Skocz do zawartości

Bzyk

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bzyk

  • Urodziny 02/11/1974

Osobiste

  • Motocykl
    nv 800 claccic
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4508803

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świnoujście

Osiągnięcia Bzyk

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Jako że pokusiło mnie do przerobienia seryjnego vulkana na bobbera wrzucam fotki efektu (prawie) końcowego. :) A wiedząc że miejsca jest mało dorzucam link: https://plus.google.com/u/0/photos/108677385925297275633/albums/5793313378247525377 Pozdrawiam
  2. hehe, mnie pod wpływem wody to za bardzo czasem chwyta, a to też nie jest za przyjemne uczucie:) Świece wymieniam jak czuje ze coś jest nie tak, słabo pali, przerywa, czasem strzela. Ale jakiejś reguły nie stosuje.
  3. hehe, widać Vulkan jak kobieta - czasem jakieś zdanie chce mieć :biggrin: Ja mam NGK CR8E , przejechałem po ich wymianie na nowe kilka dobrych tysięcy bez żadnego ale. Pamiętam kiedyś w starych motorach , w okresie jesienno-wiosennym kiedy temperatury były już dość niskie a mimo to ludzie dosiadali motorów zalecano , a nawet wymagano wymiane świec na te o podwyższonej ciepłocie ,szczególnie w silnikach chłodzonych powietrzem, zawsze w tabelach był zakres ciepłoty świec na jakich powinny jeździć. Ale przy dzisiejszych świecach i technice może mieć to mniejszy wpływ, choć trzeba wziąć pod uwagę też to ,że już w skrajniejszych warunkach sie raczej nie jeździ. Ja mieszkam nad morzem na wyspie to praktycznie zim nie mamy, więc zimowe przejażdżki sie uskutecznia :bigrazz:
  4. Dokładnie jak przedmówcy. Gadanie o braniu oleju to tylko gadanie, mam za sobą 30 tys i i oleju schodziło tyle co powinno przez pierścienie, tj minimum. Zawieszenie moim zdaniem bardzo dobre, z pasażerem lub bagażem po prostu płynie :bigrazz: . Jest niezniszczalny, niestety miałem kilka nagłych spotkań z asfaltem, a motorek nawet nie draśnięty, jechać chciał dalej( tu akurat pomogły gmole i podłogi). Na trasy idealny. Jak zaczyna tyłek boleć to wiadomo że trzeba zajechac na stacje zatankować :biggrin: , bo niestety nie ma wskaźnika paliwa, ale zasięg w razie trasy akurat - tak na przerwę, kawke, siusiu i piciu dla vulkana :biggrin: . Na mieście też daje radę. Świetnie wyważony. By go przeważyło to trzeba naprawde chcieć. Dobrze sie nim wchodzi w zakręty, w korkach troche gramotny, ale póki co nie narzekam. I fajny , klasyczny wygląd ala lata 50te :biggrin:
  5. Cześć Nie wiem jak u Ciebie jest z kontrolką, ale czasem jest to winą czujnika luzu, potrafi się nieraz "skończyć".W starych motorach jest specjalna blaszka na mechaniźmie zmiany biegów (wewnętrznej) gdzie czujnik wyłapuje pozycje neutral, w wielu nowych działa podobnie. Wystarczy że blaszka jest dogięta, lub kulka w czujniku zabrudzona, podrdzewiała i może nie łapać luzu. Tu bardziej dawałbym na czujnik.Są też różne czujniki. Ja raz już kłopot z czujnikiem z kulką miałem, nie w tum motorze, ale jednak, i przyczyną było podrdzewienie właśnie kulki i jej gniazda. Wymieniłem i jak ręką odjoł. Nieraz właśnie jest to też winą oleju, jeśli za długo nie jest zmieniany, bądź posiada już drobiny metalu. To drugie jest gorsze, bo wiadomo że w silniku dzieje sie coś złego. U mnie w silniku też delikatnie cyka, póki co sie nie przejmuje , choć jest to denerwujace. Kiedyś zalewałem olejem Castrol, ale jakoś nie bardzo mi sie podobała praca silnika. Moim zdaniem coś sie stało z Castrolem - zmienił sie na gorszy, ale to moja opinia, teraz leje Mobil, i póki co chodzi ładnie.I leje syntetyka. Pozdro
  6. Cześć. Ja proponuje zwykłe - zamknięte, a jeśli jeszcze masz do tego podłogi to byłoby w ogóle najlepiej. Przyznam że w tym roku w trasie miałem dwa razy pecha - piach na zakręcie , i olej na światłach, i zamknięte gmole + podłogi dały rade, żadnych strat, poza małym otarciem przedniego błotnika - malusieńkim. I nogi całe, a to też ważne. Na nich pięknie sie zawiesił, na gmolu rzecz jasna . Pozdrawiam
  7. Bzyk

