Skocz do zawartości

Uniwersalny motocykl do 10-12tyś


Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, Adam M. napisał:

A'propos twoich wrazen z przymiarki do F650 - to wbrew pozorom nie jest taki typowy motocykl dla wysokiego jezdzca ( specjalnie dla kogos z dlugimi nogami ) i dlatego staralem sie opisac zarowno FMX jak Freewinda ktory w Polsce byl chyba dosc popularny?

fmx to chyba supermoto? myślę, że tak samo jak xt660 nie zbyt się nada, ale nie widziałem takiego na żywo

 

11 godzin temu, lysy76 napisał:

Xj 600 Diversion nie chcesz?

branding-video-negative.svg
ZAMKNIJ
ad

za bardzo drogowy, zbliżony do gsx600f, którego miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fun moto jak go nazwali do uzycia w kazdych warunkach, ale z roznych porownan wychodzi ze Freewind jest taki sam tylko lepszy. Taki sam koncept jak moja obecna CB500X czyli drogowy motocykl ktory da sobie rade na drodze gruntowej i nie zameczy cie na wyboistym asfalcie dajacy naturalna i wygodna pozycje siedzaca dla ciebie i pasazera z mozliwoscia zabranie bagazu z ktorej mozesz balansowac cialem, uniesc sie w gore czy nawet stanac na podnozkach jadac w terenie.

Sam bym chetnie kupil takie starsze Suzuki za mniejsze pieniadze ale w Ameryce ich nie sprzedawali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy, usiadłeś, zrobiłeś kółko? nie da się dowiedzieć co Ci pasuje online. . to musi być w realu 🙂 

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Slynqq napisał:

W tym czasie przyjrzałem się trochę bliżej transalpowi, którego polecaliście wyżej. To naprawdę świetny motocykl. Było mało aukcji ale zaczyna się to rozkręcać powoli.

Uważaj żeby nie nadziać się na Transalpa z zajechanym wałkiem zdawczym. Naprawa nieopłacalna, wałki wymagały specjalnego traktowania, dużo osób o tym zapominało i po latach bardzo łatwo trafić na minę. Jak zajrzysz do wałka i zobaczysz szeroką zębatkę KKbike to lepiej ją ściągnij i zobacz co jest pod nią, można się zdziwić. Membrany w gaźnikach też po latach lubią się zużyć a zamienniki są podłej jakości, jak wytrzyma sezon to sukces. Gdzieś udało mi się kiedyś dorwać oryginały za 1100 zł komplet. I do tego jeszcze padające moduły zapłonowe oraz regulatory. Dobry zamiennik modułu DZE to jakieś 300 zł sztuka (a są dwa) oraz często lubi paść regulator napięcia (400 zł). No i sporo egzemplarzy co mają przebiegi >150 tys lubi wypić oleju.

To tyle jeśli chodzi o zakup wiekowego Trampka, te sprzęty mają już swoje lata i kilometry. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Buber napisał:

znaczy, usiadłeś, zrobiłeś kółko? nie da się dowiedzieć co Ci pasuje online. . to musi być w realu 🙂 

jeszcze nie

4 godziny temu, Qadrat napisał:

Uważaj żeby nie nadziać się na Transalpa z zajechanym wałkiem zdawczym. Naprawa nieopłacalna, wałki wymagały specjalnego traktowania, dużo osób o tym zapominało i po latach bardzo łatwo trafić na minę. Jak zajrzysz do wałka i zobaczysz szeroką zębatkę KKbike to lepiej ją ściągnij i zobacz co jest pod nią, można się zdziwić. Membrany w gaźnikach też po latach lubią się zużyć a zamienniki są podłej jakości, jak wytrzyma sezon to sukces. Gdzieś udało mi się kiedyś dorwać oryginały za 1100 zł komplet. I do tego jeszcze padające moduły zapłonowe oraz regulatory. Dobry zamiennik modułu DZE to jakieś 300 zł sztuka (a są dwa) oraz często lubi paść regulator napięcia (400 zł). No i sporo egzemplarzy co mają przebiegi >150 tys lubi wypić oleju.

To tyle jeśli chodzi o zakup wiekowego Trampka, te sprzęty mają już swoje lata i kilometry. 🙂

dzięki za konkretną dawkę informacji, w sumie pytając o XF650 właśnie na coś podobnego liczyłem 😄 ale pewnie moto za mało znany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Slynqq napisał:

 

dzięki za konkretną dawkę informacji, w sumie pytając o XF650 właśnie na coś podobnego liczyłem 😄 ale pewnie moto za mało znany

Model może nie był jakoś popularny u nas ale tam siedzi silnik DR650, olejak, dość dobrze znany i w miarę wytrzymały. 

