YAGO Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 heja! mam dwa male problemy:1. czy jest mozliwe zeby gaznik od 251 niewyrabial sie z dostarczaniem paliwa przy obrotach powyzej 7tys? i jak uszczelnic zawor plywaka, jka zostawie otwarty kranik to mi przelewa a zawor jet nowy.... polski :cry: 2. przekrzywianie sie silnika, ktos to jakos sesownie rozwiazal? ja mam taki pomysl zeby zrobic taka belke z profili od spodu silnika, przymocowac tam gdzie mocuje sie podnozki a drugi koniec do tego ucha z przodu karterow, do belki przymocowal bym podnozki, orginalne badz od jakiegos japoncataka wizja :buttrock: CO WY NA TO? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Co do 1 to nie wiem za bardzo , ale co do kwestii nr 2 to było to poruszane na forum kilka razy - pogadaj z Młodym VFR - on opsiywał dokładnie jak to zrobic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 W drugim przypadku niektorzy radza naspawać podkladki w miejsce wyrobionych otworów od szpilek trzymajacych silnik Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 czy jest mozliwe zeby gaznik od 251 niewyrabial sie z dostarczaniem paliwa przy obrotach powyzej 7tys? a po co tak wysoko go kręcisz?- a co do przerywania to może masz coś ie tak z zapłonem?(kondensator?)albo zła regulacja tegoż zapłonu- tylko to mi do głowy przychodzi Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 ja mam taki pomysl zeby zrobic taka belke z profili od spodu silnika, przymocowac tam gdzie mocuje sie podnozki a drugi koniec do tego ucha z przodu karterow, do belki przymocowal bym podnozki, orginalne badz od jakiegos japoncataka wizja :buttrock:Wydaje mi sie ze ten pomysl jest do d. bo wtedy podnóżki drgałyby tak samo jak silnik, który przecież, aby ograniczyć dragania, jest zawieszony elastycznie. Co do gaźnika to paliwa mu nie braknie, chyba, że kranik jest zatkany, a jesli cieknie to moze poziom paliwa w gaźniku za wysoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 9 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 ja mam taki pomysl zeby zrobic taka belke z profili od spodu silnika' date=' przymocowac tam gdzie mocuje sie podnozki a drugi koniec do tego ucha z przodu karterow' date=' do belki przymocowal bym podnozki, orginalne badz od jakiegos japoncataka wizja ;)[/quote'']Wydaje mi sie ze ten pomysl jest do d. bo wtedy podnóżki drgałyby tak samo jak silnik, który przecież, aby ograniczyć dragania, jest zawieszony elastycznie. Co do gaźnika to paliwa mu nie braknie, chyba, że kranik jest zatkany, a jesli cieknie to moze poziom paliwa w gaźniku za wysoki.naturalnie calosc byla by umocowana elastycznie, zaplon jest ok-jest elektroniczny a swieca ma ladny kolor ;) moze jeszcze jakies pomysly? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 Wg mnie krecenie silnika do 7 tys obrotow to niepotrzebne zarzynanie tegoz silnika !!przeciez silnik MZ osiaga moc maksymalna przy okolo 5500-6000 wiec po kiego grzyba tak go pilowac ?? a to ze nie chce ci silnik ciagnac powyzej 7000 to nie nowosc. Moja ETZ 250 zamyka licznik a przy 7000 tez zaczyna sie buntowac wiec to chyba jest normalka. dodam ze zaplon mam takze elektronik. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 Wg mnie krecenie silnika do 7 tys obrotow to niepotrzebne zarzynanie tegoz silnika !!przeciez silnik MZ osiaga moc maksymalna przy okolo 5500-6000 wiec po kiego grzyba tak go pilowac ?? Oczywiście masz rację. Mozna sobie tak krecici dla samego krecenia, ale jesli chodzi o maksymalne przyspieszenie to bieg powinien byc zmieniony na wyzszy przy 5500, bo jesli bedzie zmieniony pozniej to przyspieszenie bedzie mniejsze, bo moc powyzej tych obrotow juz tylko maleje a nie rosnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 do belki przymocowal bym podnozki, orginalne badz od jakiegos japoncataka wizja Od silnika beda drgania, że jak zsiądziesz to nie ustoisz na nogach :mrgreen: Zerknij sobie na zdjęcia mojego sprzęta na tym forum 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 18 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Wg mnie krecenie silnika do 7 tys obrotow to niepotrzebne zarzynanie tegoz silnika !!przeciez silnik MZ osiaga moc maksymalna przy okolo 5500-6000 wiec po kiego grzyba