Skocz do zawartości

problem z dyszami:(


DAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

......Z chemicznego punktu widzenia mosiadz nie reaguje z kwasem octowym .... :P  

Narka

 

Tylko niestety ten ocet nie chodził do szkoły i nie wie że mu nie wolno reagować z mosiądzem... :lol:

Moja branża to armatura sanitarna - korpus z mosiądzu, dalej nikiel i dalej chrom i są zdolni uzytkownicy którzy za pomocą wynalazków typu cillt czy ocet przebijają się przez chrom i nikiel i robią wżery w mosiadzu dlatego zalecamy TYLKO srodki oparte na kwasie cytrynowym...

pozdr

DAN - daj dokładne namiary na model to poszukam jak znajdę chwilę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dan ma problem a niektórzy z was wpuszczają go w maliny.

Panowie Dan zaznaczył na foto z którą dyszą ma problemy.

Który z was widział w katalogu Larsona takie dysze.

Bateria tych gaźników jest prawdopodobnie do uratowania chyba że nadal Dan robi na niej doświadczenia z chemii.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dan ma problem a niektórzy z was wpuszczają go w maliny.

Panowie Dan zaznaczył na foto z którą dyszą ma problemy.

Który z was widział w katalogu Larsona takie dysze.

Bateria tych gaźników jest prawdopodobnie do uratowania chyba że nadal Dan robi na niej doświadczenia z chemii.

Nie no panowie spokojnie, rozwiązanie Adama odpada, jak zobaczyłem cene gażników na e-bayu to aż sobie usiadłem, pozatym moim nic nie dolega poza tymi dyszami i osadem, udało mi śie go usunąć po części gażniki poskładałem narazie na starych dyszach(Piotr doświadczenia chemiczne zakończone :P ) i moto chodzi i to całkiem dobrze, nie ma szarpania które było przed rozebraniem i kopcenia na czarno z tłumików.Zobacze tylko jak wygląda spalanie, jeżeli znów łyknie 10 to chyba sprzedam dziada :lol:

 

 

Marlew potrzebuje 2x122.5 i 2x125 oraz 4x40

 

Solo- dokładnie takie same wiadomości podał mi wujek który jest chemikiem od 30 lat, ocet nie może rozpuścić mosiądzu a dodatkowo jeżeliby nawet rozpuścił to powinien zabarwić się na czerwono, a nic takiego nie było, tylko chłopaki tak mi pojechali po majtach że już zgłupiałem :P

 

Pozdro

 

EDIT: Właśnie wracam ze stacji, jak spojrzałem na dystrybutor to :eek2: znowu 10/100, a nawet 10,5 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na EBay.de sa drogie to na amerykanskim beda tansze ( EBay.com ).

A poza tym to czy zrobiles cos z tymi gaznikami oprocz czyszczenia, tzn sprawdziles nastawy z serwisowka ?

Bo mozliwe ze masz za wysoki poziom paliwa, albo zle ustawione iglice.

A jeszcze podstawowe pytanie jaki masz wydech i filtr powietrza, czy fabryczne czy nie ?

Wracajac jeszcze do zakupow czesci na Ebay to zawsze trzeba troche popolowac - nie ma tak ze raz zajrzysz i zobaczysz cene i wystarczy, masz cala zime to obserwuj jakie sa ceny za te gaziory.

Warto pamietac ze zlomy rozbierajace motocykle na czesci maja wieksze ceny niz ludzie prywatnie sprzedajacy czesci np po wypadku moto i takich trzeba szukac.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W uzywane dysze to bym się nie bawił bo to stosunkowo tania rzecz na miejscu, szukałemkompletu gaxników do GSXR1100W ale w tej chwili bryndza tzn jeden gość sprzedaje kompletny silnik ale akurat bez gaźników (bo zawsze mozna spytać czy by nie odkręcił...)

Ale zaglądam codziennie...

Tak jak Adam mówił jest do wiosny jest kupa czasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na EBay.de sa drogie to na amerykanskim beda tansze ( EBay.com ).

