zzbig1 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Ja również gratuluję wyboru. Zanim wybrałem wiadro to przez pół roku przeglądałem oferty z całej europy z Africa Twin. To nic że nie mają osiągów jak ścigacze, One są do czegoś innego. Kocham ten moment gdy podczas wypraw ze znajomymi w plener kończy się asfalt i zaczynają szutry/piachy i w przeciwieństwie do nich nie mam problemu z kontynuowaniem jazdy POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 A powiedzcie na co zwrócić uwagę podczas zakupu Afryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 stan wielowypustu wałka zębatki zdawczej Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palladyn Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 (edytowane) WitamMam okazje zakupu Hondy XRV 750 Rd07 z 1997r za 10500zl i tak sie zastanaiam, nie tyle czy jest on warty swojej ceny bo ta wydaje mi sie dobra ale czy motor jest warty uwagi? Sporo o nim czytalem w internecie i znalazlem naprawde rozne opinie. Znajda sie jacys uzytkownicy chectni do podzielenia sie swoimi doswiadczeniami zwiazanymi z uzytkowaniem Afryci? Edytowane 15 Października 2011 przez gwynbleid2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Z racji posiadania konkurencyjnego motocykla nie powinienem podawać tej strony: www.africatwin.com.pl ;) A tak w ogóle, to paluszki sie zrosły? Jest MASA tematów nt. XRV AT. Wszędzie możesz doszukać się informacji o tym motocyklu. Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 za tysiaka brałbym... te pięć dych można dołożyć sprzedawcy na flaszkęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palladyn Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Nie za 1050 ale za 10500, ktos mi ukradl jedno zero, piekielkna chochliki;) Ja caly czas zastanawialem sie nad Hondo Shadow, jednakze miesiac temu wyskoczyla mi propozycja wyjazdu motorami do rosji w czerwcu przyszlego roku no a tam Cieniem to nie za bardzo.dlatego po dlugich nieprzespanych nocach zdecydowalem sie na Africe. Myslalem o XTZ jednakze z tego co czytam opinie i relacje z podroz to Africa po za asfaltem jest podobno nie zastapiona! No oczywiscie w swojej klasie(750), wadze no i cenie. Tak czy owak, wciaz mi sie wydaje ze za 1997r 10500zl za b.dobrze zadbany motor to chyba dobra cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 No oczywiscie w swojej klasie(750), wadze no i cenie. klasie? wadze? cenie? porównywalna xtz750 waży wg danych katalogowych coś ze 3kg mniej, a kupić ją można co najmniej 1/3 taniej. wg. danych katalogowych zatankowany r1100gs jest raptem 6kg cięższy od xrv750 rd07... kupuj co chcesz, ale nie opowiadaj bajek :icon_rolleyes: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palladyn Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Przepraszam, zle sie wyrazilem i dziekuje, ze mnie poprawiles. Jednak podkresliles to o co mi chodzi, skoro sa motory jak XTZ o 1/3 tansze to czy warto przeplacac za Africe? Jak kolwiek glupie moga sie wydawac moje pytania to pamietajcie, ze jako nowicjusz mam zamiar kozystac z azylu jaki mi przysluguje a w jego ramach miesci sie mozliwosc zadawania glupich pytan:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 wobec legendy jaką w naszym kraju obrosła afryka trudno będzie uzyskać wiarygodne informacje. proponuję zajrzeć na forum tenere, tam kilka osób jeździło obydwoma konkurentkami (xtz i xrv), jest parę postów z porównaniami. co do wyboru problem w tym, że tej klasy motocykla nie było przez długie lata w ofercie żadnej z firm: bmw jest mimo wszystko bardziej szosowe, a i sama honda poszła w stronę produkcji mastodontów typu varadero, nie mających już nic wspólnego z off-em. afryka wydaje się być dobrym wyborem, ale ja osobiście nie dałbym takich pieniędzy jakie sobie w tym kraju wołają BTW w końcu kupiłeś tą szadołę, czy tylko od początku roku się zastanawiasz? jeśli nie, to IMHO kupowanie do nauki jazdy 240kg motocykla, jeszcze z jazdą w off-ie w planach, to bardzo kiepski pomysł. szukaj transalpa, albo jeszcze czegoś lżejszego; tyle, że niżej trampka to w zasadzie już tylko single (xtz600/660 i podobne)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jak dla mnie straszna rozbieżność pomiędzy Africa a Shadow .Przecież to jest dwa światy więc najpierw nad tym się zastanów co chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palladyn Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 (edytowane) Africa a Shadow to nie tylko dwa inne swiaty,te motory dziela cale galaktyki;) Wiem, ze shadowa bede kiedys mial bo jest to motor ktory wizualnie mnie poprostu oczarowal! Jednakze zawsze chcialem pojechac do Rosji a Cieniem nidy rydy, dlatego postanowilem wpierw kupic Africe, pojezdzic, zwiedzic Mateczke Rosyje a po powrocie sie zobaczycz. Zatem jak widzicie shadowa jescze nie kupilem i narazie nie bede kupowal, wpierw Africa. Masz racje, ze w Polsce maja one dosyc wysokie ceny dlatego wydaje mi sie ze jak za 97r 10500zl to mimo wszystko cena naprawde dobra. Motor ma niecale 60tys km i jest "pod rasowany" przez obecnego wlasciciela. Edytowane 16 Października 2011 przez Palladyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ćwierć tony z siodłem na 86cm? powodzenia w nauce jazdy, optymisto. zwłaszcza w błocie :notworthy: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palladyn Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Ja jestem urodzonym optymista! Zreszta podobno jak spadac to z wysokiego konia:D Wszyscy mowia, ze nie bedzie latwo ale i ze nie jest to niemozliwe takze zobaczymy co z tego wyjdzie. Z pewnoscia bede informowal o postepach w nauce i ewentualnych w(y)padkach;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 WITAM Jestem posiadaczem xlv-ki-poprzedniczka AFRI- jest na znakomitym kardanie,na sucho waży 224 kg+19l zbiornik paliwa i muszę przyznać,że jest ku.ewsko ciężka. Taka masa przy małych prędkościach sprawia wiele trudu w utrzymaniu pionu.Siodło jest wysoko ale nie na tyle aby siedzieć i palcami nóg dotykać podłoża-ja mam 176 cm i siedzę wygodnie i pewnie-strojenie zawieszenia powinno załatwić sprawę.Na początek posadż na dół a jak ogarniesz jazdę bardzie to dmuchnij trochę wiatru w amorki. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.