mirek_VN Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) Witam Gorzkowice to następna gmina [ moja Rozprza ], jak będziesz w okolicy to zapraszam na grila do mojej wsi. Myślę, że nie szybciej jak kwiecień. Oczywiście do Gorzkowic wyjadę, żeby pilotować. Pozdrawiam :buttrock: Edytowane 28 Listopada 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witajcie! Wiem że napinacze mają wadę fabryczną, polegającą na zbyt słabej sprężynie napinacza. Czy ktoś z Was wymieniał sprężynę na jakąś akcesoryjną (wydłużoną) czy tylko pozostaje wymiana na fabryczną albo wymiana całego napinacza na orginalny?! A moze fabryka już usunęła wadę? Ktoś coś słyszał na ten temat?! Pytam z ciekawości, bo w najbliższym czasie jadę popytać o nowe spręzyny/napinacze, a nie chcę zeby mnie w balona zrobili w serwisach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starszy Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witajcie! Wiem że napinacze mają wadę fabryczną, polegającą na zbyt słabej sprężynie napinacza. Czy ktoś z Was wymieniał sprężynę na jakąś akcesoryjną (wydłużoną) czy tylko pozostaje wymiana na fabryczną albo wymiana całego napinacza na orginalny?! A moze fabryka już usunęła wadę? Ktoś coś słyszał na ten temat?! Pytam z ciekawości, bo w najbliższym czasie jadę popytać o nowe spręzyny/napinacze, a nie chcę zeby mnie w balona zrobili w serwisach. Witam - nie wiem z którego roku masz moto.....u siebie tego nie robiłem, ale trzy lata wstecz interesowałem się tym tematem. Z tego co pamiętam to : po 92r ulepszyli napinacze, gdzieś spotkałem opis, że po 90tym - nowego typu można stosować w zamian - wymiana samych sprężyn oryg. nic nie da, chyba, że dłuższe z przedłużeniem prow. ale o tej samej sile nacisku bo mocniejsze szybko niszczą ślizgacze, łańcuszki i koła - niektórzy przerabiali docisk na ręczny i lepiej się spisywał niż wymiana sprężyn oryginalnych (nie spotkałem się z podróbkami), oczywiście do czasu. Jak zrobisz wywiad to napisz, na pewno przyda się innym - dobrze by było też znać ceny bo o tym nikt nie pisał a to ważny element całej zabawy z moto - Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Vulkana mam z 90 roku, przebieg 35 tys km, wersja amerykańska. Orginalny napinacz w Kawasaki kosztuje ok 320zł za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trawnik Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam serdecznie posiadaczy VNów i łącze się z wami duchem i ciałem (raczej POSIADACZKI). ... Swoją drogą może jakieś piwko ,grzane winko przed świętami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamak24 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Czołem szanownej Vulcanerii :buttrock: . Kto jeszcze nie był to zapraszam na forum VROC - zlocik Vulcanów. Pozdrowionka :buttrock: :crossy: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 :buttrock: Witam !Dolny łańcych kosztuje 120 zł sztuka,a górny 166 .Takie ceny znalazłem na Allegro! :icon_mrgreen: A może ktos z was zna ilosć ogniw w poszczególnych łańcuszkach?Czy można prosić o napisanie o przeróbce napinaczy na ręczne cos bliższego?Ponoć wiele 750 tek jeżdzi po polsce a dalej ciężko dowiedzieć się niekturych tajemnicach na jego temat! :notworthy: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polacco Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Witam, od jakiegoś czasu rozglądam się za Vulcanem 750, jednak to co słyszę i czego się naczytałem o kłopotach posiadaczy tego moto związanych z ładowaniem, alternatorem, czy rozrządem trochę mnie przeraża i zastanawiam się nad czymś innym. Czy VN 750 jest naprawdę aż tak kłopotliwy, no i czy chociaż trochę rekompensuje swoją awaryjność. Podobno w modelach po 90 roku poprawiono, niektóre wady? Osobiście szukam czegoś w granicach 93/94 rok, na młodszy nie będzie mnie raczej stać, więc mam nadzieję, że nie trafię na skarbonkę bez dna. Vulcan uparcie podoba misię i odpowiada najbardziej, jednak czy warto? Chiałbym w sezonie jeździć nie naprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Wszystko zależy jak trafisz. Jeśli będziesz miał pecha to może okazać się nie tyle skarbonką co motorem, którym za długo nie pojeździsz. Z tego względu odradzam "okazję cenowe" i "pierwszych właścicieli". Pytanie w temacie rozrządu. Co tak naprawdę muszę kupić żeby zrobić wszystko jak się należy? 2 łańcuchy górne i 2 dolne + komplet uszczelek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 (edytowane) Koledzy czy istnieje jakieś forum Kawasaki Vulkan tak jak np.Hondy Shadow: http://www.shadow.org.pl/forum/index.php Suzuki Intruder: http://forum.intruderpolska.pl/index.php?s...69b451603bd300c Yamahy Virago i Drag Star: http://www.virago.com.pl/index.php http://yamaha-dragstar.pl/index.php Proszę o jakieś linki. Edytowane 31 Grudnia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek8811 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Tak: http://www.vroc.org/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Tak: http://www.vroc.org/ Ale mo chodzi o Polskie. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starszy Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Ale mo chodzi o Polskie. Próby zorganizowania się VN-owców są, ale nie ma kogoś kto by konkretnie potrząsnął towarzystwem - a szkoda, bo widzę, że są na forum ludzie z pomysłem, inicjatywą, wyważeni w opiniach no i przede wszystkim młodzi ! Dobrze by było, żeby wyszedł ten zapowiadany zlot VULCANERII, pewnie od niego by się coś ruszyło ! Tak w ogóle to jest forum > mojekawasaki.pl < ale tam też temat Vulcana upadł. PS. ...bywało się w Twierdzy, bywało - Pozdrówka !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Kurcze bo robie trochę z powodzeniem w tych tłumikach motocyklowych i mam ochotę porejstrować się na wielu i czasem coś napisać -podpowiedzieć ludziom którzy chcieli by poprawić jakość i ilość dźwięku w swoich moto nie wielkim kosztem.Na w/w forach już dawno się porejstrowałem i jest spore zainteresowanie tego typu zabiegami.A kominy w nowych wersjach Vulkanów i Intruderów są dość wdzięczne do przeróbki,efekty końcowe też są fajne. EdHaust Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Tak: http://www.vroc.org/ Ale ma kolega poczucie humoru fiu fiu my jak wiem jesteśmy w Polsce! pozdrawiam bodzio61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.