A poza tym to czy zrobiles cos z tymi gaznikami oprocz czyszczenia, tzn sprawdziles nastawy z serwisowka ?

Bo mozliwe ze masz za wysoki poziom paliwa, albo zle ustawione iglice.

A jeszcze podstawowe pytanie jaki masz wydech i filtr powietrza, czy fabryczne czy nie ?

Wracajac jeszcze do zakupow czesci na Ebay to zawsze trzeba troche popolowac - nie ma tak ze raz zajrzysz i zobaczysz cene i wystarczy, masz cala zime to obserwuj jakie sa ceny za te gaziory.

Warto pamietac ze zlomy rozbierajace motocykle na czesci maja wieksze ceny niz ludzie prywatnie sprzedajacy czesci np po wypadku moto i takich trzeba szukac.

 

Adam M.

Nastawy gażników niestety zgadzają się z serwisówką, iglice na 4 rowku, dysze takie jak powinny być, jedynie poziomu paliwa nie ruszałem bo słyszałem że łatwo można zepsuć, pozatym spuszczając paliwo ze wszystkich komór do menzurki wyszło że w każdej z komór jest po 50ml paliwa, także chyba jest ok, bo nie było dużych różnic między gażnikami.

Narazie poszukam samych dysz bo gaźniki to już większy wydatek a nie wiadomo czy konieczny.

 

Marlew,dysze szukam po okolicznych sklepach i nowe i używane ale ani jednych ani drugich nie ma, tzn konkretnie takich jak ja potrzebuje, mają tam 120, 124 ale nie 122.5 i 125 ale te widziałem w katalogu larssona więc powinno się dać zamówic, gorzej będzie z pilot jetami bo tych już w katalogu nie widziałem.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DAN trochę oberwał ale mu się należało, najpierw zapytać na forum , podyskutować zastanowić się a potem wkładać tam palce.

Popsować każdy umie a potem mechanik walczy jak lew .

Bardzo często dostaję klocki LEGO wraz z pytaniem jak szybko to będzie jeździć.

DAN nie obaź się ale następnym razem pytaj później naprawiaj.

pzdr

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DAN trochę oberwał ale mu się należało, najpierw zapytać na forum , podyskutować zastanowić się a potem wkładać tam palce.

Popsować każdy umie a potem mechanik walczy jak lew .

Bardzo często dostaję klocki LEGO wraz z pytaniem jak szybko to będzie jeździć.

DAN nie obaź się ale następnym razem pytaj później naprawiaj.

pzdr

Ja sie nie obrazam: :buttrock:

 

Dzisiaj w Opolu udało mi sie znalesc dysze ktore potrzebuje niestety cena wysoka 35/szt, dzwine bo w larssonie sa po 13,5 a ten sklep jest sklepem patronackim larssona, no ale nic wyslalem zapytanie do larssona,zobaczymy co napisza

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idaho w Larsonie są dysze główne a na zdjęciu zaznaczono rozpylacze pilot jet.

Dla tego modelu potrzebne są dysze 122,5 ale mogą być 122 lub 124 różnica niewielka jeżeli założy się 124 może na końcu obrotów mu pomoże.

Z ceną ktoś przesadził, u mnie dysze kosztują max.10.- za szt. a po35.- mogę sprzedać

dysze DynoJeta.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idaho w Larsonie są dysze główne a na zdjęciu zaznaczono rozpylacze pilot jet.

Dla tego modelu potrzebne są dysze 122,5 ale mogą być 122 lub 124 różnica niewielka jeżeli założy się 124 może na końcu obrotów mu pomoże.

Z ceną ktoś przesadził, u mnie dysze kosztują max.10.- za szt. a po35.- mogę sprzedać

dysze DynoJeta.

Piotr masz takie??????????????????Nie chce zmieniać chce dać takie same jak były

 

Idaho w larssonie widziałem główne tak jak mówi piotr ale i tak nie dali mi narazie odpowiedzi czy mają je na stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...