Wojtas Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Witam! Jakie macie liczniki w crossach (o ile używacie), z tego co wiem to rowerowe się nieźle sprawują. Teraz nasuwa się pytanie jakiej firmy z jakimi parametrami, tak żeby był funkcjonalny (musi wyświetlać V-max powyżej 100km/h, czas jazdy, no i przebieg oczywiście).Jak widać nie mam wygórowanych wymagań :buttrock: Z góry dzieki za info!pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 w ogóle niepotrzebny Ci , im wiecej bajerów tym wiecej kasy tracisz przy glebiea jak juz chcesz to polecam produkty firmy sigma sport , miałem w rowerze górskim kiedys taki produkt chyba dopiero po 8 latach sie przekrecił od ciagłego topienia w jeziorze jazdy po mrozie, wiele razy go zgubiłem na zjazdach ,ale wiele wytrzymywał :!: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 główie chcę żeby mierzył ilość godzin wylatanych, a co do gleb to chyba nie jest bardzo narażony na uszkodzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Listopada 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Zwykła Sigma500 wystarczy + linka + ten magnetyczny piźdźik na taraczę. W Sigmę wprogramujesz średnicę felgi i już masz profi zestaw - daje prędkość, przebieg, godzinę itd. Jak chcesz więcej funkcji to np Sigma 800 (nie wiem czy są wyższe modele). Takie zestawy były montowane w nowych KTMach do 2003 roku. Świadczy to o tym, że w enduro takie rozwiązania sprawdzały się. W 2004 KTM zrobił duży pomarańczowy wyświetlacz, ale w modelach 2005 znów powrót do sprawdzonych, trwałych, niezniszczalnych wyświetlaczy, ale tym razem już Sigmy nie montują ino coś innego. Ale podobne. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Russian Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Zwykła Sigma500 wystarczy + linka + ten magnetyczny piźdźik na taraczę. W Sigmę wprogramujesz średnicę felgi i już masz profi zestaw - daje prędkość, przebieg, godzinę itd. Jak chcesz więcej funkcji to np Sigma 800 (nie wiem czy są wyższe modele). Albo sigma 1200, ktorej zaleta jest to ze mozesz wprowadzic 2 srednice kola i uzywac w motocyklu i rowerze. Minusem SIGMY (byc moze i innych) jest za kortki przewodzik od licznika do czujnika magnetycznego, ale mozna go spokojnie rozciac i przedluzyc przez dosztukowanie.Magnesik przyklejalem na poxipol i jest gites Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Nie będe zakładał nowego tematu bo sie nie opłaca :clap: Jakiś czas temu zamontowałem do Hondy licznik rowerowy Sigma X00 ( nie wiem jaki model) :clap: ale nie działał poprawnie :banghead: Po odpaleniou silnika cyferki skakały a przy dodawaniu gazu liczba wzrastała.... zdemontowałem i nie wiem co robić bo nie mam licznika :banghead: miał ktoś może tak?? macie jakieś sposoby na to?? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Znalazłem moją starą sigme 500 od rowera, już zamontowana, działa bez zarzutu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Hondy licznik rowerowy Sigma X00 ( nie wiem jaki model) ale nie działał poprawnie Po odpaleniou silnika cyferki skakały a przy dodawaniu gazu liczba wzrastała.... Może jest zła średnica koła albo licznik jest żle zaprogramowany :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Nie będe zakładał nowego tematu bo sie nie opłaca :clap: Jakiś czas temu zamontowałem do Hondy licznik rowerowy Sigma X00 ( nie wiem jaki model) :clap: ale nie działał poprawnie :banghead: Po odpaleniou silnika cyferki skakały a przy dodawaniu gazu liczba wzrastała.... zdemontowałem i nie wiem co robić bo nie mam licznika :banghead: miał ktoś może tak?? macie jakieś sposoby na to?? :buttrock: W mion simku bylo tak samo, ale nigdy sie nie dowiedzialem dokladnie dlaczego bo nie mialem czasu sprawdzic, podejrzewam ze to z winy zaklucen emitowanych na swiecy, bo dzialo sie to tylko przy wlaczonym silniku, zmienilem fajke, ale licznik sie zapodzial i nie mam jak sprawdzic, sprobuj z fajka, mozliwe ze tu jest problem. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Teraz zima to będe próbował :buttrock: sprobuj z fajka ale na jaką mam zmienić? obojętne?? Jest to dla mnie ważne bo nie mam żadnego licznika w Hondzie. Mam na bębnie wytartą "prowadnice ( jak to się nazywa ?? :roll: )" ślimaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Ja też mam elektroniczny w swojej XL-ce, musiałem go zamontować bo orginalny rozsypał się przy jakiejś glebie. :cry: Licznik działał poprawnie, ale teraz nie działa coś mu się popjep**yło. :? Teraz zamieżam kupić jakiś lepszy, wadą mojego licznika było to że jadąc w nocy nie dało się nic z niego odczytać bo nie miał podświetlenia.Rozwiązaniem jest przystawka podświetlająca (w katalogu Louis-a kosztuje 10 euro)Kolejną jego wadą było to że ekran robił się czarny gdy nagrzał się od słońca (wyglądało jakby kwarc się rozlewał, pewnie zwiększał swoją obiętośc od temperatury), jak postawiło się moto w cieniu to wszystko wracało do normy. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Teraz zima to będe próbował :buttrock: sprobuj z fajka ale na jaką mam zmienić? obojętne?? Jest to dla mnie ważne bo nie mam żadnego licznika w Hondzie. Mam na bębnie wytartą "prowadnice ( jak to się nazywa ?? :roll: )" ślimaka. wymien na inna/nowa, nieodpowiednia fajka jest przyczyna zaklocen sygnalu TV lub radiowego (choc to praktycznie to samo) Licznik rowerowy odczytuje impulsy, (dzieki indukcji elektro-magnetycznej) idukcja zas powodowana jest przez prad zmienny plynacy przez przewodnik lub magnes(z?) poruszajacy sie w poblizu przewodnika ( tak akurat jest w liczniku magnes powoduje powstanie pradu-sygnalu) Fajke sprobuj wymienic na taka z dluzszym kolniezem, sprawdz stan przewodu wysokiego napiecia, zbadaj czy przewody od czyjnika do licznika nie sa uszkodzone, przetarte lub stykajace sie z rama. Taka jest moja teoria, poniewaz prad ktory wytwarza iskre, jest "zmienny" i moze powodowac powstawanie fal elektromagnetycznych, ktore przechwytuje przewod licznika i je "zlicza" - stad dziwne wskazania. Sprawdzilbym to w praktyce, ale nie mam licznika niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.