Skocz do zawartości

Niedługo DT


Gość *DRUM*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!!! :banghead:

 

W najbliższym czasie, podejrzewam że jak śniegi znikną, mam zamiar zostać kolejnym szczęśliwcem i kupić Yamaha DT 80 LC2. I w związku z tym mam do Was wszystkich enduromaniaków pytanie. Co powinieniem sprawdzić przy kupnie, żebym był zadowolony ze sprzętu i nie kupił żadnego gó*na. Oraz na czym powinien polegać taki mały przegląd, który sam mógłbym sobie zrobić???

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dt bylo juz troche tematów.. looknij wstecz a znajdziesz wiele o LC2.

Sprawdź luz na wachaczu.. trzymasz motor i zapierasz noga o kolo..jeśli jeździ lekko na boki to kicha.. naprawa nie droga lae mozna sobie sporo krwi napsuć a sprzet z luzem na wachaczu masakrycznie miota... Posłuchaj silnika .. niepowinno byc zadnych stukuw szurania i tym podobnych .. elegancki silnik dt chodzi cichutko i bez zadnych dodatkowych egzotycznych efektów dźwiekowych. Popchaj kawalek sprzeta na wzuconym biegu zeby sprawdzic jak tam komprecha (badziewny test ale w skrajnym przypadku da sie wyczuć ze jest kiepsko). No wiadomo... sprawdz czy fele proste i niepoklepane. ogolnie czy jest prosty czy przednie lagi nie walone i czy nie wydojone za mocno.. tez da sie zrobic ale meczysz juz goscia i powoli spuszcza.. Łozysko w głowce.. jak masz luz to poł biedy ale dołek to wymiana.. tylny amor.. powinien tłumić a nie tylko odbijać.. Przejedz sie .. daj jej w palnik i zobacz jak idzie.. zablokowana do 80 powinna isc w mig bez zadnej zamuly.. wskazowka obrotka powyzej 5 tys powinna wystrzelic ... musisz wyczuc czy sprzeglo sie nie ślizga.. pytanko czy cylinder nominał.. jeśli tak to szybka rozkmina jak ten gość ją traktował a jesli po szlifie to kiedy on byl robiony i o ile licznik od tamtej pory nawinal.. looknij na klocki i tarcze... jesli klocki do wymiany to dojisz gościa a mocno zjedzona tarcza to kolejny pretekst zeby spuscił.. nie daj sie sciemniać ze zebatki i lancuch dlugo jeszcze pozyja bo to w 99% sciema.. komplecik jakies 150zł wiec facet musi po raz kolejny oposcic.. i tak do bulu .. jak ci sie nazbiera defektow a gosciu nie mieknie no to asta la niewiasta i szukasz nastepnego.. Powodzenia :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tekst kleszcza powinien byc umieszczony gdzies Tulustym drukiem zeby kazdy kto planuje kupic jakim motor (niekoniecznie Dt) mógl go przeczytac!

Nic dodac nic ując!

Pozdrawiam Veteranos! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że Dt to świetny sprzęcik (sam posiadam :) ) Jeżeli jest odblokowana, sprawdź jeszcze do ilu obrotów kręci, powinna coś około 12tyś. Ważną żeczą również jest sprawdzenie lózów przednik amorków poprzez chwycenie przedniego koła nogami i próba skręcenia kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki chłopaki, wielu rzeczy nie wiedziałem, ale już wiem :) To mi na pewno dużo pomoże przy kupnie ;) Jeszcze raz wielkie dzięki, jeśli ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe i dobre sposoby robienia małego przeglądu prosze o dalsze wypowiedzi. ;) :D :D ;)

 

EDIT: Enduras, mógłbyś mi przesłać fotki tej swojej DT na maila?? Jakby coby to mój mail: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz wsadzić jedynke i popchać moto lekko w przód tył i nasłuchiwac czy korba nie bije lub sowrzeń tłoka nie wypykany

zawsze wydoastaną sie jakieś dziwne odgłosy to skrzynia to coś tam i juz do gostka Panie a tam puka juz trza robić a jak trzeba robić to i trzeba opuścić

a i najwazniejsze nie kupuj niczego do "lekkiego" remontu :evil2:

 

;) widze KLESZCZ`u ze nie ważne gdzie sie mieszka to metody kupna moto te same :)

 

;) pozdrawiam lucas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacho 15 masz w 100% racje. Sam jak kupowałem naogladalem sie sporo różnych DT w tak zwanej wersji Egzotic... (czyli zrób to sam..) Ostatecznie kupilem wlasnie tą i nie załuje mimo ze musialem przy niej nieco pogrzebac.. zreszta teraz tez jestem w trakcie.. (w końcu zima, czas lizania sprzętów na sezon) Cięzko ustrzelic ładną DT ale widze że naprzykład Pinech'owi sie udało :) Co do rejestracji na motorower to faktycznie lepiej... bo 80ccm na motocykl potem ciezko sprzedać... el Kurczako.. znam te bol stary.. gdybym pewnego dnia nie poslap sobie 30 minut dluzej i zebrał szybciej dupe do kiosku to mialbym elegancką dt z 97 roku... ale sie wtedy wcurviłem... ale co tam ta co mam jest spoko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzałek widze ty tez z tych co wola wiedzieć czym jezdza ;) a nie kupic i modlic sie zeby sie nic nie działo.. Moja jak zloze zawieche z przodu tez juz bedzie mogla dostać certyfikat przejscia testu 8) Pamientam jaki mialem zal jak simek w ktorego odpicowalem i wladowalem duzoo bilonu szedł do żyda.. ale cena prawie rekordowa byla takze spox .. jakby co to lookać w podpis.. na bikepics jaki był piękny :) eh..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzałek widze ty tez z tych co wola wiedzieć czym jezdza

Ja jak kupie motocykl to w pojezdze z jeden dzień i rozkaład i robir to co trzeba zrobić i mam pewność na czym jeżdze . Pozostaje mi tylko rozkoszowanie się bezproblemową i bez awaryjna jazdą. Moja dewiza jest taka że raz a pożadnie. Swoją DT przygotowywyałem przez miesiąc a jeździłem tylko 2 tyg poetm stała 2 miesuące w garażu i czekała na kupca. Koles co ja kupywał jak ją zobaczył to nawet targować sie nie chiał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak trza... Mam tak samo.. jak cos mi nie pasi albo mam jakies watpliwosci to rozbieram robie i tyle.. wszystko ma byc w porzadku .. maszyna świadczy o właścicielu... :twisted: Po właścicielu też idzie poznać jak traktował sprzęta.. czy to żeźnik, flegmus czy inna sierota ktora za wszelka cene chciala stawiac na kapcia 10HP z gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...