 44KM przy 7500obr./miN 47Nm przy 6000 obr./min A DRAGSTAR 40KM przy 6500obr./min

 

50Nm przy 3000 obr./min czyli wystarczy 3 tys obr/min żeby prawie ze postawic maszynke dęba

Edytowane przez mariuszkalisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://bikepics.com/members/kaka/92virago535/

 

dla przypomnienia sprzedam - szczegóły w Sprzedam Motocykl - zdjęcia j/w

moja też jest 2YL...... a jest z '90 roku ale jest rozdławiona w briefie ma 34kM - wystarczył zdjąć kryzy czy jakoś tak(robił to motomechanik) i leci 140 km/h i więcej

 

kaka

 

VIRAGO 44KM przy 7500obr./miN 47Nm przy 6000 obr./min A DRAGSTAR 40KM przy 6500obr./min

 

50Nm przy 3000 obr./min czyli wystarczy 3 tys obr/min żeby prawie ze postawic maszynke dęba

 

piszesz żę można postawić dęba co ? Virażkę jeszcze sobię wyobrażam ale Draga :icon_mrgreen: :cool: :D :D :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Kolegów!

Mam pewien problem w swojej Virażce. Przekręcam kluczyk na On i ustawiam przycisk na RUN. i słychac takie szybkie lekkie stukanie. Jak biore na OFF to ustaje. I nie moge go odpalić. Kręci rozrusznikiem ale nie odpala i cal czas słychac to szybkie stukanie. Mieliscie kiedys taki problem? Co to moze byc? Na pewno cos z elektryką. Przeczyscilem klemy ale nic nie pomaga. Moze jakis przekaźnik. Doradzcie!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekręcam kluczyk na On i ustawiam przycisk na RUN. i słychac takie szybkie lekkie stukanie. Jak biore na OFF to ustaje. I nie moge go odpalić. Kręci rozrusznikiem ale nie odpala i cal czas słychac to szybkie stukanie.

Pompa paliwa pracuje tak jak powinna.

Przyczyna niepalenia (najbardziej prawdopodobna): mało paliwa -> trzeba dolać i zobacz co się wtedy będzie działo :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krasnal rację masz...

Przełącz na rezerwę i daj na "ssanie" ... Kiedyś też taki problem miałem.. aż po znajomych dzwoniłem.. odkręciłem siodło....patrzę co jest grane......a to po prostu nie dostawał paliwa....

Diagnoza jak najbardziej prawidłowa....miałem to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja miałem tak samo, ale mimo wszystko nie dała sie odpalic, (swoja droga niezle musielismy wygladac z kumplami jak probowalismy odpalic "na pych", hehe)

W koncu przyjechała laweta i zabrala ja do serwisu... Jeszcze nie wiem co sie stało, ale rozmawiałem przez tel. z mechanikiem, a ten radosnie oznajmił, ze przez cały dzien nie mogli jej odpalic... Rrany boskie, jakby mogli tobym jej do nich nie wstawiał. hehe :icon_mrgreen:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hej hej - widzę że na forum to panuje sezon zupełnie jak na drogach :banghead:

witam wszystkich bardzo serdecznie jako świeżo upieczony posiadacz Wirnika...

no i jak to zwykle bywa oczekuję kilku porad :smile:

moja piękna to rocznik 97 - od dwóch lat na polskich drogach, gdzie za dużo nie podróżowała; troszkę zaniedbana wizualnie (no ale od tego zima żeby to zmienić przecież); technicznie prawie bez zarzutu - lekko niepokojące odgłosy podczas kręcenia rozrusznikiem - o rozruszniku już czytałem co nieco w tym temacie, na to więc przyjdzie czas;

czytałem też o kraniku i pierwsze pytanie - jak bardzo wymagane jest w ogóle jego używanie - tzn. zmienianie z on na off? koleś od którego kupiłem bowiem nawet nie wiedział o jego istnieniu...

poza tym słyszałem z ust mechanika taką ciekawą sprawę - gdy odpala się zimną maszynę na ssaniu, pod żadnym pozorem nie wolno "gazować" jej, gdyż świece prawdopodobnie trafi szlag; prawda li to? poza tym jeszcze czytałem na forum, aby nie gasić nie rozgrzanego motocykla - czym to grozi :cool: ?

okazało się również, że w tylnym kole mojej nowej kobiety :clap: szprychy można było dokręcać w palcach (koło oczywiście "kopało"); czy w takim wypadku można przeprowadzić tzw. "centrowanie"? podejrzewam że można, ale czy należy to robić w profesjonalnym serwisie?

wiem, że po zakupie przed sezonem zalecana jest wymiana płynów - czy wchodzi w to również olej w lagach?

aha i jeszcze, ma ona nieco ponad 53 tyś. km... więc rozumiem że również powinienem zrobić gruntowny przegląd? [edit] co się powinno wymienić i ile też to może kosztować;

 

uff...na razie to tyle ;)

zastanawiam się, czy komuś będzie się chciało to czytać ?

jeśli tak to chwała mu za to, a jeśli ktoś na dodatek odpowie na te moje niejasności to...nie wiem... pójdzie do nieba, to pewne :icon_razz:

pozdrawiam!