    Pytanko

    Witam Mam pytanie Poszukuję siedzenia do VN 800 classic - moze być nawet podniszczone, grunt by plastikowy stelaż był w miare cały, a przynajmniej jego część dla kierowcy. Nie moge nigdzie nic znaleźć , nawet na allegro. będę wdzieczny za informacje - namiary. Pozdrawiam
  8. Heyka :icon_mrgreen: Mam mały problem - poszukuje SOLIDNEGO warsztatu gdzie mogę powierzyć swój cylinder do AWO TURIST na wymianę tulei i warsztatu gdzie zrobią mi ładną kapitalkę głowicy. Z warsztatami mam małego pecha , dlatego podpytuję czy może macie jakieś sprawdzone adresy. :bigrazz: Będę wdzieczny
  9. Zobacz na http://www.skuterdebica.hg.pl/onas/onas.htm - tu mają szkła do AWO
  10. Jeszcze jedno. Mam pliki z danymi serwisowymi motocykli w tym i VNów po polsku, i manuala do VN 800 po angielsku. Jeśli ktoś potrzebuje to kliknijcie na moje GG swój adres e-mail a podeślę co trzeba :icon_mrgreen: Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich serdecznie :icon_twisted: Sorki, że przerwę tak ciekawe tematy wycieków, zgrzytów, strzelań , itp., ale chciałbym zapytać, czy pomysł ze spotkaniem już umarł??? Jakby nie patrzeć , jest lato. Droga wzywa. Nie wszyscy mogą, ale Ci co przeszkód nie mają czy nie lecą w trasę? Można by się gdzieś styknąć. Mam propozycję-zaproszenie. Od 17 do 20 lipca w Sułomine koło Wolina ( zaraz za miastem jakieś 3 km jadąc w kierunku Świnoujścia) odbywać się będzie Western Piknik Cuntry - bardzo fajna, klimatyczna imprezka. Dużo motorów, amerykańskie wozy, niezła muzyczka przez cały dzionek, duże pole namiotowe, nad Zalewem Szczecińskim (blisko na wypad nad morze), urokliwe położenie, browarki, ładne dziewczęta... Wjazd jest free. Rzecz jasna browarki i jadło płatne, ale przystępne ceny i przede wszystkim zjadliwe. Jeśli by pogoda jeszcze dopisała - żyć nie umierać. Na tej imprezie zawsze jest trochę Vulkanów wszelkiej maści. Zapewne z samego Świnoujścia kilka się pokaże, a i nie wątpię, że ze Szczecina i okolic również. Zatem - jeśli macie wolne, nie wiecie gdzie się wybrać na przejażdżkę, a do tego chcecie się spotkać z VNowcami - zapraszam http://www.western-piknik.pl/ - tu podaję link na stronkę tej imprezy, zobaczcie sami :icon_rolleyes: pozdrawiam do zobaczenia na szlaku
  12. Witam Wszystkich serdecznie Mam takie może głupawe pytanie.Szukam po różnych stronach sakw bocznych ale tekstylnych, nie ukrywam że są tańsze , ale i obszerniejsze od skórzanych. Oczywiście chodzi o takie pasujące do cruisera. Nawet znalazłem całkiem fajną Iron Horse'a na www.louispolska.pl- tyle że ze stroną jest coś nie wtendy. Czy może ktoś ma jakieś linki na stronki z fajnymi,pakownymi i nieobciachowymi torbami bocznymi, lub zna jakieś sklepy gdzie takowe można nabyć. Będę wdzięczny Tak czy owak - do zobaczenia na trasie
  13. Witam Może to być terenówka - widziałem taką w Muzeum Motoryzacji w Dargem (Niemcy , koło Świnoujścia). Fotki nie załączę, choć mam - nie jestem obecnie w domu, ale jak tylko będę zamieszczę.
  14. Mniej więcej to chciałem powiedzieć :icon_question: ( co do strzelania) Jednak oryginalne tłumiki bardziej są "dopasowane" niż domowe.
  15. Co do strzelania w tłumik - generalnie tłumiki budowane są pod konkretne silniki (ozdoba to drugoplanowa rzecz), ich celem poza tłumieniem dźwięku jest "dopalanie spalin". Kiedy prujemy tłumik, albo niechcący przedziurawimy, dostaje się powietrze,zmienia się ruch spalin wewnątrz komory tłumika, i przy odjęciu nagłym gazu resztki paliwa z cylinrda -ta która nie spaliła się w silniku -dopala się eksplozyjnie w tłumiku. Można to wyregulować na gaźnikach, albo zmieniając świece.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...