Wyżej już pisałem, miałem takiego w 2007 roku, sprzęt wtedy jeszcze pachniał nowością, na liczniku miał może z 40 tys km (prawdziwe). To były dobre sprzęty, jak pilnowałeś oleju to nic się nie działo. Bardzo gładko pracował jak na silnik 1 cylindrowy.

A z takich singli 600 - 650 to najlepiej mi się jeździło na starym poczciwym BMW F650 z 1995r z silnikiem Rotax. Wg mnie to jeden z najlepszych singli w swojej klasie. Na panewkach, smarowanie suchą miską olejową, chłodzony cieczą, zawory na płytkach. Kupiłem go jakoś w 2012, miał być na sezon a został ze mną na chyba 8 lat. Zjeździłem pół Europy bocznymi drogami. Poza asfalt też sporo zjeżdżałem. Z tym motocyklem to absolutnie nic się nie działo, żadnych awarii, jedynie serwisy eksploatacyjne. I palił sobie 5 litrów. Przy sprzedaży miał coś koło 120 000 km. Silnik nie ruszany, oleju nie pił, nie kopcił, ładnie odpalał i pracował, moc miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Qadrat napisał:

Model może nie był jakoś popularny u nas ale tam siedzi silnik DR650, olejak, dość dobrze znany i w miarę wytrzymały. 

Wyżej już pisałem, miałem takiego w 2007 roku, sprzęt wtedy jeszcze pachniał nowością, na liczniku miał może z 40 tys km (prawdziwe). To były dobre sprzęty, jak pilnowałeś oleju to nic się nie działo. Bardzo gładko pracował jak na silnik 1 cylindrowy.

A z takich singli 600 - 650 to najlepiej mi się jeździło na starym poczciwym BMW F650 z 1995r z silnikiem Rotax. Wg mnie to jeden z najlepszych singli w swojej klasie. Na panewkach, smarowanie suchą miską olejową, chłodzony cieczą, zawory na płytkach. Kupiłem go jakoś w 2012, miał być na sezon a został ze mną na chyba 8 lat. Zjeździłem pół Europy bocznymi drogami. Poza asfalt też sporo zjeżdżałem. Z tym motocyklem to absolutnie nic się nie działo, żadnych awarii, jedynie serwisy eksploatacyjne. I palił sobie 5 litrów. Przy sprzedaży miał coś koło 120 000 km. Silnik nie ruszany, oleju nie pił, nie kopcił, ładnie odpalał i pracował, moc miał.

a jak z wielkością f650? on chyba mniejszy niż późniejszy f650 gs?

macie jakieś zdanie na temat versys 650?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2024 o 17:29, Adam M. napisał:

Fun moto jak go nazwali do uzycia w kazdych warunkach, ale z roznych porownan wychodzi ze Freewind jest taki sam tylko lepszy. Taki sam koncept jak moja obecna CB500X czyli drogowy motocykl ktory da sobie rade na drodze gruntowej i nie zameczy cie na wyboistym asfalcie dajacy naturalna i wygodna pozycje siedzaca dla ciebie i pasazera z mozliwoscia zabranie bagazu z ktorej mozesz balansowac cialem, uniesc sie w gore czy nawet stanac na podnozkach jadac w terenie.

Sam bym chetnie kupil takie starsze Suzuki za mniejsze pieniadze ale w Ameryce ich nie sprzedawali.

@Adam M. a ta Twoja Honda CB500x to duży moto? pewnie pojadę przymierzyć bo jest nie daleko, ew. cb500f

Edytowane przez Slynqq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w porownaniu z Africa Twin 1200 to polowa jej, ale wystarczajaca duzy jak na moje 175 cm ( jak sie bardzo wyprostuje ). F bedzie nizsza bo pewnie ma 17" kolo z przodu, a nie 19" no i owiewka jest troche inna. CB mimo malego silnika robi wrazenie nie mniejszej niz moje duze staruszki czyli K75S czy Triumph T150. Majac 32" wewnatrz nog  z trudem moge postawic pelne stopy na ziemi, z pasazerka bez trudu. Poza tym siedzac mam wrazenie ze siedze wyzej niz na BMW i o wiele bardziej wyprostowany, pozycja jest zarowno bardziej wygodna ( mniejsze ugiecie nog w kolanach i mniejsze wyciagniecie sie do kierownicy ) jak rowniez ulatwiajaca kontrole moto i b. pewna - np robiac U-turn na mojej osiedlowej uliczce nie mam tendencji do podpierania sie nogami i mam wrazenie ze moglbym robic kolka w pelnym skrecie kierownicy, co zreszta bede chcial sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeździłem dziś trampkiem 650. Naprawdę fajny motocykl, na mój wzrost idealny. Ale wydaje mi się, że XF dużo lepiej przyspieszał. Aczkolwiek tutaj wygodna pozycja, wyprostowana, szeroka, bez porównania do XF.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...