 

 

aha, dam sobie głowę uciąć, że o czymś zapomniałem... ;)

Edytowane przez _dono_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj dono ...

 

 

Jeżeli chodzi o kranik.. to zdaje się że chodzi Ci o rezerwę.Włączasz rezerwę kiedy po prostu silnik zaczyna się krztusić od braku paliwa.... Przełączasz na res.. czekasz chwilkę... i gada normalnie. Szukasz wtedy jakiejś stacji benzynowej :P co by dopełnić zbiornik.

 

 

Zimą ogólnie nie powinno sie "gazować" motocykla zanim się porządnie rozgrzeje. W sumie to dotyczy też lata... jeżeli chłodne :smile: ;) A dlaczego.... hmm naukowo Ci tego nie wytłumaczę, ale chyba o to, że olej jest gęstszy od zimna... i wszystko gorzej się tam porusza... etc. itd. (porównam to do panienki...... lepiej posuwać jak ciepła i wilgotna... niż zimna i obciera :biggrin: :biggrin: )

O kole tylnym ... zabierz je po prostu do serwisu... powinni mieć specjalne urządzenia pomiarowe... co by wycentrować koło... (sprawdź przy okazji czy oponki nie są popękane... bieżnik nie za płytki etc. )

 

Co do cen.. to nie wiem ile co powinno kosztować... zależy w jakich układach jesteś z mechanikiem ;)

 

Masz tutaj tablice różne i dane i szukane.. http://virago535.w.interia.pl/serwis.htm ;) Fajna stronka.... praktycznie wszystko czego potrzeba...

 

Dopytaj się poprzedniego właściciela co kiedy wymieniał... Olej (+filtr oleju) i świeczki bym wymienił na wiosnę tak czy siak... Dla zdrowotności..

 

Mam nadzieję, że w kilku procentach pomogłem.... Chociaż lepiej tu się pytać starszych wyjadaczy ;):D:D

 

 

Pozdro i gratuluję sprzętu..... (pochwal się fotkami jakimiś!! )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj dono ...

Jeżeli chodzi o kranik.. to zdaje się że chodzi Ci o rezerwę.Włączasz rezerwę kiedy po prostu silnik zaczyna się krztusić od braku paliwa.... Przełączasz na res.. czekasz chwilkę... i gada normalnie. Szukasz wtedy jakiejś stacji benzynowej :wink: co by dopełnić zbiornik.

 

Witam

Jak widac kolega tez nie wie, ze ma kranik w Virowce :icon_eek:)), no wiec jest z lewej strony pod tylnym wahaczem i wedlug mnie nie trzeba go zakrecac nigdy tego nie zrobilem przez cztery lata uzywania Virowki, chociaz ostatnio nawet go widzialem zagladajac w tamte okolice :banghead:))

Co do przegladu i wymiany plynow to ja mam zasade, ze zawsze po zakupie robie gruntowny przeglad i wymiane wszystkich plynow zeby wiedziec na czym jezdze i byc w miare pewnym, ze nic nie powinno sie stac. Robie tak zarowno w moto jak i w aucie.

 

 

Pozdr

 

BAT

Edytowane przez BAT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociaz ostatnio nawet go widzialem zagladajac w tamte okolice smile.gif))

 

hehe dobre :biggrin:

dzięki za szybkie reakcje;

z tymi płynami jest tak, że niby były wymieniane w maju (a maszyna miałaby zrobić ledwo pareset kilometrów), ale kto to sprawdzi? (pytanie czysto retoryczne :smile: );

jeszcze jeśli ktoś podpowiedział co z tym przeglądem po 50 tysiącach kilometrów to będę wdzięczny

jak to mówią: wszyscy ludzie wszystko wiedzą :biggrin:

 

a oto ONA:

=====1=====

=====2=====

 

(zdjęcia takie, jakie były na allegro - nie zdążyłem zrobić jeszcze swoich :icon_razz: ; jak się dobrze przyjrzeć, to widać wgniecenie na górnym tłumiku - ot, małe poprawki)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegos takiego jak przegladu po 50tysiakach...

 

zrob tak (czyli typowy przeglad co 6000km)

 

filtry (wszystkie)

olej silnika + kardana

swiece

czyszczenie , regulacja i synchronizacja gaznikow

regulacja zaworow

 

i powinno hulac :biggrin:

 

oczywiscie warto sprawdzic stan zawieszenia itd..

 

a co do tych wydechow w Twojej virowce to wogule jakies dziwne, bo normalnie sa skierowane do gory a nie do dolu

Edytowane przez Unix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...