Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki VN 750 łączcie się!


Gość Maryanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj!

 

Ja w swoim też tak miałem. Wlewałem mniej więcej do 3/4 pomiędzy kreską wyznaczajacymi minimalny i maksymalny poziom. Może też być , że jeżeli wlewałeś z litrowych pojemników, to często jest tak, że oleju jest troche więcej. Dla mnie poziom we wskaźniku był najważniejszy. I jeszcze jedno. Aby "pomiar" był realny, moto koniecznie powinno stać na równym.

Pozdrawiam

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, no to super! Czekam na te zdjęcia!

 

przepraszam że tak długo, wrzuciłem zdjęcia:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a2c6b7078c2552d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c46730a64c891c8a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a87b5bda2711e1d.html

 

Nie mam bardzo miejsca aby zrobic z dalszej perspektywy, to dopiero w lecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.

Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?

Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?

Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?

Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amerykany muszą mieć takie żarówki bo tam kierunki z przodu muszą świecić podczas jazdy - normalna sprawa - mam identycznie

co do strzelania w wydechy - sprawa - albo pustych rozwierconych wydechów albo regulacji gaźników - miałem identycznie w drifterze 800 jak rozwierciłem wydech.

a resztę nie wiem bo vn 750 nie posiadałem nigdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u gory na lagach odkrecasz zsaslepki i sa zawory jak w samochodzie/rowerze i tam dopompowujesz. sugeruje reczna pomka anie na cpn. cisnienie regulujesz w zaleznosci o tego czy komfortowo ma byc, wtey mniej lub sztywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich z pod znaku VN!

Od jakiegoś czasu "wpadałem" na forum jako "obserwator",już chyba jednak czas sie przyłączyć do tak szacownego gremium.

Posiadam vn 800 classic z 1997r. Dosiadam go od roku,jeżdżę praktycznie w każdej wolnej,dogodnej chwili. Jestem ze Świnoujścia-tu zimy praktycznie nie istnieją-więc sezon trwa dłużej. Wiem że to nie najlepiej dla sprzętu, ale jak już to ktoś kiedyś powiedział: nie ma złej pogody na motocykle, są tylko źle ubrani motocykliści. Jak dotąd maszynka sprawuje się niezawodnie (aż żal z niej zsiadać) , niestety obowiązki zmusiły do dłuższego rozstania. W lipcu uderzam w Bieszczady i Roztocze - mam nadzieję że na trasie spotkam nie jedną VN :buttrock:

Do następnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesiekh napisał:

 

Witam!

Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.

Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?

Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?

Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?

Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!!

 

Co do kierunków - u mnie świecą cały czas po odpaleniu silnika - wersja american dream :icon_mrgreen: - jeśli u Ciebie nie świecą to zapewne ktoś gdzieś odłączył przewody - sugeruję abyś rozebrał przednią lampę - tam znajduje sie wiązka - nawet dość ładnie kolorystycznie oznakowana więc nie powinno być problemu.

 

Co do walenia w wydech - piękny efekt i chyba tak ma być mój też tak robi i widziałem też innego vulcana - było tak samo.

 

Reszty nie wiem.

 

 

 

 

 

Witaj BZYK !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja kupiłem swojego Vulcana to tez mi kierunki nie świeciły "stale", jak się potem okazało poprzedni właściciel nakleił po kawałku izolacji w każdym;) Sprawdź, może masz podobny patent. Co do ciśnienia w amorkach i inych tego typu danych eksploatacyjnych polecam: http://chudzikj.republika.pl/.

A odnośnie pyrgania w wydechy w momenice spuszczania z obrotów to jedna z rzeczy, które najbardziej w swoim motorze lubie!:biggrin:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Powiedzcie mi proszę doświadczeni koledzy, posiadacze VN750, dlaczego w lampach kierunków mam żarówki dwuwłóknowe. Jest to mój pierwszy moto tego typu i nie znam go jeszcze dokładnie,czyzby to może były światła postojowe, /ale nie działają/, mój Vulcan jest w wersji amerykanskiej.

Sprawa druga, jak już pisałem musiałem zmienic swiece, zmienilem,jednak silnik dalej wali w wydech, szczegolnie przy hamowaniu silnikem,lub przy ujeciu gazu - efekt jest fajny tylko czy tak musi byc?

Powiedzcie jeszcze jakie cisnienie napompowac do amortyzatorów?

Gdzie jest przerywacz i kondensator do zapłonu, czy tam sie cos reguluje?

Będę wdzieczny za informacje, no zobaczenia w drodze!!!

 

Nie powinno strzelać w wydech, choc efekt jest fajny i niektórzy wolą jak strzela, przeważnie pomaga wymiana swieć lub synchronizacja gaźników, mój bardzo rzadko strzela prawie w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...