GANER Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Witam.Czy moze mi ktos wyjasnic jak wpływa na prace silnika za niski,lub za wysoki stan paliwai jakie są objawy? Problem wyszedł podczas wymiany gazników w moto kumpla XJR1200 tzn.załozyłem gazniki od XJR1300,różnica jest tylko w rozmiarach dysz(ale to niewazne bo bedzie Dynojet stage1z filtrm K&N :mrgreen: :twisted: ) i w poziomie własnie:XJR1200 4.5-5.5mmXJR1300 3.5-4.5mmJak widac 1300 ma wyższy.Wysokosc pływaków w obu motocyklach jest taka sama: 21.3-23.3mm.Co z tym fantem zrobić :? Pozdrawiam Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Jeśli to naprawdę te same gaźniki (kurcze, nie mam danych pod ręką) to wskazane jest ustawienie jak w wersji 1200. Jak masz jednak wątpliwości, to ustaw na 4,5 mm - jest to dobre dla ubu modeli i na pewno nie odbije się negatywnie na pracy motocykla. Zwróć też uwagę, czy producent Dynojetów nie ma uwag odnośnie poziomu paliwa. Pozdrawiam, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 26 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Własnie ze w instrukcji niema nic na temat poziomu ,a róznica jest jeszcze w iglicy ale ona wylatuje. No tak ale jakie sa objawy za niskiego lub za wysokiego poziomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Zbyt niski poziom paliwa: -wpływa na zubozenie mieszanki z racji problemów z zassaaniem paliwa przez rozbylacz do gardzieli gażnika Zbyt wysoki: - działa na odwrót, mieszanka jest za bogata... Wg mnie powinienneś ustawić poziom tak jak powinno być w 1200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Tyle że wpływ poziomu paliwa zauważalny jest tylko na na niskich i początku zakresu średnich obrotów.Przy dużych otwarciach przepustnicy główny wpływ na ilość przepływającego paliwa ma dysza główna, po prostu podciśnienie w gardzieli jest tak duże że nie ma znaczenia dla ilości przepływającego paliwa różnica poziomu w komorze pływakowej rzędu 1 mmPodobnie jest z iglicami, one także mają wpływ w dolnym i średnim zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 1 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 A czy zawysoki ma w jakis wpływ na prace silnika na ssaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Będzie miał, mały ale będzie.Jeszcze jedna sprawa, za wysoki- o ile za wysoki, czy trochę ponad czy tak wysoki że prawie paliwo przez przelew wypływa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 2 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Poziom jest wyzszy o około 1-1.5 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Oba modele mają te same gaźniki Mikuni BS36 różnią się tylko typem zaworu iglicowego i jego położeniem a także składem mieszanki- w 1200 3 obroty a 1300 1,5 obrotu.Poziomy paliwa (3,5-4,5) jak również poziom pływaka(21,3-23,3) są te same.Chyba że udało się zdobyć bardzo tanie gaźniki z wersji "CH" to wtedy bez względu na regulacje i nastawy moto będzie chodziło ch****o. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 2 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 gazniki sa orginalne. :P z XJR1300SP 2000 r.Wersja 5 EAEAle róznia sie poziomem paliwaXJR1200 4.5-5.5mmXJR1300 3.5-4.5mmdane wg. manuala Yamahy :mrgreen: A tak z ciekawosci co to za wersja"CH" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Wersja "CH" jest najgorszą z możliwych 75 PS na Szwajcarię.Nawet wałki rozrządu są inne.Spróbuj wymienić zaworki paliwowe i pozostawić w/g ustawień dla 1200. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Tyle że wpływ poziomu paliwa zauważalny jest tylko na na niskich i początku zakresu średnich obrotów.Przy dużych otwarciach przepustnicy główny wpływ na ilość przepływającego paliwa ma dysza główna' date=' po prostu podciśnienie w gardzieli jest tak duże że nie ma znaczenia dla ilości przepływającego paliwa różnica poziomu w komorze pływakowej rzędu 1 mmPodobnie jest z iglicami, one także mają wpływ w dolnym i średnim zakresie obrotów.[/quote']a co dokladnie bedzie sie dzialo na wolnych obrotach jak bedziemy miali za niski poziom paliwa a co jak za wysoki,jak bedzie za wysoki to nam bedzie swiece kopcil i bedzie za niskja temp pracy ,a jak za niski to silnik bedzie sie grzal nadmiernie ,a co z praca jak bedzie pracowal silnik,czy bedzie kichal w gaznik strzelal w tlumik ,a moze bedzie sie z oporem wkrecal na obroty??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.