elektronnn Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Witam serdecznie. Po długich i nieudanych próbach szukania jakiegoś konkretnego porównania tych dwóch motocykli, zgłaszam się tutaj do specjalistów tematu 🙂 No bo konkretne pytanie brzmi.. czy ten Rally który jest dwa razy droższy od używanego adv 400 jest czymś porównywalnym a może jest jednak dwa razy fajniejszym moto? wiadomo, ze chcę porównać niemal nowe moto z kilkuletnim używanym.. może to kogoś gryźć ale jednak zastanawiam się czy warto wyłożyć 2X budżetu na jakąś znaczącą różnicę w jeździe. Jeżdżę delikatnie ale jednak często w lekkim terenie od 6 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca voge 300 rally (jak i sromet 400) nie jest lepszy niż dojechany trzydziestoletni dominator Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Sam noszę się z zamiarem kupna jakiegoś nowego sprzętu o małej pojemności z lekkim zacięciem terenowym. Mam obcykane chyba wszystkie dostępne na rynku propozycje, łącznie z jazdami testowymi: zaczynając od chinoli a na KTM kończąc. Budżet oscylujący w granicach 30 000 zł. Jak na razie absolutnym numerem 1 jest Honda CRF 300 Rally. To naprawdę fajnie jeździ poza asfaltem i jest porządnie wykonane. Jak się dobrze rozejrzysz to na wyprzedaży rocznika dasz radę kupić w granicach 27 tys. zł. Ciekawy jest też KTM 390 Adv, trochę przekracza budżet ale masz możliwość wybrania różnych trybów jazdy, wyświetlacz możesz sparować sobie z telefonem. W terenie trochę ustępuje CRF ale za to na asfalcie idzie tym pojeździć nawet z prędkościami autostradowymi. Z minusów to bardzo drogie akcesoria. Jedyny chinol na którego coś tam warto rzucić okiem to CF Moto 450 MT. Aczkolwiek mało kto chce to później serwisować, także jedną wielką niewiadomą jest dostępność części jak skończą produkować model. Voge, Benelli czy Romety odpuść, to jest naprawdę podła jakość. Obejrzyj i przejedź się na CRF a potem na Voge to zrozumiesz o czym piszę. Na papierze wygląda ładnie a w rzeczywistości to przepaść. Szkoda, że portale branżowe są takie sprzedajne i za parę $$ robią marketing tym chińskim markom bo nie wierzę, że te zachwyty (zwłaszcza nad Voge) to takie bezinteresowne. Jeszcze 6 lat temu polecałem Benelli, jako taką jakość trzymali, teraz chyba zmienili fabrykę bo cała seria TRK to typowa chińszczyzna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia CFMoto ma spolke z KTM o czym sie niedawno dowiedzialem i chyba robi dla nich te male silniki ( singiel 390 ). To samo chyba z malym BMW ( 310? ), Husqa czy Triumph 400, RE Himalajan - silniki robi do niech indyjski Bajaj. W zwiazku z czym CF powinien chyba byc na wyzszym poziomie niz typowa chinszczyzna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.