Maryanek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witaj! Ja w swoim też tak miałem. Wlewałem mniej więcej do 3/4 pomiędzy kreską wyznaczajacymi minimalny i maksymalny poziom. Może też być , że jeżeli wlewałeś z litrowych pojemników, to często jest tak, że oleju jest troche więcej. Dla mnie poziom we wskaźniku był najważniejszy. I jeszcze jedno. Aby "pomiar" był realny, moto koniecznie powinno stać na równym.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ledzmar Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 No właśnie wlewałem z litrowych. Dzięki za wszystkie rady. Od tej pory bede wlewał zgodnie z oczkiem! ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek2405 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Czesc Maciek!Kupiłeś stelaże w tym sklepie co przesyłałes linka? I jak pasują? dzisiaj dostałem stelaże, są naprawdę niezłe. Później wrzucę fotki, pozdrawiam narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ledzmar Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 O, no to super! Czekam na te zdjęcia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarc Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 MACIEK2405 napisał: Prosze jeszcze raz Szwarca o fotki sakw skóropodobnych na moto bo się powaznie nad nimi zastanawiam. Fotki masz pod: POKAŻ SWOJĄ MASZYNĘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek2405 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 O, no to super! Czekam na te zdjęcia! przepraszam że tak długo, wrzuciłem zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a2c6b7078c2552d.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c46730a64c891c8a.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a87b5bda2711e1d.html Nie mam bardzo miejsca aby zrobic z dalszej perspektywy, to dopiero w lecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ledzmar Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Stelaże bardzo w porządku. Gratuluje zakupu. Najważniejsze ze nie będziesz sobie wycierał amortyzatorów i sakwy nie beda wisiały jak na drzewie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekh Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam!Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 amerykany muszą mieć takie żarówki bo tam kierunki z przodu muszą świecić podczas jazdy - normalna sprawa - mam identycznieco do strzelania w wydechy - sprawa - albo pustych rozwierconych wydechów albo regulacji gaźników - miałem identycznie w drifterze 800 jak rozwierciłem wydech.a resztę nie wiem bo vn 750 nie posiadałem nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 u gory na lagach odkrecasz zsaslepki i sa zawory jak w samochodzie/rowerze i tam dopompowujesz. sugeruje reczna pomka anie na cpn. cisnienie regulujesz w zaleznosci o tego czy komfortowo ma byc, wtey mniej lub sztywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam wszystkich z pod znaku VN! Od jakiegoś czasu "wpadałem" na forum jako "obserwator",już chyba jednak czas sie przyłączyć do tak szacownego gremium.Posiadam vn 800 classic z 1997r. Dosiadam go od roku,jeżdżę praktycznie w każdej wolnej,dogodnej chwili. Jestem ze Świnoujścia-tu zimy praktycznie nie istnieją-więc sezon trwa dłużej. Wiem że to nie najlepiej dla sprzętu, ale jak już to ktoś kiedyś powiedział: nie ma złej pogody na motocykle, są tylko źle ubrani motocykliści. Jak dotąd maszynka sprawuje się niezawodnie (aż żal z niej zsiadać) , niestety obowiązki zmusiły do dłuższego rozstania. W lipcu uderzam w Bieszczady i Roztocze - mam nadzieję że na trasie spotkam nie jedną VN :buttrock: Do następnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarc Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Wiesiekh napisał: Witam!Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!! Co do kierunków - u mnie świecą cały czas po odpaleniu silnika - wersja american dream :icon_mrgreen: - jeśli u Ciebie nie świecą to zapewne ktoś gdzieś odłączył przewody - sugeruję abyś rozebrał przednią lampę - tam znajduje sie wiązka - nawet dość ładnie kolorystycznie oznakowana więc nie powinno być problemu. Co do walenia w wydech - piękny efekt i chyba tak ma być mój też tak robi i widziałem też innego vulcana - było tak samo. Reszty nie wiem. Witaj BZYK ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ledzmar Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Jak ja kupiłem swojego Vulcana to tez mi kierunki nie świeciły "stale", jak się potem okazało poprzedni właściciel nakleił po kawałku izolacji w każdym;) Sprawdź, może masz podobny patent. Co do ciśnienia w amorkach i inych tego typu danych eksploatacyjnych polecam: http://chudzikj.republika.pl/.A odnośnie pyrgania w wydechy w momenice spuszczania z obrotów to jedna z rzeczy, które najbardziej w swoim motorze lubie!:biggrin:Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek2405 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam!Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!! Nie powinno strzelać w wydech, choc efekt jest fajny i niektórzy wolą jak strzela, przeważnie pomaga wymiana swieć lub synchronizacja gaźników, mój bardzo rzadko strzela prawie w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam, jaki olej stosujecie do wału kardana? wiem, że ma być 80W90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.