tak go pilowac ?? Oczywiście masz rację. Mozna sobie tak krecici dla samego krecenia, ale jesli chodzi o maksymalne przyspieszenie to bieg powinien byc zmieniony na wyzszy przy 5500, bo jesli bedzie zmieniony pozniej to przyspieszenie bedzie mniejsze, bo moc powyzej tych obrotow juz tylko maleje a nie rosnie. zapomnialem napisac ze silnik jest przerobiony, ma zmienione czasy otwarcia okien i problem z dlawieniem sie na wysokich obrotach wystepuje tylko na 5 biegu Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Yago dławienie się silnika nie ma nic wspólnego z przełożeniem w skrzyni,chyba że przesadziłeś z przełożeniem końcowym i silnikowi brakuje kucyków aby to pociągnąć a o ile mnie pamięć nie myli 5ka w MZ to nadbieg. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 19 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Yago dławienie się silnika nie ma nic wspólnego z przełożeniem w skrzyni,chyba że przesadziłeś z przełożeniem końcowym i silnikowi brakuje kucyków aby to pociągnąć a o ile mnie pamięć nie myli 5ka w MZ to nadbieg.wlasnie specjalnie zmnieszylem na 17z z przodu zeby sie lepiej bujala i jak ciagne ja na kazdy biegu na max to na 5 jakby odciecie zaplonu, popuszcze gazu i zaskakujemoze to jest zwiazane z mala iloscia paliwa w zbiorniku, ostatnio mam nietopeze i pajeczyny w kieszeni zamiast kasy... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 JEŚLI CHODZI O TEN GAŻNIK TO SPRAWDŻ SOBIE CZY MASZ ODPOWIEDNIE USTAWIENIE PŁYWAKÓW, CHYBA NAWET GDZIEŚ NA FORUM TO BYŁO PODANE. JEŚLI ONE BLOKUJĄ ZAWOREK PRZY ZBYT MAŁEJ ILOŚCI PALIWA W GAŻNIKU TO WŁAŚNIE SĄ TAKIE OBJAWY JAK TE OPISYWANE PRZEZ CIEBIE. NAPISAŁEŚ ŻE MASZ ZAPŁON ELEKTRONIK PRZECIEŻ JEGO TERZ TRZEBA USTAWIAĆ, MOŻESZ SPRÓBOWAĆ ZWIĘKSZYĆ TROCHE ODLEGŁOŚĆ OD GMP(UWAGA NA SPALANIE STUKOWE BO CI SIĘ MACHINA ROZLECI), WTEDY NA WYSOKICH OBROTACH BĘDZIE LEPIEJ BUJAĆ JEDNAK KOSZTEM NISKICH. ALE TEGO CZY TO COŚ DAJE NIEJESTEM PEWIEN TO RACZEJ WYNIKA Z TEORII A JAK W PRZAKTYCE TO NIEWIEM. A MOCOWANIA SILNIKA LEPIEJ KUPIĆ UŻYWANE (JAKBYBYŁY LEKKO ODGIĘTE MOŻESZ SPRÓBOWAĆ WYKLEPAĆ) NA GIEŁDZIE (NIEMIECKIE) POPATRZ NA ICH GRUBOŚĆ I EWENTUALNIE MASE TE POLSKIE SĄ DO DUPY I SIĘ GNĄ, PRZY ODPOWIEDNIM NACIĄGU ŁAŃCUCHA Z NIEM. POJEŻDZISZ DOŚĆ DŁUGO. ALE RZECZYWIŚCIE WYKRĘCANIE WSZYSTKICH SIŁ Z MZ NIEMA SENSU BO NAPEWNO WZRASTA CI SPALANIE, A POZATYM ZAJEŻDŻASZ SILNIK A TAK TO SIĘ NIM DŁUGO NACIESZYSZ. POZATYM NIEDA SIĘ ZMIENIĆ ZNACZNIE MOCY MZ MOŻE TO BYĆ NBIEDUŻA ZMIANA KTÓREJ PEWNIE NIEODCZUJESZ. I TAK ZAMONTOWANIE 17 ZĘBÓW Z PRZODU DAŁO CI SPORO, LEPIEJ ZMIEŻ SOBIE KOMPRESJĘ I SPRAWDŻ CZY JEST DOBRA, TO JEST WAŻNIEJSZE NIŻ WYKRĘCANIE NA OBROTY. POZDRO ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 20 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 plywaki sa ok, zaplon jest ustawiony, chodzi ci o przyspieszenie zaplonu tak? mocowania sa nowe i polskie ;) moze faktycznie w tym tkwi problem.... co do wyciskania z MZ to chodzilo mi o przeniesienie uzytecznych obrotow w gore a moto jest odczuwalnie mocniejsze szczegulnie 5-8tys ciagne brutalnie jak na etz oczywiscie, konfrontowalem nawet z innymi i jest spora roznica ;) glowica zostala splanowana o 2mm a tlok odfrezowany w miejscu okien pluczacych jak chcesz to mam foty i moge ci pokazac oco chodzilo ale to na mail Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Sam przymierzam się do takiego zabiegu, mówisz że to dużo mocy dodaje?ale kosztem czego-spalania? Ile ci pali ten motorek.z takim przypadkiem, gdy jeakby brakowało paliwa w gażniku miałem kiedyś w etz 150 wtedy wystarczyła regulacja pływaków, u ciebie może być podobnie. Mi brakowało paliwa (na 5 biegu przy max obrotach czyli tak jak u ciebie) na chwile a potem gdy motor sporo zwolnił znów zaczynał pracować. Może spróbuj ustawić tak pływaki aby zamykały zaworek dużo póżniej musisz komninować z tym gażnikiem. ale najważniejsze jest uwzględnic ile on ci spala, jeśli zadużo to byćmoże gażnik MZ niejest w stanie dostarczyć takiej ilości paliwa.a z chęcią dowiem się od ciebie czegoś więcej o tym splanowaniu tłoka i głowicy. [email protected] jeśli by ci się chciało możesz mi przesłać fotki lub coś pomocnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.